Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoe durven ze (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227915)

BWarrior 14 januari 2016 20:44

Hoe durven ze

V.L.D. en P.S. zeggen "non" tegen een staatshervorming in 2019 (bron: VRT Nieuws). Zullen de Vlamingen dit verraad onthouden en de Walen de P.S. afstraffen omdat zij het Waals zelfbeschikkingsrecht fnuiken?

Knuppel 14 januari 2016 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7963540)
V.L.D. en P.S. zeggen "non" tegen een staatshervorming in 2019 (bron: VRT Nieuws). Zullen de Vlamingen dit verraad onthouden en de Walen de P.S. afstraffen omdat zij het Waals zelfbeschikkingsrecht fnuiken?

Waar staat de eerste letter van "VLD" voor, Bruno?
Ik zal het je zeggen, Bruno. Die "V" staat voor "Vlaams", maar ook voor Verraders.

Wat hoop je te bereiken met jouw eeuwige flauw gezever?

Patrick M. 14 januari 2016 22:11

"V" van verrassing misschien?

De schoofzak 14 januari 2016 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7963540)

Kan je dat even precies quoten of citeren, want er mankeert een belangrijke element volgens mij.
Als je het niet precies kunt quoten of citeren, laat dan maar. Dan is het niet de moeite om tijd en boterhammen er in te steken om je te trachten uit te leggen waarom het gaat.

.

Knuppel 14 januari 2016 22:40

Vuil, vies, vunzig, verrot, vadsig, vals, vaalt, vod, vuilnis, verbasterd, verdacht, verdoemd, verdord, verdraaid, verflenst, verkalkt, verkapt, verknald, verminkt, verkloot, verprutst, verfoeid, vervloekt, verziekt, enz....

Bhairav 14 januari 2016 22:41

Voos
Vortig

BWarrior 14 januari 2016 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7963708)
Kan je dat even precies quoten of citeren, want er mankeert een belangrijke element volgens mij.
Als je het niet precies kunt quoten of citeren, laat dan maar. Dan is het niet de moeite om tijd en boterhammen er in te steken om je te trachten uit te leggen waarom het gaat.

.

Ik verwijs u naar deze link: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ammas/journaal

Knuppel 14 januari 2016 23:10

Wat betreft het fnuiken van het Waals zelfbeschikkingsrecht, Bruno. Welke Waal wil zelfbeschikkingsrecht als Wallonië daardoor 16 miljard Vlaamse euro's per jaar kwijt speelt?

Everytime 14 januari 2016 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7963604)
Ik zal het je zeggen, Bruno. Die "V" staat voor "Vlaams", maar ook voor Verraders.

Voor "Vlaams", Knuppel.

Xenophon 15 januari 2016 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7963789)
Voor "Vlaams", Knuppel.

:lol:

Knuppel 15 januari 2016 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7963860)
:lol:

Inderdaad.
De Pest Voor Vlaanderen kan niet van Verraad Verdacht worden. ;-)

BWarrior 15 januari 2016 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7963708)

.

Ik zie niet goed in, waarom we in 2019 dit goede werk door het raam zouden gooien, door opnieuw te kiezen voor jaren blokkering. Dat is niet de keuze die wij zullen maken”. Aldus De Croo

Wij zijn duidelijk over de toekomst: wij willen geen ontmanteling van België. Ze zullen de grootste partij van Wallonië en Brussel tegenkomen. En die zegt: neen” aldus Onkelinx

Rahowa 15 januari 2016 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7963604)

Hopelijk vliegt Rutten vlug uit de voorzittersstoel en komt die advocaat(naam ontsnapt mij even) aan de macht die opnieuw confederalisme wil.

Rahowa 15 januari 2016 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7964574)
Hopelijk vliegt Rutten vlug uit de voorzittersstoel en komt die advocaat(naam ontsnapt mij even) aan de macht die opnieuw confederalisme wil.

Egbert Lachaert.

GZV 15 januari 2016 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7964565)
Ik zie niet goed in, waarom we in 2019 dit goede werk door het raam zouden gooien, door opnieuw te kiezen voor jaren blokkering. Dat is niet de keuze die wij zullen maken”. Aldus De Croo

Wij zijn duidelijk over de toekomst: wij willen geen ontmanteling van België. Ze zullen de grootste partij van Wallonië en Brussel tegenkomen. En die zegt: neen” aldus Onkelinx

Vld is dat niet die partij die op 1 dag tijd ging van tegen,stemrecht naar voor stemrecht.En u maakt zich blij dat VLD dit vandaag zegt met nog 3 jaar te gaan.

BWarrior 15 januari 2016 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7964575)
Egbert Lachaert.

Die wil wel geen confederalisme ...

BWarrior 15 januari 2016 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GZV (Bericht 7964599)
Vld is dat niet die partij die op 1 dag tijd ging van tegen,stemrecht naar voor stemrecht.En u maakt zich blij dat VLD dit vandaag zegt met nog 3 jaar te gaan.

Ach ja, VLD was steeds een betrouwbare Vlaamse partner.

werkman 15 januari 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7964698)

Wat bedoel je met "was"?
Want ik begin nu toch te twijfelen aan welke verregaande vorm van Alzheimer, Parkinson of dementie ik nu lijdt.
En dat ik bovenop niet meer weet hoe betrouwbaar ze wel zijn of waren ergert mij mateloos. :lol:

werkman 15 januari 2016 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7964698)

Oeps! Ik weet het terug waarom ik steeds de VLD een betrouwbare partner heb gevonden.
Die partij moordt haar gekwetste soldaten niet uit op het slagveld.
Die vinden steeds een onderkomen; zelfs al zijn ze in ongenade gevallen; bij een of andere maecenas of fabrieksbaas.
Dedecker was daarop een uitzondering die de algemene regel onderschreef.

Is het om die reden dat Dewever zo rechts is geworden?
Eerst gelijkgezinden van de kar duwen om alzo onderdak te zoeken voor zijn bootvluchtelingen? Men weet immers nooit. :lol:

Sukkelaar 16 januari 2016 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7963722)
Vuil, vies, vunzig, verrot, vadsig, vals, vaalt, vod, vuilnis, verbasterd, verdacht, verdoemd, verdord, verdraaid, verflenst, verkalkt, verkapt, verknald, verminkt, verkloot, verprutst, verfoeid, vervloekt, verziekt, enz....

Het voornaamste vergeten : verraad

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be