![]() |
Een spreekverbod opleggen aan personeel: proficiat Brussel
Dit grenst aan het ongelooflijke.
Sommige dingen moeten discreet blijven: beroepsgeheim edm Eenderwie die zijn mening zegt, en daarbij zwaar in de fout gaat, moet niet op voorhand gemuilkorfd worden, maar wel voor zijn verantwoordelijkheid geplaatst. Het kon toch weer niet missen: titel: Leerkrachten school Hadfi protesteren tegen spreekverbod link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160122_02083819 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Die leerkrachten moeten monddood gemaakt worden!
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij NMBS geldt al jaren spreekverbod. Bijna elk jaar krijg ik wel een brief of brochure waarin staat dat ik me overal dien te onthouden van commentaar op m'n 'werkgever'.
|
Citaat:
Dat valt hier sterk op : het totale stilzwijgen van de n-va afficionados, de blinde partijtucht en de zelf opgelegde muilkorving als het gaat om de politieke defenestratie van Hendrik Vuye. Men doet gewoon alsof het niet gebeurde. Alsof zoiets alledaags is en geen commentaar behoeft. Een fractieleider die op bevel zijn functie is afgenomen lijkt me nochtans een zeer relevant politiek feit. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb villa politica daaromtrent ook gemist. Er is wel een groot verschil om te spreken over een vijand binnen de coalitie of een vijand binnen de eigen partij ... . |
Citaat:
Lieve Pandareus, neem je wensen niet altijd voor werkelijkheid. . |
Citaat:
Denk je dat Hendrik & Veerle dit bedrag uit eigen wil hebben opgegeven om in de anonimiteit van een niet-parlementaire werkgroep te gaan zitten schrijven ? |
Citaat:
villa politica |
Citaat:
Net zoals Linda De Pin haar wensen dermate voor werkelijkheid nam en daardoor enkele malen haar papiertje moest pakken om voldoende precies gezegd te krijgen wat er effectief verklaard werd destijds, zo heb jij het virus ook te pakken. Een citaat van Verroken ... !!! . |
Citaat:
Er is wel een verschil tussen de noodzakelijke loyaliteit met de werkgever, en het monddood maken zoals nu de Brusselse PS-burgemeester. . |
Citaat:
|
Citaat:
Die melding is nooit op het parket aangekomen, maar dat lijkt mij niet aan die directeur. Platte poging van administratie en schepen om van de directeur de zondebok te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be