![]() |
Klikt u op de foto s.v.p.
Voor een beter beeld.
U ziet dan de ware mentaliteit van de moslimmannen. Deze islam invasie naar Europa gaat elke dag door. Misschien dat u begrijpt wat de vrije westerse vrouw op den duur te wachten staat. Gehonoreerd door de neomarxistische leiders in Berlijn en Brussel. Tuig is het, van het ergste soort, zonder enig mededogen. :evil::evil: https://www.nd.nl/nieuws/buitenland/...n.926906.lynkx |
Citaat:
Anders kunnen die venten hunnen handen niet warm in hun zakken houden. |
Citaat:
Is er dan niemand van die baardapen die de kinderen kan overnemen en de vrouw om de beurt op de rug kan dragen totdat de vrouw geholpen wordt. Er lopen verd....7 jonge potentiële aanranders bij, richting het rijke westen. Maar nee de moslimmannen kennen enkel haat en eergevoel. |
Dubb
|
Vrouw en kinderen binnenlaten, die mannen neerschieten..........schandalig van die gasten......
|
Wir schaffen es? Mutti Merkel?
|
Citaat:
|
Citaat:
We maken hier kennis met de islam. Het geloof van de (w)vrede.. :evil: |
Citaat:
Maar verder. Je mag geen ratten verdelgen zolang ze in het bezit zijn van armen en benen. |
ik hoop dat ze daar allemaal kapotvriezen.....ik schreef ALLEMAAL
|
Citaat:
|
Serres lijkt mij 'n driftig type.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie in de achtergrond nog heel wat afval liggen. De smeerlappen. Go back!
|
Die mevrouw heeft blijkbaar een harem.
:rofl: |
Citaat:
Islam hoort in onze Europese staten niet thuis. Voor de rest doen ze maar, het word tijd dat ze hun eigen problemen oplossen ipv hier de boel te komen verzieken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be