![]() |
5 mivb-ers gedragen zich klantonvriendelijk tego 30 onbekenden
Zo onbeleefd zeg, tegenover potentiële klanten ...
(misschien, heel misschien moet dit draadje later verhuizen naar ....) titel: Vijf MIVB-medewerkers aangevallen door dertigtal personen link: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...utm_term=52928 Citaat:
|
Toeme-toch, het waren weeral 'jongeren'. En ik dacht dat jongeren een werkwoord was.
|
Citaat:
|
In de Gentse feesten ook eens de tram genomen.
Heb de meest onbeleefde chauffeur van mijn leven ontmoet. Tram van Evergem naar graven steen. Een met een bril aan. De ganse tram was er niet goed van. Voor mij geen trams meer. Vol marginaal gespuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Op Emile Bockstael in Laeken is dit nu echt iets wat je best niet doet. Uitdagen. Is het personeel MIVB STIB nu echt niet een klein beetje slimmer. |
Citaat:
Emile Bockstael???? Is dat een 'no-go' zone en strikt voorbehouden aan dat soort individuen? Uitdagen???? Hoe kom je er bij? Was je er ook? En dan nog. Niks kan het gedrag van die vechtersbazen verantwoorden! |
Citaat:
iemand die dat 'uitdagen' noemt is al gezwicht voor de terreur. Lafheid is ook een eigenschap. |
Citaat:
'Jongeren' word nu door de televisiezenders gebruikt, om de pesterijen en wandaden van onze 'moslimverrijkers' zo veel als mogelijk te verdoezelen. We spelen momenteel is een goed stuk! - Kijk benieuw uit naar de volgende 'akten' :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be