![]() |
Diem25
Varoufakis gaat een pan-europese partij oprichten,
N-Vb zal zich daar bij aansluiten zo mogelijk, wie doet nog mee ? |
|
ons programma:
- vermogensbelasting, - 30-urenweek, - uitmesting van Justitie, - strijd tegen corruptie |
ons programma:
- vermogensbelasting, - 30-urenweek, - uitmesting van Justitie, - strijd tegen corruptie |
ons programma:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hoeveel voor wie? |
Citaat:
> 1 mj = 1% extra belasting > 2 mj = 2% " " > 3 mj = 3% " " enz > 5 mj = 5% " " is het maximum daarnaast 30-urenweek betere rechten op onderwijs |
Ik, al twee maand
Citaat:
|
Citaat:
999.999 euro vermogen= niks betalen. 1.000.000 vermogen = jaarlijks 10.000 euro extra belasting betalen per jaar? (ik weet dat die berekening niet klopt, maar ge snapt nu wat ik bedoel) Ge bedoelt 1% belasting op dat vermogen? Wie dus geen winst maakt met dat vermogen besteelt ge dus op 100 jaar tijd van zijn gans vermogen? Zoals ik stelde: dat is rap geschreven. Maar wat houdt dat voorstel nu concreet in? Erg duidelijk is uw reactie niet. |
Is dat 30 uren werken en 38 of 40 betaald worden ?
En hoe straf wordt arbeid belast ? En de winsten op vermogens ? Eeuwigdurend recht op werkloosheid, vanaf de eerste dag van het afstuderen ? Mogen Catalonië, Schotland, Vlaanderen, Baskenland, Corsica onafhankelijkheid nastreven zonder dreiging of bemoeienis vanuit de EU ? Bwa, ik vraag maar wat. Ik ben toch niet geïnteresseerd in onmogelijke hypotheses. . |
Citaat:
|
Citaat:
Niet bepaald een studentenclubje. |
Diem25 lijkt me een door het establishment opgezette poging om ontevreden burgers (die doorhebben hoe hard ze genaaid worden door de EU) af te leiden van nationalisme en anti-EU bewegingen door hen wijs te maken dat de EU 'transparanter' en 'democratischer' moet maar vooral moet blijven bestaan.
We weten allemaal welke sponsor er 9 kansen op tien achter dit soort progressieve beweginkjes zit. http://curiales.nl/2015/06/20/george-soros/ |
LIVE Streaming from Democracy in Europe, Rome
Dear all, Just a quick note, as promised: the livestream of the DiEM25 Assembly this evening (19:00 CET) can be found at: http://youtu.be/_24AJjuPHEM We hope you'll be there with us to launch the Transparency in Europe Now! campaign. Carpe DiEM! |
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be