Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Universalia groet 's morgends de dingen ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227815)

Universalia 12 januari 2016 12:14

Universalia groet 's morgends de dingen ...

Dag bakje met witte muizen naast de vaas met de bloem ...

En toen zag Universalia dat er in dat bakje met witte muizen wat aan de hand was, oproer!

Universalia huppelde op de tonen van 'Life on Mars' van de pas overleden D. Bowie richting muizenwoonst naast de vaas (antieke!) met de bloem.

Heftig heen en weergeloop in het bakje met de muizen, gepiep, elkaar bijtende zag ik Mickey al muizenhoofdschuddende staan en ik vroeg: Whazzup?

Mickey wist mij te vertellen dat de andere muizen jaloers waren op wat er in de mensenwereld aan de gang is op huidig ogenblik, het 'wildpoepen' :roll:.

Universalia keek lang in de ogen van Mickey en zei: Ach, je hoeft u dat niet zo aan te trekken Mickey binnenkort zijn jullie toch voer voor de slangen.

Uit mijn bovenstaande 'verhaaltje' kan u misschien afleiden dat ik helemaal gek geworden ben, mijn verontschuldigingen ook daarvoor.

Ik ben wel fan van onze schrijver H. Brusselmans, die ik zelfs verdenk van de 'bijbel en andere boeken' geschreven te hebben.

Mag ik de lezers/lezeressen van mijn prachtige tekst dan ook danken voor uwwaaaaaaaaaandacht! :-D

p.s. Dat zal snel verzet worden denk ik ongeacht het tussen de kleine lettertjes lezen een kunst is die niet iedereen gegeven is.

quercus 12 januari 2016 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7959962)
Dag bakje met witte muizen naast de vaas met de bloem ...

En toen zag Universalia dat er in dat bakje met witte muizen wat aan de hand was, oproer!

Universalia huppelde op de tonen van 'Life on Mars' van de pas overleden D. Bowie richting muizenwoonst naast de vaas (antieke!) met de bloem.

Heftig heen en weergeloop in het bakje met de muizen, gepiep, elkaar bijtende zag ik Mickey al muizenhoofdschuddende staan en ik vroeg: Whazzup?

Mickey wist mij te vertellen dat de andere muizen jaloers waren op wat er in de mensenwereld aan de gang is op huidig ogenblik, het 'wildpoepen' :roll:.

Universalia keek lang in de ogen van Mickey en zei: Ach, je hoeft u dat niet zo aan te trekken Mickey binnenkort zijn jullie toch voer voor de slangen.

Uit mijn bovenstaande 'verhaaltje' kan u misschien afleiden dat ik helemaal gek geworden ben, mijn verontschuldigingen ook daarvoor.

Ik ben wel fan van onze schrijver H. Brusselmans, die ik zelfs verdenk van de 'bijbel en andere boeken' geschreven te hebben.

Mag ik de lezers/lezeressen van mijn prachtige tekst dan ook danken voor uwwaaaaaaaaaandacht! :-D

Universalia, je bent een sympathiek meisje. Maar ik verdenk je ervan nu wat aan de fles ofwel aan de paddo's gezeten te hebben.

Anselmo 12 januari 2016 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7959972)
Universalia, je bent een sympathiek meisje. Maar ik verdenk je ervan nu wat aan de fles ofwel aan de paddo's gezeten te hebben.

En zij jammer genoeg niet alleen.

Universalia 12 januari 2016 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7959972)

Pijnlijk detail is wel dat ik geen meisje/vrouw ben maar wel een lelijke ouwe vent die nooit gerookt heeft, geen alcohol meer tot zicht neemt, het de pest heeft aan drugsverslaafden en die niet meer naar de vrouwen kijkt. Dat laatste is nog twijfelachtig. (En ik zal het er zelf maar al bijzetten daar mijn vorige zin misschien stof tot rare gedachten was van de forummers alhier. Naar de venten kijk ik helemaal niet :lol:)

DewareJakob 12 januari 2016 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7960024)
Pijnlijk detail is wel dat ik geen meisje/vrouw ben maar wel een lelijke ouwe vent die nooit gerookt heeft, geen alcohol meer tot zicht neemt, het de pest heeft aan drugsverslaafden en die niet meer naar de vrouwen kijkt. Dat laatste is nog twijfelachtig. (En ik zal het er zelf maar al bijzetten daar mijn vorige zin misschien stof tot rare gedachten was van de forummers alhier. Naar de venten kijk ik helemaal niet :lol:)

En wacht op crematie? ;-)

Universalia 12 januari 2016 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7960072)
En wacht op crematie? ;-)

Uiteraard, ik was dan ook enorme fan van de film: Soylent Green.

Bhairav 12 januari 2016 16:25

"Goeiemorgen ODOL"

Universalia 12 januari 2016 16:26

ODOL? Het mondwater of de ochtenderectie?

Bhairav 12 januari 2016 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7960489)
ODOL? Het mondwater of de ochtenderectie?

Ochtenderectie. Ik weet niet of u 'n man bent, maar het kan evengoed niet uitmaken.

Universalia 12 januari 2016 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7960512)
Ochtenderectie. Ik weet niet of u 'n man bent, maar het kan evengoed niet uitmaken.

Ik heb daar iets hogerop anders al wel melding van gemaakt dat ik een oude lelijke man ben.

De ochtenderectie daar wil ik liever NIET over in detail treden. :oops:

Correctie in post #4 geen alcohol meer tot zich-t neemt

quercus 13 januari 2016 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7960024)

Oei pardong menier! 8O
Tja, zie je, ik was een beetje misleid door dat Universalia. Dat lijkt mij eerder grammaticaal een vrouwelijke term te zijn.

zonbron 13 januari 2016 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7961765)
Oei pardong menier! 8O
Tja, zie je, ik was een beetje misleid door dat Universalia. Dat lijkt mij eerder grammaticaal een vrouwelijke term te zijn.

Laat Universalia maar doen. Niemand heeft daar last van.

Universalia 13 januari 2016 18:00

Citaat:

Oei pardong menier! 8O

U mag kiezen ... :lol:

Universalia

Met dank aan Wikipedia. :-D

Universalia 13 januari 2016 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7961870)
Laat Universalia maar doen. Niemand heeft daar last van.

Ik prijs mij daar dan ook gelukkig voor zonbron dat niemand last heeft van mij, laat staan van mijn prachtige teksten (soms uit de lucht gegrepen zijnde) naar het discussie forum toe.

Dacht ik eerst nog, mijn 'Universalia groet 's morgends de dingen ...' gaat inslagen als een muizenval maar het is mislukt. :oops:

zonbron 13 januari 2016 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7961958)
Ik prijs mij daar dan ook gelukkig voor zonbron dat niemand last heeft van mij, laat staan van mijn prachtige teksten (soms uit de lucht gegrepen zijnde) naar het discussie forum toe.

Vrijheid. U doet en denkt wat U wilt.

FLY!

Marie van de koster 14 januari 2016 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7961977)
Vrijheid. U doet en denkt wat U wilt.

FLY!

Dat is een regelrechte bedreiging voor die muizen :roll:

Gamla 14 januari 2016 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7962395)
Dat is een regelrechte bedreiging voor die muizen :roll:

Haha!

Of de Europese man die nu een vrouw of een muis is.

Lof der Zotheid 14 januari 2016 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 7962478)
Haha!

Of de Europese man die nu een vrouw of een muis is.

Daar krijgt "met man en muis vergaan" toch precies een wrange bijsmaak.

Universalia 14 januari 2016 18:43

Gamla 14 januari 2016 18:57

Citaat:

Oei pardong menier! 8O

O godver.

Zeg quercus, tis par ici zenne:

https://youtu.be/I63QqEqh-Zs

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be