![]() |
De Wever roept Vlamingen op om zich bij de 'dark side' te voegen
Bron
![]() Detail tekst: Citaat:
![]() Zo was het misschien? |
![]() |
Ofwel is zijn account gehackt, ofwel heeft hij eindelijk door dat zijn partij dood en verderf betekent.
|
Citaat:
|
BDW: Join the dark side!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voegen.dhtml
Mijnheer Dewever, The republic will rise again! *star wars theme song* Luke, I am your father! |
Citaat:
Ik spiegelde mij meer op 'He can't do it alone' kwestie van zijn 'kiesvee' niet te verliezen. (de artikels die volgden op het krantenartikel op dezelfde pagina waren ook best stof tot nadenken ... ) En wie zijn 'The Dark Side?' het VB dat nog steeds in een schutkring ligt rond te spartelen? 8O (het bleek geen binnenland te zijn, verzet :roll: ) Upla weeral een :roll: 504 Gateway Time-out nginx Linux |
Ik had dat bij KK gepost.
Het is inderdaad een uitzonderlijke tweet. Kijkt, ik stem daar alleen maar op omdat ik mijn woord moet nakomen. Voor Antwerpen is hij zeker geen slechte burgemeester geweest. Als't goed is, is't goed eh. De hoofdreden dat ze mijn stem krijgen is omdat ze een aanslag voorkwamen. Nu is mijn vraag: Zit de NVA niet in de Europese kamers gezeteld? Ik stemde altijd op Verhofstadt, maar die zegt niet meer wat nodig is. |
Citaat:
|
Dat weten we pas bij de volgende verkiezingen he :)
|
Citaat:
De hamvraag is dan reeds: Gaat 'hij (zijn partij)' het nog halen bij die volgende verkiezingen? |
Ik hoop maar dat het geen chaotische soep wordt, daar hebben we geen nood aan.
Nu is er nood aan eendracht en ik hoop dat de NVA dat ook doorheeft. Er zijn nieuwe prioriteiten en eigenlijk zou iedere partij nu identiek hetzelfde moeten doen als ze aan de macht zijn. Waarom ze met een splitsing afkomen is mij de vraag? We hebben net een sterk BE nodig en geen zwak Vlaanderen. We dienen een sterke rol in de EU te spelen en een voorbeeld te poneren. |
Citaat:
Deze film over de gewelddadige splitsing van België mocht nooit vertoond worden. Tot nu. Men is nog altijd van mening dat Vlaanderen (alleen dan) er beter gaat uitkomen na een splitsing misschien? ![]() |
Laat iedereen toch op zijn post zitten en samen hand in hand de crisis aangaan :)
Ik ben niet altijd akkoord met wat ze doen, en kan soms wild tekeer gaan. Maar punt bij paal, ik heb dagen dat ik echt van mijn land houd. Ik mis hoe het was en we moeten terug naar hoe het was... niet vooruit naar iets onzeker waar giga conflicten uit kunnen ontstaan. Want als 2 honden vechten voor een been... |
Citaat:
![]() |
De Sp.A is nochtans goed bezig.
Een basisinkomen voor studenten. |
Darth Bart
:-)
Darth Bart treedt in de openbaarheid.. Maar is hij de Meester of de Leerling? :? De huidige problemen kunnen niet met de poco-litanie aangepakt worden. Er kan,vanaf heden,enkel nog volgens de Sith Code ge-ageerd worden: Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me. U zult zich bij ons voegen of sterven...:twisted: |
Wie is nu de dark side en wie niet in deze wereld?
|
![]() Vanwaar komt dat prentje feitelijk ? Het is niet uit de Holywood reeks. De lightsaber van Darth Vader is niet rood. Ik herken enkel Darth Vader en een Clone, maar wie zijn de andere figuren ? Is dit uit de cartoon reeks ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be