Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Laten we er geen doekjes omwinden wat DE oplossing is. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228188)

Bhairav 23 januari 2016 16:19

Laten we er geen doekjes omwinden wat DE oplossing is.

Rond de pot draaien is voor wijven en voor homo's.

Universalia 23 januari 2016 16:31

En het gas nog terug aansluiten in bepaalde 'pretkampen' ook zeker????

Geen goed plan met die van 6% naar 12% prijsstijging.

Er zijn andere manieren die menswaardiger zijn om ze allemaal terug huiswaarts te sturen.

Bhairav 23 januari 2016 16:32

Een discussie over menswaardige methodes. :o
Krijg nou tieten.

AnarchoChristophe 23 januari 2016 16:46

Containers zijn nog altijd de beste gestandaardiseerde manier om vracht te vervoeren.

Bhairav 23 januari 2016 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7972402)
Containers zijn nog altijd de beste gestandaardiseerde manier om vracht te vervoeren.

Dit is pas echte mannenpraat.
Komaan, méér van dit!

AnarchoChristophe 23 januari 2016 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7972410)
Dit is pas echte mannenpraat.
Komaan, méér van dit!

Links-progressieven mogen ook mee. Als we die hier de trein opjagen met cattle prods kunnen ze daar gaan beweren vluchtelingen te zijn.
De naft staat immers wel goedkoop, maar toch, dat zouden veel helicoptervluchten zijn als we dat op de oude manier moeten oplossen. :-D

Bhairav 23 januari 2016 17:07

Rawr.

Frederik2000 23 januari 2016 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7972371)

Buitengrenzen zogoed als mogelijk sluiten. Geen naïeve beloftes meer de wereld insturen (wir schaffen das). Investeren in diplomatie. Investeren in opvang rond de brandhaarden.

Dat u zo'n foto's moet posten zegt veel over uzelf en uw frustratie. U komt blijkbaar op vele gebieden veel te kort in uw leven, probeer misschien eens te doorgronden wat daar de oorzaak van is, ik heb zo'n vermoeden dat moslims hier weinig of niets mee te maken hebben. Gebrek aan verstand kan men tot op heden niet verhelpen, maar waarschijnlijk kan er wel gesleuteld worden aan uw ontevreden bestaan zodat u zich toch iets beter in uw vel voelt.

In eerste instantie wat u en uw bovenstaande reactie betreft, een netjes opgestelde dagvaarding voor de correctionele.

Bhairav 23 januari 2016 17:14

Sarcasme. *Kuch*

Bhairav 23 januari 2016 17:16

Ik dacht: laat ik die zwartzakken hier eens 'n plats geven om eens rechtuit te zijn.

Frederik2000 23 januari 2016 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7972435)
Sarcasme. *Kuch*

Ik denk dat kuchen niet zal helpen, want ik vrees dat u geen enkele Voorzitter zal kunnen overtuigen van het sarcasme van uw initiële post.

Bhairav 23 januari 2016 17:21

'n Wedstrijdje om ter meest macho draad is waarschijnlijk succesvoller, daar waar ze beter en meer rond de pot kunnen draaien. Ik vraag mij echt af of ik wel het meest gefrustreerd ben, hier.
Niemand komt hier omdat ze beter dingen te doen hebben.

Bhairav 23 januari 2016 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik2000 (Bericht 7972445)
Ik denk dat kuchen niet zal helpen, want ik vrees dat u geen enkele Voorzitter zal kunnen overtuigen van het sarcasme van uw initiële post.

Ik denk dat dit nog braaf is met wat anderen hier posten.
En dat is al helemaal geen sarcasme.

dpg 23 januari 2016 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7972447)
'n Wedstrijdje om ter meest macho draad is waarschijnlijk succesvoller, daar waar ze beter en meer rond de pot kunnen draaien. Ik vraag mij echt af of ik wel het meest gefrustreerd ben, hier.
Niemand komt hier omdat ze beter dingen te doen hebben.

Ge had ze evengoed naar de lengte van hun lul kunnen vragen.

Bobke 23 januari 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7972371)

Ge vergist u van richting.

TV-verslaafde 23 januari 2016 17:28

Wat doen we met types die zich niet willen aanpassen aan de maatschappij? Slaag geven, in den bak gooien of interneren? Pillen geven, drugs geven?

We zullen ze allemaal verslaafd maken aan den heroine of prozac of andere zelfmoordpillen; nu goed?

Dat is de realiteit en niet anders....

Patrick M. 23 januari 2016 17:41

Ik zal wel zorgen dat de trein waarop de containers staan op tijd kan vertrekken.

HOUZEE ! 23 januari 2016 17:42

En ik heb hier nog een paar rollen prikkeldraad staan!

Bhairav 23 januari 2016 18:06

Zo zie je maar, Frederik2000
:(

AnarchoChristophe 23 januari 2016 19:00

Ok, dus als ik het goed heb, zijn de cattle prods mijn verantwoordelijkheid, Patrick. M zorgt ervoor dat de trein op tijd rijdt, en HOUZEE zorgt voor de prikkeldraad.

Wie kan er naaien? We hebben uniformen nodig. Vul de lijst gerust aan.
Als iedereen op het forum een kleine inspanning doet, is er veel mogelijk!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be