![]() |
Francken: “Voorstel voor asieltaks is waanzin”
Bron
Detail tekst: Citaat:
Als we het van die Francken moeten hebben dan zijn we zalig. 8O |
Hij gaat het uit eigen zak betalen misschien?
Tribunaal, schuldig voor volksverraad, blinddoek aan en tegen de muur. Opgelost met die rattennest in Brussel. |
Ik heb begrepen dat het land verlaten een voorwaarde is voor de vervroegde vrijlating.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Als we het van die Francken moeten hebben dan zijn we zalig" Francken 'haalt slag niet thuis' De 'dwangsom-Afghaan' die vorige week ons land heeft verlaten, kreeg tot twee keer gelijk van de Belgische rechter. Niet alleen had hij recht op opvang, het was onwettelijk om hem in een gesloten centrum op te sluiten. 'Wat staatssecretaris Theo Franken vertelt, is maar een deel van de waarheid.' http://www.demorgen.be/binnenland/fr...huis-b3b8d9c3/ |
Misschien hebben ze Theo'ke ook zeventig maagden belooft? Die gast is gewoon een zwarte smet op ons land. Samen met Mijnheer hesp is die het land helemaal naar de kloten aan het helpen. NVA is niet meer dan een geile machtspartij geworden waar enkel nog macht en geld voor telt. We kunnen alleen maar hopen dat er iets gaat gebeuren waardoor de regering valt. En dat dan eindelijk het volk hun ogen eens OPEN gaan. Maar ik vrees daarvoor. Allemaal depressieve en triestige kloothommels die zich met bier, voetbal en door een gepensioneerd coureur'ke laten omkopen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorstanders van pestmaatregeltjes zijn toch altijd van die onderkruiperige vadsige types.
|
Citaat:
:-) :-) :-) :-) :-) http://www.demorgen.be/buitenland/30...veel-b5481513/ |
Citaat:
En wat een idiote opmerking van Francken "een brandstoftaks is waanzin" Als het niet is via een brandstoftaks dan is het via een andere taks, betalen doen we toch. Is dat dan minder waanzinnig? :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De emmer is al serieus aan het overlopen dacht ik, zelfs de maat is vol. :roll: |
Citaat:
Ooit was het anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be