![]() |
Jonge vluchtelingen (12 en 13) bepotelen drie meisjes in trein
Bron
Detail tekst: Citaat:
Als ze op heterdaad betrapt werden gelijk terugsturen wegens zich niet willen gedragen/aanpassen, problem solved/case closed. Ga meevechten in uw eigen land en laat andere mensen met rust zou ik zeggen of lijkt u dat te dramatisch? (<- door Sarcasmus) :roll: |
De magistraat zag niet meteen de ernst van de zaak in. Zo staat te lezen in het artikel.
Weeral een mooi staaltje van ons krom gerecht! |
Waarom leren we ons niet gewoon, als individu, te verdedigen?
Als iemand het uithangt, kan die meteen worden afgestraft. Maar jullie nemen liefst wraak in het stemhokje, bende lafbekken. |
Ik denk dat we hier best aan moeten wennen. Zoals ooit het tijdperk der Viking-plunderingen is begonnen, is het nu de bepotel-periode.
Ik zie dit niet snel stoppen |
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben we geleerd vandaag? Dames en meisjes laat u in groep dus samen met vriendinnen verkrachten, u zal dan serieus genomen worden (oeps wat een woordspeling van den Hoomer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook wel merkwaardig dat die asielzoekers (en onbegeleide kinderen dan nog) zomaar gaan waar ze willen en naar believen de grens oversteken. M.a.w. er is geen enkel toezicht en die kunnen verdwijnen en weer opduiken waar en wanneer ze willen. Dus, zo goed als ongrijpbaar voor politie en justitie.
|
Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan. |
Iedere aangifte van sexueel geweld moet ernstig genomen worden.
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen. 1 naar de politie en 2 naar de ambulance. Je begrijpt toch de reactie van die magistraat niet, probeer dat eens aan de ouders van die meisjes uit te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al gedacht aan" kom op voor je rechten en maak dit iedere man duidelijk die over de grenzen gaat?" En als beleid" mannen die de rechtstaat met bijgevolg gelijkheid man en vrouw niet respecteren worden onmiddellijk teruggestuurd?" Kan ook hoor !:roll: |
Citaat:
Of denkt ge dat ze zo stoer zijn om het alleen te wagen? |
Citaat:
Ze zijn al eens moeten vluchten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be