![]() |
Onze beschaving en democratie zijn een wapen geworden om ons uit te roeien
In onze Westerse landen hebben we inmiddels een dermate ontwikkelde beschaving, democratie en tolerantie bemachtigd dat opportunistische groepen die vlotjes en bovendien op onze kosten tegen ons misbruiken om ons, 'de westerlingen' -en meteen ook onze normen' vrijheden en waarden- compleet uit te roeien.
Wat nu gebeurt is eenvoudigweg een herhaling van de grote volksverhuizingen in de vroege Middeleeuwen en d�*t heeft toen geresulteerd in het verdringen van de oorspronkelijke bevolking naar het Westen en het settelen van hele nieuwe bevolkingsgroepen vanuit het Oosten. De druk van Europa, de wereld en de 'politiek correcten' om die 'arme vluchtelingen' op te vangen, graaft in een razendsnel tempo onze ondergang, zelfs uitroeiing, m�*�*r dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist. Wat de zogenaamde vluchtelingen zèlf zeggen over hoe ze de boel hier gaan overnemen, hoe onze dochters in boerka zullen lopen, hoe homo's en lesbiennes afgeslacht zullen worden, hoe we vanzelf zullen verdwijnen omdat wij nu ons eenmaal minder talrijk voortplanten, etc...; d�*t wordt vakkundig uit demediagehouden. Alleen pro-vluchteling-propaganda en feel-goodberichtgeving wordtgebracht. Dit gaat onvermijdelijk eindigen in een grote slachting en wij zullen nièt de winnaars zijn... http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...sthouden.dhtml |
Ze zouden die verkrachtingen moeten uitzenden. Dat zou pas "geen manipulatie" zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien valt uwe halve frank dan wel. |
Pas op, die beschaving, dat is maar 'n heel dun laagje wanneer iemand tot 't uiterste gedreven wordt of in 'n hoek klem gezet.
|
Citaat:
"Blijf van onze holebi's af" Stel u eens voor. Dat gespuis wil helemaal niet onze vrijheden beschermen. Voor identiteitshoeren is zo'n onrust 'n godsgeschenk. Ze komen zelf als bakken beschaafder over. Goed gezien.:lol: |
Citaat:
Dat is wel 't understatement van 't jaar. Werden uw homorechten ooit geschonden door pegida-gespuis? Extreemrechtse islam daarentegen. Geen nood, we weten waar uw prioriteten liggen. Sommigen zouden wensen dat je krijgt wat je wenst of verdient. Ik wens je dat echter niet toe. |
Citaat:
Erken nu toch gewoon dat Pegida NOOIT voor holebi's gaat opkomen. En ik denk trouwens dat ze te lomp zijn om eender wiens rechtsen te schenden. |
Citaat:
Natte vinger in de lucht gestoken??? |
Nee echt serieus, die spaties doen uw mening veel "breder" overkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat dat inderdaad veredelde homotaal is..., mij niet gelaten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U, en de uwen, zijn steeds welkom als bekeerling. En niemand zal uitgeroeid worden. |
Citaat:
Maar omdat homo's meestappen, wil nog niet zeggen dat ze expliciet voor hun rechten opkomen. Ze zijn gewoon vee. |
Citaat:
Waar hebt gij uw wijsheid vandaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be