Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Jonge vluchtelingen (12 en 13) bepotelen drie meisjes in trein (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227930)

Universalia 15 januari 2016 07:07

Jonge vluchtelingen (12 en 13) bepotelen drie meisjes in trein

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Het parket van Doornik is een onderzoek gestart wegens aanranding van de eerbaarheid op een trein, dat schrijft ‘La Dernière Heure’. Drie Syrische vluchtelingen van 12 en 13 jaar, zouden twee meisjes van 16 jaar en een 22-jarige vrouw bepoteld hebben.
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat wat uit dat soort landen komt allemaal enorm seksueel gestoorden/doorgeflipten zijn.

Als ze op heterdaad betrapt werden gelijk terugsturen wegens zich niet willen gedragen/aanpassen, problem solved/case closed. Ga meevechten in uw eigen land en laat andere mensen met rust zou ik zeggen of lijkt u dat te dramatisch? (<- door Sarcasmus) :roll:

Leica 15 januari 2016 07:22

De magistraat zag niet meteen de ernst van de zaak in. Zo staat te lezen in het artikel.
Weeral een mooi staaltje van ons krom gerecht!

Bhairav 15 januari 2016 07:35

Waarom leren we ons niet gewoon, als individu, te verdedigen?
Als iemand het uithangt, kan die meteen worden afgestraft. Maar jullie nemen liefst wraak in het stemhokje, bende lafbekken.

Raven 15 januari 2016 09:09

Ik denk dat we hier best aan moeten wennen. Zoals ooit het tijdperk der Viking-plunderingen is begonnen, is het nu de bepotel-periode.

Ik zie dit niet snel stoppen

maddox 15 januari 2016 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 7964029)
Ik denk dat we hier best aan moeten wennen. Zoals ooit het tijdperk der Viking-plunderingen is begonnen, is het nu de bepotel-periode.

Het grote verschil is dat de plunderende en rovende Vikingen meer beschaafder waren voor hun tijd dan muzels door alle eeuwen heen.

Hoomer 15 januari 2016 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7963912)
De magistraat zag niet meteen de ernst van de zaak in. Zo staat te lezen in het artikel.
Weeral een mooi staaltje van ons krom gerecht!

Omdat er maar 1 aangifte was gedaan, dat was niet echt ernstig te nemen pas toen die twee anderen hun aangifte deden werd het ernstig voor de idioot, heu magistraat. Die eerste zou het kunnen uitgelokt hebben zekers :roll: ,bij drie is het een andere zaak blijkbaar.

Wat hebben we geleerd vandaag? Dames en meisjes laat u in groep dus samen met vriendinnen verkrachten, u zal dan serieus genomen worden (oeps wat een woordspeling van den Hoomer)

maddox 15 januari 2016 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7964090)
Omdat er maar 1 aangifte was gedaan, dat was niet echt ernstig te nemen pas toen die twee anderen hun aangifte deden werd het ernstig voor de idioot, heu magistraat. Die eerste zou het kunnen uitgelokt hebben zekers :roll: ,bij drie is het een andere zaak blijkbaar.

Wat hebben we geleerd vandaag? Dames en meisjes laat u in groep dus samen met vriendinnen verkrachten, u zal dan serieus genomen worden (oeps wat een woordspeling van den Hoomer)

Wat ook de essentie is van de Sharia/hadith/koran. Vrouwen moeten 4 getuigen oproepen om hun onschuld enigszins kracht bij te zetten.

Hoomer 15 januari 2016 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7964093)
Wat ook de essentie is van de Sharia/hadith/koran. Vrouwen moeten 4 getuigen oproepen om hun onschuld enigszins kracht bij te zetten.

Nope, dat moeten 4 mannelijke getuigen zijn, dus onvindbaar in de grote zandbak. ;-)

DewareJakob 15 januari 2016 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7963929)
Als iemand het uithangt, kan die meteen worden afgestraft. Maar jullie nemen liefst wraak in het stemhokje, bende lafbekken.

De kans is dat, als je jezelf of iemand anders verdedigt met een 'beschadigde' aanrander tot gevolg, je zwaarder gestraft wordt dan die aanrander.

Zucht 15 januari 2016 10:40

Ook wel merkwaardig dat die asielzoekers (en onbegeleide kinderen dan nog) zomaar gaan waar ze willen en naar believen de grens oversteken. M.a.w. er is geen enkel toezicht en die kunnen verdwijnen en weer opduiken waar en wanneer ze willen. Dus, zo goed als ongrijpbaar voor politie en justitie.

quercus 15 januari 2016 10:42

Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan.

Patrick M. 15 januari 2016 10:49

Iedere aangifte van sexueel geweld moet ernstig genomen worden.
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen.
1 naar de politie en 2 naar de ambulance.
Je begrijpt toch de reactie van die magistraat niet, probeer dat eens aan de ouders van die meisjes uit te leggen.

Hoomer 15 januari 2016 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7964125)
Iedere aangifte van sexueel geweld moet ernstig genomen worden.
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen.
1 naar de politie en 2 naar de ambulance.
Je begrijpt toch de reactie van die magistraat niet, probeer dat eens aan de ouders van die meisjes uit te leggen.

Ja man, dat krijg je met 60 jaar politieke benoemingen, je moet dat zien als de inteelt bij onze verrijkers de resultaten zijn navenant. ;-)

LETSPANIC 15 januari 2016 11:33

Citaat:

En dan nog . . . bende opportunisten!.

fallen_angel 15 januari 2016 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7964117)
Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan.

http://www.studying-islam.org/querytext.aspx?id=64

Citaat:

It should also be noted that this punishment is only to be given once the matter has been established through the verdict of a court. If the case has not been reported, Islam wants that this sin should be hidden. The two involved should sincerely repent before the Almighty and hope for His forgiveness.
Samengevat: Als het gebeurd, shhh, Allah zal er wel over oordelen.

alice 15 januari 2016 11:51

Citaat:

Is dat uw advies? Je wordt overheerst door barbaren en wen er maar aan?
Al gedacht aan" kom op voor je rechten en maak dit iedere man duidelijk die over de grenzen gaat?"
En als beleid" mannen die de rechtstaat met bijgevolg gelijkheid man en vrouw niet respecteren worden onmiddellijk teruggestuurd?"
Kan ook hoor !:roll:

Bobke 15 januari 2016 12:05

Citaat:

Omdat dat wat moeilijk is tegen een overmacht.
Of denkt ge dat ze zo stoer zijn om het alleen te wagen?

Bobke 15 januari 2016 12:07

Citaat:

Wie gaat aan wat moeten wennen?
Ze zijn al eens moeten vluchten.

Kodo Kodo 15 januari 2016 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7964093)

Maar van die 4 moeten er ten minste 2 mannelijk zijn, als ik het nog weet.

Bhairav 15 januari 2016 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7964194)
Omdat dat wat moeilijk is tegen een overmacht.
Of denkt ge dat ze zo stoer zijn om het alleen te wagen?

Mensen zijn toch niet altijd alleen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be