Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   'Salah Abdeslam zocht contact met advocaat Sven Mary' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227900)

vanderzapig 14 januari 2016 15:55

'Salah Abdeslam zocht contact met advocaat Sven Mary'

http://www.knack.be/nieuws/belgie/sa...al-645723.html

Citaat:

Terreurverdachte Salah Abdeslam, op de vlucht sinds de aanslagen in Parijs, zou contact gezocht hebben met advocaat Sven Mary. Dat heeft Belga vernomen uit goede bron. Meester Sven Mary zelf geeft geen enkele commentaar.
Citaat:

Een contactname met een advocaat kan erop wijzen dat de man eraan denkt zichzelf aan te geven.

Zeus 14 januari 2016 16:03

Ik vermoed dat de HLN-lezers al aan het schijten zijn op advocaten

De schoofzak 14 januari 2016 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7963197)

Ik lees maar heel sporadisch Het Laagste Nieuws ( het gratis on line gedeelte, als ik een link van hun dagelijks nieuwsoverzicht interessant vind).

Schijten doe ik wel elke dag.

Maar niet op alle advocaten. Alleen op advocaten die zich laten betalen met misdaadgeld.

.

Xenophon 14 januari 2016 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 7963182)

Citaat:

Een contactname met een advocaat kan erop wijzen dat de man eraan denkt zichzelf aan te geven.
Hij zou goed zot zijn, vrijwillig de gevangenis ingaan voor de rest van zijn leven.

Xenophon 14 januari 2016 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7963310)
Ik lees maar heel sporadisch Het Laagste Nieuws ( het gratis on line gedeelte, als ik een link van hun dagelijks nieuwsoverzicht interessant vind).

Maar niet op alle advocaten. Alleen op advocaten die zich laten betalen met misdaadgeld.

.

Om met de misdadigers van het ACW samen te werken heb je minder scrupules he schoof? :D

hamac 14 januari 2016 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963313)
Hij zou goed zot zijn, vrijwillig de gevangenis ingaan voor de rest van zijn leven.

Nog even en hij krijgt een podium op de VRT en kan hij voor de geschreven pers wat columns schrijven. ;-)

Zipper 14 januari 2016 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7963310)

.

Elke advocaat met iet of wat naam in België, werd met misdaadgeld betaald in het drugdealer-proces Aquino.

Knuppel 14 januari 2016 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7963197)

Wie houdt jou tegen om de verdediging op je te nemen van de betreffende advocaat?

marie daenen 14 januari 2016 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963313)

Zou het kunnen dat hij nog meer gevaar loopt vrij rond te lopen door het IS gevaar, want hij heeft zijn IS-opdracht niet vervuld.
Denk je nu echt dat IS hem dat in dankbaarheid aanrekent???

Xenophon 14 januari 2016 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7963372)
Zou het kunnen dat hij nog meer gevaar loopt vrij rond te lopen door het IS gevaar, want hij heeft zijn IS-opdracht niet vervuld.
Denk je nu echt dat IS hem dat in dankbaarheid aanrekent???

Denk je dat ze hem in de gevangenis niet gaan doodstampen op de wandeling misschien?

marie daenen 14 januari 2016 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963386)
Denk je dat ze hem in de gevangenis niet gaan doodstampen op de wandeling misschien?

He, we zitten nog niet in de USA...

Xenophon 14 januari 2016 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7963395)
He, we zitten nog niet in de USA...

Je kent niet veel van gevangenissen he Marie?

marie daenen 14 januari 2016 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963405)
Je kent niet veel van gevangenissen he Marie?

Maar goed, niet?

Xenophon 14 januari 2016 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7963420)
Maar goed, niet?

Hangt er vanaf.

Hypochonder 14 januari 2016 19:20

Abdeslam heeft waarschijnlijk gepolst bij Mary of hij een linkse rechter zou kunnen krijgen die hem niet aan Frankrijk zal uitleveren. Mary zal alweer aan het likkebaarden zijn bij de gedachte aan alle media aandacht die hij hiermee zal krijgen.

ilfalco 14 januari 2016 19:34

Citaat:

Nog even en hij krijgt een podium op de VRT en kan hij voor de geschreven pers wat columns schrijven
Uiteraard ... de vrt naar eigen zeggend e hoeksteen van de democratie ... op DDR lijst wel te verstaan.

Zeus 14 januari 2016 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7963442)
Abdeslam heeft waarschijnlijk gepolst bij Mary of hij een linkse rechter zou kunnen krijgen die hem niet aan Frankrijk zal uitleveren. Mary zal alweer aan het likkebaarden zijn bij de gedachte aan alle media aandacht die hij hiermee zal krijgen.

Ik geloof dat de uiteindelijke beslissing tot uitlevering aan de minister van justitie toekomt.

Xenophon 14 januari 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7963462)
Ik geloof dat de uiteindelijke beslissing tot uitlevering aan de minister van justitie toekomt.

Zou het verschil maken dat hij hier of ginder voor de rechter komt?

Zeus 14 januari 2016 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963515)
Zou het verschil maken dat hij hier of ginder voor de rechter komt?

Waarschijnlijk niet.

Hoe is het eigenlijk met de Franse penitentiaire instellingen gesteld? Sturen ze die staatsgevaarlijke mannen nog steeds naar île du diable?

Wapper 14 januari 2016 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7963321)
Nog even en hij krijgt een podium op de VRT en kan hij voor de geschreven pers wat columns schrijven. ;-)

Bij De Afspraak krijgen ze al een redactioneel orgasme...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be