![]() |
Tihange: gevaarlijk of niet?
Tihange heeft opnieuw een noodstop gemaakt wegens technisch mankement!
Blijkbaar is het daar huilen met de pet op en zijn de zgz opgeleiden niet echt bekwaam in zoverre dat ze zelfs een spoedcursus hebben moeten volgen. Ik vraag mij vandaag wel af of die plotse overstroming van een nabijgelegen beek niet een gevolg was van die storing? Hoe kan een beek anders ineens zo vlug overstromen dat mensen worden meegesleurd? Hier klopt iets niet. |
Zou U liever hebben dat de reactor kritsch gehouden wordt met mankementen?
En zoals in't verleden al gebeurd, stilleggen omdat er iets in het niet nucleaire deel stuk ging. En dan die beek. Die nu een lichtgevend lint door het landschap, en de 3 ogige vissen muteren verder en zijn bijna zover om de wereld over te nemen. |
Wat is kritsch? Ik leer graag iets bij.
|
Citaat:
|
Loodgieter..., Tihange lag niet stil - zondagmorgen :
Citaat:
Plots hoog water -zaterdagnamiddag- in beekje lag aan plotse dooi en geloste ijsblok ... : Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.lavenir.net/cnt/dmf201601...de-huy-waremme Citaat:
Citaat:
|
Zoveel ijs in een beek?
Geloof er maar niks van. |
Citaat:
EN dooi. Smeltwater zorgt altijd voor hoog waterpeil, als dat in een smal beekje terecht komt... enz... feit is dat de temperatuur van -2° C naar +7 °C steeg die zaterdag en dat er nog redelijk veel sneeuw moest liggen. Bekijk de links. Weet je iets beters? Vertel dan eens van waar dat water kwam. (in elk geval heeft de kerncentrale er niets mee te maken) |
Citaat:
Sneeuw in de omgeving wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Awel, hoe kan die centrale een beek doen overlopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zullen daar wel ergens een sluis opengezet hebben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens waarom spelen die in het water? Het is koud. |
Citaat:
Jij weet het toch beter als de Waalse kranten en de Waalse hulpdiensten? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be