![]() |
Extreemlinkse mannen (nu ja...) protesteren in minirok tegen sexjihad
Ik weet niet wat jullie hiervan denken maar dit lijkt me sterk op een open sollicitatie om zelf seksueel aangerand te worden door arabische moslims.
Het zou me niet verwonderen moest die wens binnenkort ook ingewilligd worden. https://www.youtube.com/watch?v=lQIdhdQKDCE ![]() Moderne mannen, druk bezig vrouwen te beschermen. ![]() "Barbarism is the natural state of mankind. Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance. And barbarism must always ultimately triumph." - Robert E. Howard |
Wat is er gebeurd met beenhaar? :|
![]() |
Blijkbaar bestaan er ook in Nederland echte captain sweden 'binken'.
![]() |
Citaat:
Alhoewel, misschien is het nu wel duidelijk geworden. . |
Citaat:
|
Citaat:
Strandjanetten die weglopen als iemand op de grond stampt, hun vrouwvolk onder hun ogen laat aanranden, ondertussen zich met drank laten vollopen, na 'n paar joints gesmoord te hebben? We zijn gered! |
De kracht van het wit feminisme.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zijn geen strandjanetten op die foto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ervoor hebben ze t niet, erna zijn ze aan t wielrennen geslagen en scheren ze t af |
Citaat:
Wie denkt nu op zo'n manier? Als dat een opvatting is van een ludieke actie die meer zegt dan gelijk welk politiek-correct gezever, dan is er echt iets serieus mis. |
Citaat:
Enkel idioten vinden zichzelf mannelijker omdat ze dit of dat niet scheren. |
Citaat:
De omgekeerde wereld. Waar de mannen vrouwenmaniertjes hebben en de vrouwen mannen willen evenaren. Tsss die linkse bende toch. ![]() |
Citaat:
|
Als Thuleander iemand ziet dat hij als 'n echte vent beschouwd, krijgt hij 'n testosteron-opstoot. Hij weet alleen niet goed hoe dat te uiten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be