Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Noorwegen vertelt ze dat ze moeten aanpassen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227993)

Garry 17 januari 2016 01:53

Noorwegen vertelt ze dat ze moeten aanpassen.

"Zo behandel je vrouwen": Noorse cursus voor migranten doorbreekt taboes

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...t-taboes.dhtml

SDX 17 januari 2016 03:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7965875)

Dat gaat vast en zeker helpen.

Heeft Theo niet ook zo'n cursuske klaarliggen waarmee meteen die 'probleempjes' van de baan zullen zijn.

Schamen ze zich niet, cursuskes geven - in welke taal trouwens - terwijl al decennia die troep onaangepasten hun vrouwen molesteren/aanranden/verkrachten.

:roll:

reservespeler 17 januari 2016 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7965875)

Met alle respect voor Francken die hier ook zoiets wil invoeren, maar ik geloof niet in zo'n cursus.

reservespeler 17 januari 2016 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7965891)

Heeft Theo niet ook zo'n cursuske klaarliggen waarmee meteen die 'probleempjes' van de baan zullen zijn.

Schamen ze zich niet, cursuskes geven - in welke taal trouwens - terwijl al decennia die troep onaangepasten hun vrouwen molesteren/aanranden/verkrachten.

Inderdaad, een cursus gaat die mannen niet in toom houden.
Het enige nut van zo'n cursus is dat deze kameelcowboys achteraf niet kunnen zeggen dat ze het niet wisten.

Another Jack 17 januari 2016 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7965903)
Inderdaad, een cursus gaat die mannen niet in toom houden.
Het enige nut van zo'n cursus is dat deze kameelcowboys achteraf niet kunnen zeggen dat ze het niet wisten.

Het kan voor elke man misschien wel eens nuttig zijn, om de kennis van onze waarden wat op te frissen...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ndertoon.dhtml

zonbron 17 januari 2016 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7965962)
Het kan voor elke man misschien wel eens nuttig zijn, om de kennis van onze waarden wat op te frissen...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ndertoon.dhtml

"In december 2014 had ik een blind date, via Tinder. We dronken wat bij hem op de bank en ineens begon hij aan me te zitten. Het ging zo snel, ik begreep niet wat er gebeurde. Ik bevroor. Pas toen ik moest huilen, stopte hij."

Verkracht
"Pas na een paar dagen besefte ik dat ik verkracht was. Eerst dacht ik: hij heeft me toch niet de bosjes in gesleurd, hij heeft me ook niet gedwongen, ik heb geen blauwe plekken - dus ik ben niet verkracht. Maar het punt was: ik had 'nee' gezegd. Hij wist dat ik niet wilde. En toch ging hij door."

"Ik heb geen aangifte gedaan. Dat was zijn woord tegen het mijne geworden, een gevecht dat ik moeilijk ***lees NIET *** zou kunnen winnen. Ik heb hem nog wel een keer gesproken, en verteld wat het met me had gedaan. Dat het steeds terugkomt, dat ik het sindsdien moeilijk vind om relaties aan te gaan, ook vriendschappen. Dat het me heeft beschadigd en dat het nog steeds pijn doet."

Zit U ook dagelijks op Tinder AJ? U vindt het nogal normaal allemaal blijkbaar...

Destijds de flair en de joepie niet gelezen? :-D

Ze had nee gezegd, terwijl ze zich uitkleedde... LOL dat kennen we...

AnarchoChristophe 17 januari 2016 12:15

Die migranten horen hier niet thuis. Cursus of niet. Punt.

Bobke 17 januari 2016 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7965902)
Met alle respect voor Francken die hier ook zoiets wil invoeren, maar ik geloof niet in zo'n cursus.

Ikwel.
Ze moeten toch weten waarvoor ze allemaal gaan uitgewezen worden?

Sukkelaar 17 januari 2016 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7965902)

Waarom niet?

Diego Raga 17 januari 2016 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7965962)

Even nuttig dus, als wanneer in '33 een cursus voor de "omgang met joden" aan nazi's zou gegeven worden...

Garry 17 januari 2016 22:24

Citaat:

Zo denk ik er ook over. Het zal eerder zijn om de eigen bevolking te sussen met wat dode mussen.

Boduo 18 januari 2016 10:51

Citaat:

Zo'n cursuske is een administratieve (juridische) truuk om advokaten de wind uit de zeilen te nemen.
Uiteindelijk zullen �*lle asielzoekers moeten een dokument ondertekenen waarbij ze verklaren dat ze zo'n cursus kregen.

subocaj 18 januari 2016 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7966918)
Zo'n cursuske is een administratieve (juridische) truuk om advokaten de wind uit de zeilen te nemen.
Uiteindelijk zullen �*lle asielzoekers moeten een dokument ondertekenen waarbij ze verklaren dat ze zo'n cursus kregen.

Waar geven ze die cursussen verkrachten ergens?

quercus 18 januari 2016 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7966918)

Volgens mij is het zelfs niet nodig daar een "cursus" van te maken. Uiteindelijk is hetgeen wij van die mannen verwachten als het over vrouwen (autochtone én allochtone) gaat samen te vatten in een paar duidelijke zinnen. Het mag hen rustig toegeblaft worden dat ze hun verblijfsvergunning stante pede ontnomen en uitgewezen worden als ze zich niet houden aan onze normen inzake relaties tussen man en vrouw.

Nietzsche 18 januari 2016 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7966098)
Die migranten horen hier niet thuis. Cursus of niet. Punt.

Dit is hun thuis. Net zoals Amerika ook het thuis is van de witte Europeaan.

Recht van de sterkste.

Lukkas 18 januari 2016 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7966943)
Waar geven ze die cursussen verkrachten ergens?

De koran. :roll:

Trouwens imams geven ook cursussen die uitleggen hoe men vrouwen moet slaan, wanneer zij niet gewillig of niet genoeg onderdanig zijn.

Snerror 18 januari 2016 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7966964)

Recht van de sterkste.

Als de sterkste niks doet, is het niet het recht van de sterkste he.

Sukkelaar 18 januari 2016 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7966964)

Recht van de sterkste.

Zij denken dat het hun thuis is, maar zij dwalen. En dat ze niet te ver gaan want dan zullen ze pas ondervinden wie de sterksten zijn.

Sukkelaar 18 januari 2016 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7966984)
De koran. :roll:

Trouwens imams geven ook cursussen die uitleggen hoe men vrouwen moet slaan, wanneer zij niet gewillig of niet genoeg onderdanig zijn.

Als dat waar is dienen die imams onmiddellijk opgepakt te worden en het land uitgezet te worden.

Pericles 18 januari 2016 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7966997)
Zij denken dat het hun thuis is, maar zij dwalen. En dat ze niet te ver gaan want dan zullen ze pas ondervinden wie de sterksten zijn.

De indianen? :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be