![]() |
Paswoord vergeten?
Ergens van de week cookies verwijdert.
Toen ik daarna wou inloggen wist ik mijn paswoord niet meer, geen probleem er is de optie 'paswoord vergeten'. Ik daarop geklikt en mijn email ingegeven, dag er na, geen reactie. Spam en ongewenste mail nagekeken, niets. Heb het dan maar uit de instellingen van mijn browser gehaald mijn paswoord. Is er eigenlijk wel iets op dit forum dat nog naar behoren werkt? |
De RD.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij was het nog erger, 2010 deed ik een grote opkuis...etc password weg en vergeten. En diezelfde dag was mijn toenmalige email provider (iespana.es) ook uit de lucht. Er zat dus niets anders op dan een nieuw account/gebruikersprofiel aan te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terzake: in principe wordt het paswoord verstuurd naar het emailadres waarmee je je indertijd aanmeldde. Dat bestaat toch nog, anders kan het niet werken? |
Citaat:
Als je dan je paswoord vergeet zal je computer je helpen: "Your password is "incorrect"" Voila opgelost. Weer een ongelooflijk wijze raad van den Hoomer. ![]() |
Citaat:
Een mens verandert tijdens twintig jaar al eens van adres |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Dat wachtwoord is opgelost.
Gelukkig. Nu maak ik me eigenlijk meer zorgen over wat er met die "Que?" bedoeld wordt. |
zorgen nog wel
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de linkse, en de rechtse is Manuel. ![]() |
Leuk paswoord : Rakkertje
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andrew_Sachs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be