Universalia |
24 januari 2016 14:39 |
Burgemeester van Koksijde wil zwembadverbod afkondigen voor asielzoekers
Bron
Detail tekst:
Citaat:
Burgemeester van Koksijde Marc Vanden Bussche wil een zwembadverbod in zijn gemeente voor asielzoekers. Aanleiding zijn twee incidenten met bewoners van het opvangcentrum voor asielzoekers.
Gisteren nog werd een vluchteling opgepakt, omdat hij in het zwembad Hoge Blekker een 10-jarig meisje gedurende enkele seconden zou hebben vastgehouden. De man werd na verhoor vrijgelaten zonder voorwaarden, meldt woordvoerder Frank Demeester van de Brugse afdeling van het parket van West-Vlaanderen.
|
Een 10 jarige? Dat is nog een kind? Zat daar hier niet iemand al enkele jaartjes voor in de cel?
En idiote Fedasil doet ook nog een duit in het zakje:
Citaat:
Tijdens een gesprek met Fedasil na dat incident is overeengekomen dat de asielzoekers in het opvangcentrum uitleg zouden krijgen over de gedragscode van zwembaden.
|
Grapje zeker?? :roll:
In een weekblad las ik dan weer een artikel over éne zekere Ali uit Afghanistan dat vrouwen in bikini zondig zijn.
Ik zou die Ali dan aanraden 'het gat van de timmerman' te kiezen en terug naar land van herkomst af te reizen waar hij er geen probleem mee heeft met vrouwen die in bikini rondhuppelen.
Vrouwen die in bikini rondhuppelen wij hebben daar dan weer geen problemen mee omdat wij niet zo ingesteld staan dat je die vrouwen direct moet gaan beschouwen als loslopend wild en er zonder boe of bah maar mag 'opkruipen' zoals wij vrij recent hebben mogen lezen van een bende asielzoekers en andere van zijn kompanen. (Keulen) :roll:
U bent in een land waar u zich dient aan te passen aan de 'rules and regulations' die er van toepassing zijn. Als u dat niet kan, dan wuiven wij met enige graagte uit ...
Ene zekere Jozaef Hertsens wist te vertellen dat er veel moslims de strenge Islam in eigen land beu zijn.
Serieuze leugen dacht ik want dat valt niet echt op. 8O
OOPS weeral dubbeldraadje.
|