![]() |
Nahima Lanjri (CD&V): "Francken legt de lat voor terugkeer veel te laag"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik zie dit nog altijd al een invasie naar de EU toe, een invasie met een doel waar wij echt niet beter van gaan worden. Men stuurt legers naar de EU, op menig foto kan u dat al zien in de zin van allemaal sterke volgevreten venten. Over dat terugsturen, wie geloofde dat?¿ Daar is niets van waar, of laat men ze terug 'lopen' achter één of ander hoekje, op weg naar de illegaliteit met alle gevolgen van dien. :roll: |
Citaat:
En al wie daar niet mee akkoord is wil hij op andere gedachten brengen. |
Janri vertelt doorgaans zinnige dingen (ze zit dus niet op haar plaats daar bij de tsjeven).
En 't is nog een mooie verschijning ook. Maar hier zet ze een grote teut op, zonder enige grond. Ze had haar groot lawaai op dit vlak beter laten horen toen ze nog onderhorig was aan Di Rupo. . |
Citaat:
Net zoals wij negatieve autochtonen ook negatief vinden. . |
Citaat:
Als het aantal asielzoekers verdubbelt mag men ook verwachten dat het aantal uitwijzingen verdubbelt, tenzij men plots minder streng zou zijn. |
Citaat:
http://www.welt.de/politik/deutschla...-abgesagt.html Citaat:
![]() |
Citaat:
Of zei hij dat om te lachen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Want soms heeft hij het over immigratie, soms zelfs over migratie, dan weer eens over asielzoekers en dan weer eens over gewone illegalen. Het gebeurt ook dat hij om zijn mening gevraagd wordt omtrent volg-migranten. Elk van die groepen heeft zijn eigen eigenschappen, zijn eigen wetgeving, zijn eigen noden aan bescherming of net niet. Maar je laatste zin, klopt nog het meest. Onze partijleider en jouw premier-achter-de-schermen, gewaagt het om soms eens te lachen. Zo is het heel lang geleden dat ik nog eens een andere partijleider zag lachen. Die zitten waarschijnlijk met een kramp in hun darmen. . |
Citaat:
Niemand begrijpt hem/haar maar iedereen is vol ontzag, doch weet niet echt waarom? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En DAT vind ik niet kunnen! |
Citaat:
Zo op mensen in bootjes schieten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet omdat de rest niet wil , is geen optie meer, dan moet je aftreden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be