Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   feminisme betekent het einde van onze beschaving (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228047)

HOUZEE ! 18 januari 2016 18:54

feminisme betekent het einde van onze beschaving

Bij deze verwijs ik graag naar een interessant opiniestuk van de Deense columniste Iben Thranholm. Het staat te lezen op Russia Tody, link : https://www.rt.com/op-edge/329241-eu...l-immigration/

In het opiniestuk wordt haarfijn beschreven hoe het feminisme Europa aan het vernietigen is.

'Echte' mannen trouwen allang niet meer, gewoon omdat echte vrouwen niet meer bestaan. Zo vervrouwelijkt Europa snel door de natuurlijke selectie.

The average modern Western male has been feminized, with no knowledge or habit of manly virtues like courage, resolve, self-sacrifice, justice, temperance, self-reliance, self-discipline and honour. He has no sense of true expression of manliness. Feminism despises and rejects these virtues, and this has had a profoundly detrimental impact on a European culture, the “battered wife” of a feeble continent.

geertvdb 18 januari 2016 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 7967289)
Bij deze verwijs ik graag naar een interessant opiniestuk van de Deense columniste Iben Thranholm. Het staat te lezen op Russia Tody, link : https://www.rt.com/op-edge/329241-eu...l-immigration/

In het opiniestuk wordt haarfijn beschreven hoe het feminisme Europa aan het vernietigen is.

'Echte' mannen trouwen allang niet meer, gewoon omdat echte vrouwen niet meer bestaan. Zo vervrouwelijkt Europa snel door de natuurlijke selectie.

The average modern Western male has been feminized, with no knowledge or habit of manly virtues like courage, resolve, self-sacrifice, justice, temperance, self-reliance, self-discipline and honour. He has no sense of true expression of manliness. Feminism despises and rejects these virtues, and this has had a profoundly detrimental impact on a European culture, the “battered wife” of a feeble continent.

Wat is een 'echte' man en een 'echte' vrouw? Dat is een onmogelijke vraag te beantwoorden, want net dezelfde vraag als wat is een mooie kleur en wat is een lelijke kleur. Totaal subjectief.
Om die opsomming van eigenschappen van een "echte" man heb ik eens hartelijk gelachen.:-D

Trouwens, als Europa vervrouwelijkt door natuurlijke selectie, dan is er niets aan te doen. De wetten van Darwin zijn niet te weerstaan.

Dus hou u flink en aanvaardt het als een stoere man, ipv er over te klagen als een vrouw.

Thuleander 18 januari 2016 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7967516)

Trouwens, als Europa vervrouwelijkt door natuurlijke selectie, dan is er niets aan te doen. De wetten van Darwin zijn niet te weerstaan.

Het vervrouwelijkte Europa is, geheel volgens de wetten van Darwin, de strijd tegen de mannelijke islam(-terreur) zwaar aan het verliezen.

SDX 18 januari 2016 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 7967289)

Neomasculinity: The Male Backlash Against Toxic Women

zonbron 18 januari 2016 21:57

Een geweldig komische film maakt alles duidelijk:

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=yfDUv3ZjH2k

FF gieren!
https://www.youtube.com/watch?v=JF4EyXhZudo

Europese beta koopt snacks...
https://www.youtube.com/watch?v=mqQ8Y9Sjp7o

Volledige film via yooooootube:
https://www.youtube.com/watch?v=xA2A0PxHGhU

Lach U rot en pink een traantje weg. :-P

geertvdb 18 januari 2016 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7967523)
Het vervrouwelijkte Europa is, geheel volgens de wetten van Darwin, de strijd tegen de mannelijke islam(-terreur) zwaar aan het verliezen.

Ik denk niet dat u Darwin begrijpt.
Leg eens uit via het principe van de natuurlijke selectie hoe het vervrouwelijkte Europa de strijd aan het verliezen is.

Gelooft u trouwens in de evolutietheorie?

Thuleander 18 januari 2016 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7967599)
Leg eens uit

Ik denk dat de recente ontwikkelingen in Europa nogal voor zichzelf spreken, Geert.
Ik verspil geen adem aan wie daar nog 'uitleg' bij nodig heeft.

geertvdb 18 januari 2016 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7967628)
Ik denk dat de recente ontwikkelingen in Europa nogal voor zichzelf spreken, Geert.
Ik verspil geen adem aan wie daar nog 'uitleg' bij nodig heeft.

Allez, zo rap opgeven... Hoe is DAT MOGELIJK?? Zo een slappe uitvlucht, zo lammig! Doe dan toch eens een beetje een inspanning!
Is dat nu mannelijk?? Er zit meer fut in mijne goudvis dan in uw antwoorden hier.

Geen wonder dat we het moeten afleggen tegen enkele onderontwikkelde barbaren uit het Midden Oosten. De grootste slapperiken zitten hier te klagen en te janken, op politieke fora.

PS Ik wist wel dat ge geen fluit, maar dan ook geen fluit van Darwin snapt.

TV-verslaafde 19 januari 2016 00:17

Mannen zijn dan ook de "satan", "publieke vijand numero uno", "de aartsvijand die vernietigd dient te worden".

Hoe kunnen vrouwen nu "hun grootste vijand" liefhebben?

Dat is een paradox....

dewanand 19 januari 2016 00:38

wat is een echte man??

echte vrouwen willlen een echte man voelen, en liggen uitgehongerd op hun rug te huilen met de vier onderste lipjes wijd open, om de echte man te voelen en om gezegend te worden door het hogere, verlossende mannelijk zaad.

Bhairav 19 januari 2016 01:00

Waren mannen dan echt constant bezig met moedig zijn en zichzelf op te offeren?
Misschien hebben mannen "door" dat er betere dingen uit het leven te halen zijn.

Thuleander 19 januari 2016 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7967704)
Misschien hebben mannen "door" dat er betere dingen uit het leven te halen zijn.

Ja, zoals door hun feministische little miss princess van de Hunkemöller naar de Ikea gesleept worden en 99 jaar oud worden in een veilige, beschermende, gewatteerde cocon.

Modern zijn is tof!

Snerror 19 januari 2016 11:19

Moet allemaal kunnen, het enige probleem is dat de Europeaan laf is geworden.

Hoomer 19 januari 2016 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7967704)
Waren mannen dan echt constant bezig met moedig zijn en zichzelf op te offeren?

40 Jaar geleden waren mannen zoals ik de buit voor de meeste vrouwen, echte mannen die hun mannetje konden staan die voor niets uit de weg gingen die hun lief of vrouw konden beschermen, die para waren geweest tijdens hun legerdienst enz. enz. Nu is het de nerd die wel een grote bek heeft maar in RL voor alles bang is, de antifa idioot die in grote groep vernielingen aanricht in naam van het feminisme of de linkse weet ik veel wat. Nu zijn het de praters met grote mond die wat lappen krijgen als het er op aankomt die de buit zijn voor onze meisjes. Onze vrouwen weten niet beter meer het is te goed gegaan de afgelopen zeventig jaar.
En nu? Nu komen de tijden terug dat onze vrouwen terug zullen moeten verdedigd worden met kracht in plaats van met woorden, de echte man zal terug gegeerd worden uit noodzaak.
En die feministen met hun vuil stinkend okselhaar zullen hun okselharen en benen moeten scheren of matras van de moslimveroveraars die nu met miljoenen onderweg zijn naar hier worden.
De keuze is simpel terug vrouw worden of..........

Jongens dien Hoomer kan het nogal eens zeggen heeeeee.
:lol::lol::lol:

Bhairav 19 januari 2016 12:36

Gij 'n echte man? Waarschijnlijk kunt ge niet eens vechten, behalve met wat schoensmeer op uw smikkel wat gaan struikschijten bij het leger.

Hoomer 19 januari 2016 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7968004)
Gij 'n echte man? Waarschijnlijk kunt ge niet eens vechten, behalve met wat schoensmeer op uw smikkel wat gaan struikschijten bij het leger.

Ge moet niet iedereen afmeten aan uzelf, er zijn echt wel mensen die niet zo laf zijn als jij.

Bhairav 19 januari 2016 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7968009)
Ge moet niet iedereen afmeten aan uzelf, er zijn echt wel mensen die niet zo laf zijn als jij.

Waarom ben ik laf? Omdat ik niet bij het leger wil/ga?

geertvdb 20 januari 2016 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7968009)

Die zitten hier zeker niet op dit forum. Al die extreem rechtsen hier hebben een boertige grote mond, en vanaf dat ge een beetje tegenwind geeft komen de waterwerken boven, en beginnen wenen dat ge 'onbeschoft' zijt. Of dreigen ze met een verongelijkte lip dat ze u in hun 'negeerlijst ' gaan zetten.

Maar een grote mond opzetten, en pretenderen te weten wat een 'echte man' is, hooooo, dat kunnen ze goed.:-D

Hilarisch.

En zielig.

Als een 'poor excuse for a man' wilt zien, deze thread is een schoolvoorbeeld.

zonbron 20 januari 2016 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7967646)
Allez, zo rap opgeven... Hoe is DAT MOGELIJK?? Zo een slappe uitvlucht, zo lammig! Doe dan toch eens een beetje een inspanning!
Is dat nu mannelijk?? Er zit meer fut in mijne goudvis dan in uw antwoorden hier.

Geen wonder dat we het moeten afleggen tegen enkele onderontwikkelde barbaren uit het Midden Oosten. De grootste slapperiken zitten hier te klagen en te janken, op politieke fora.

PS Ik wist wel dat ge geen fluit, maar dan ook geen fluit van Darwin snapt.

Leeft meneer @geertvdb met een goudvis?

Bhairav 20 januari 2016 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serres (Bericht 7969560)
Hey homo,ge hebt het vaak over vechten,ga toch wat vlees in u gat steken,flikker.+Wat zou gij toch vechten,pikkezuiger

Nieuw hier?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be