Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aantal buitenlandse adopties weer gestegen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227858)

Universalia 13 januari 2016 12:16

Aantal buitenlandse adopties weer gestegen

Bron

Zo zie je maar dat er nog veel ouderparen enorm fan zijn om ons land nog verder te laten overspoelen met mensen van een andere origine.

Of dat verstandig is dat laat ik nog in de midden maar, I doubt it.

Of dat slimme mensen zijn zij die dat doen, twijfelachtige zaak.

Het zal voornamelijk om de kindergelden te doen zijn die ik in dat geval zou afschaffen. :twisted:

Xenophon 13 januari 2016 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7961547)
Bron

Zo zie je maar dat er nog veel ouderparen enorm fan zijn om ons land nog verder te laten overspoelen met mensen van een andere origine.

Het zal voornamelijk om de kindergelden te doen zijn die ik in dat geval zou afschaffen. :twisted:

Ik heb iemand gekend die Indische kinderen liet overkomen. Hij was indertijd secretaris van de communistische jeugd van Belgie, en de kinderen moesten zo donker mogelijk zijn, om zijn vader te kloten, want dat was "een fascist'.

Johan Bollen 13 januari 2016 12:33

Mischien maakt niet halal voedsel impotent. Of zou het luiheid zijn, zorg voor het milieu, ongezonde leefgewoonten of een kindonvriendelijke organisatie van de samenleving, die de West Europeaan ertoe brengt geen kinderen meer te krijgen.

Johan Bollen 13 januari 2016 12:35

Citaat:

Bron

Hoeveel autochtone kindjes heeft u?

Bhairav 13 januari 2016 13:06

Kleine Baby zelfmoordterroristjes. Hoe paranoïde kan 'n mens worden?

Universalia 13 januari 2016 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7961568)
Hoeveel autochtone kindjes heeft u?

Ik heb er geen idee meer van, mijn dementie weet je wel.

Wat ik dan wel weet is, dat het autochtone zijn. :roll:

Rudy 13 januari 2016 19:23

Citaat:

Bron

Volgens uw bron gaat het om 71 adopties in 2015. Zo meldt het VCA toch. Dit is niet veel. Het onderwerp 'kinderbijslag' is binnen deze context verwaarloosbaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be