![]() |
Verkrachting in radiostudio tijdens live-uitzending
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160121_02081358
Citaat:
|
Citaat:
Nog een geluk dat de sharia hier niet heerst of het slachtoffer moest ook nog eens gestenigd worden (of toch minstens in de cel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat de man in zichzelf denkt, daar moet je het niet voor laten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus maximum zes maand effectief, waarvan een derde, twee maand dan uitgezeten wordt met een bandje, ware het niet dat straffen van 2 maand niet uitgevoerd worden. Daarom zei ik, als je nu een verkrachter bent, dan moet je het daar toch niet voor laten? |
Gevangenisstraf + Chemische castratie, zal wel gedaan geraken daarna.
Citaat:
Terug invoeren misschien? 8O Zet ik snel mijn onderschrift nog maar eens in de bloemetjes ![]() Citaat:
|
Misschien had het slachtoffer Eau de Cologne op en is de dader straffen niet eens nodig want die is het échte slachtoffer
|
Eigenlijk is dit niet de moeite om een draad aan te besteden.
Niemand zal ooit alle verkrachtingen kunnen voorkomen met wetten, met kursussen, met beschaving .... Wel één bemerking: zelfs al is het zijn eerste keer (toch dat zijn slachtoffer het waagde om klacht neer te leggen ...), de strafmaat is toch echt te zwak. Chemische castratie is nul de botten. Stopt ge met toedienen van de chemo, dan komt alles weer terug paraat. (voor zover ik begrepen heb). Fysieke castratie moet wat mij betreft terug ingevoerd worden, maar enkel bij recidive of bij zeer ernstig geweld. (tuurlijk ook bij verkrachting van kinderen, maar daar gaat het in deze draad niet over) . |
Citaat:
Maar 1 op 20 000 000 is nog altijd beter dan 1000 op 50000. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat bv autochtone mannen denken bij verkrachting: "zie je wel dat ze er zin in had", " een nee heb je, een ja kun je krijgen". Kromme redeneringen a volonte. Mannen die vaak met de beste wil van de wereld niet zien dat ze een grens overschrijden. http://http://www.demorgen.be/dmsele...-had-b044930b/ |
Citaat:
En ik geloof best dat verkrachtingen met de juiste wetten en beschaving (religieuze) gereduceerd kunnen worden. Een vrouw die bv. vindt dat ze 's nachts moet kunnen feesten en zat worden als een man, stelt zichzelf bloot aan allerlei misdrijven. Een man die denkt 'ze had er zin in' moet daar aanleiding voor hebben gekregen of leeft in een eigen misvormd fantasiewereldje. |
Citaat:
En jij Guinevere probeert wanhopig aan te tonen dat autochtonen ook misdaden plegen maar helaas door het ongelooflijk aantal verkrachtingen, diefstallen en overvallen dat door die zogenaamde vluchtelingen gepleegd worden zijn je pogingen eerder lachwekkend. Wij weten dat ons volk ook al eens een misdaad pleegt hoor. ![]() |
Die meme hoort niet thuis onder dat gezaag.
|
Die meme hoort niet thuis onder dat gezaag.
|
Citaat:
Dus zou je dat eerder procentueel moeten staven. Verder is het zo wat we meer dan onze handen vol hebben met 'onze' criminelen zonder dat we die uit andere continenten er ook nog eens moeten bijnemen:roll: |
Citaat:
Anders is het gewoon seks buiten het huwelijk, en daar liggen de stenen van pijnlijke afmeting voor klaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be