![]() |
Wij zijn bange, laffe mannen
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nd-kapot.dhtml
Dit filmpje is ondertussen reeds van Facebook gehaald, maar dit meisje slaat spijkers met koppen. Ze heeft meer verstand in haar jeugdige hoofd dan alle Europese politici samen. Maar waar ze nog het meeste gelijk in heeft is dat wij Europese mannen laffe honden zijn die zelfs niet in staat zijn om onze vrouwen kinderen te beschermen tegen het krapuul en uitschot dat heden ten dage onze openbare ruimte onveilig maakt. Eigenlijk is wat er nu in grote en minder grote steden aan de gang is precies wat we verdienen. Een laffe vent verdient niet beter. |
Leren knokken is nog altijd 'n taboe.
Het word teveel met macho's geassocieerd. |
Citaat:
Bibi Wilhailm - Ihr macht Deutschland kaputt! Aufklärung einer 16 jährigen über Asylpolitik! Zo dacht ik in het prille begin van de invasie naar die EU toe dat het om Syriërs ging maar wat blijkt van einde en verre en van véél andere landen uit die contreien waar totaal GEEN oorlogen aan de gang zijn stormen ze de EU maar binnen zonder dat daar men daar ook maar iets aan doet, buiten het verheerlijken en er mooie verhaaltjes over vertellen dat die invasie zo goed is voor de EU. Dat lijkt mij eerder ![]() Zoals ik al eerder schreef verschiet ik er van dat die Duitsers er zo 'kalm' bij blijven. Wat stroomt er in de EU binnen, niets dan legers en legers gespierde venten die er zeker niet hongerig uitzien, qua eten dan wel, want de honger naar moord en verkrachten die is er dan weer wel bij die 'heerschappen' Dat mag uiteindelijk eens een ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fair even.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Universalia, de reden dat modale Duitser dit allemaal slikt, is omdat ze nog steeds met een levensgroot trauma zitten over WW-2. Dit is nog steeds niet verwerkt. Omdat ze dit schuldcompex nooit echt aangepakt hebben, zitten we nu met de gebakken peren.
|
Citaat:
|
Misschien is dat wel de reden waarom ze open zijn: omdat die hoge pieten weten dat het de goedkoopste manier is.
|
Citaat:
Jongens toch. :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Het woordje 'racisme' dat kots je al bijna uit als je het leest tegenwoordig. Is dat echt het eerste woord dan men daar aan een boreling leert in die landen? Anderzijds stel ik mezelf steeds de vraag: Wie zijn de racisten eigenlijk? 8O |
Citaat:
|
Europese vrouwen verdienen geen bescherming. Het zijn feministen die profiteren van de SZ.
|
Een man heeft maar enkele vrouwen te beschermen : zijn echtgenote, moeder, dochters, ... Al de rest moet hem onverschillig laten. Vrouwen moeten maar leren kiezen voor een man die hen kan beschermen. Als ze liever een bad boy of een deurmat huwen, dat ze daar de gevolgen maar van dragen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be