Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Morgen, maandag 24 op VTM: de driemaandelijkse politieke enqête (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228221)

De schoofzak 24 januari 2016 19:32

Morgen, maandag 24 op VTM: de driemaandelijkse politieke enqête

Spannend !!
Niet dat het enig belang heeft.
Zelfs actuele uitgesproken trends zullen niet zo'n lang leven beschoren zijn, dat ze het uithouden tot aan de verkiezingen.

Zal de asielcrisis ten goede komen van het Belang ? (mijn gok: slechts een klein beetje)
Zal Maggie afgeblokt worden door Theo ? (mijn gok: ja, hij zal over haar kop springen)

Welke andere zaken kunnen de gepeilde mensen beïnvloeden ? (nog een gok: de nmbs-staking is al 'vergeten')

.

DucDEnghien 24 januari 2016 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7973637)
Spannend !!
Zelfs actuele uitgesproken trends zullen niet zo'n lang leven beschoren zijn, dat ze het uithouden tot aan de verkiezingen.

Zal de asielcrisis ten goede komen van het Belang ? (mijn gok: slechts een klein beetje)
Zal Maggie afgeblokt worden door Theo ? (mijn gok: ja, hij zal over haar kop springen)

Welke andere zaken kunnen de gepeilde mensen beïnvloeden ? (nog een gok: de nmbs-staking is al 'vergeten')

.

Er is niets spannends aan iets dat geen enkel belang heeft.

4x10E6 24 januari 2016 19:58

Citaat:

Spannend !!

.

.. Peter Mertens en Raoul Hedebouw winnen aan populariteit .. vé-té-em zal dit wel weer over het hoofd zien morgen ..

De schoofzak 24 januari 2016 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7973649)

Een spannerke is meestal zonder echt belang, pertang.

.

demonen 24 januari 2016 21:41

Citaat:

Spannend !!

.

De Vlaamse schuld zal tegen de verkiezingen opgelopen zijn tot 35 miljard Euro.
De Belgische schuld gaat ver over de 500 miljard Euro tegen de volgende verkiezingen.
Wat ook spannend is : hoeveel arbeidsplaatsen gaan nog verloren, hoeveel werklozen en zieken/invaliden gaan er geschorst worden, wat met het zwaar verliesleidende NMBS, hoe gaat het met Dexia-badbank, hoe verloopt de vluchtelingencrisis, bestaat de Eu nog, hebben wij de Belgische frank terug of krijgen we een Vlaamse munt, zal de pensioenleeftijd opgetrokken worden naar 70 jaar en meer, met hoeveel procent neemt het aantal armen toe, hoeveel mensen kunnen hun energie- en waterfaktuur niet meer betalen, kan de N-VA eindelijk 1 bedrijf naar Vlaanderen halen en maakt dat eentje nog uit in een gëdeïndustrialiseerd Vlaanderen, gaat iemand doorslaan en het Turtelwijf kidnappen, ...?

Cheminot 24 januari 2016 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7973669)
.. Peter Mertens en Raoul Hedebouw winnen aan populariteit .. vé-té-em zal dit wel weer over het hoofd zien morgen ..

Van 2 naar 3%, who cares?

werkman 25 januari 2016 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7973870)

Voor Communistische ideologie toe te passen is Groen! hun reeds voor.
Wat dacht u van 4 %; maar dan met grote moeite.

De schoofzak 25 januari 2016 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7973804)
De Belgische schuld gaat ver over de 500 miljard Euro tegen de volgende verkiezingen.
Wat ook spannend is : hoeveel arbeidsplaatsen gaan nog verloren, hoeveel werklozen en zieken/invaliden gaan er geschorst worden, wat met het zwaar verliesleidende NMBS, hoe gaat het met Dexia-badbank, hoe verloopt de vluchtelingencrisis, bestaat de Eu nog, hebben wij de Belgische frank terug of krijgen we een Vlaamse munt, zal de pensioenleeftijd opgetrokken worden naar 70 jaar en meer, met hoeveel procent neemt het aantal armen toe, hoeveel mensen kunnen hun energie- en waterfaktuur niet meer betalen, kan de N-VA eindelijk 1 bedrijf naar Vlaanderen halen en maakt dat eentje nog uit in een gëdeïndustrialiseerd Vlaanderen, gaat iemand doorslaan en het Turtelwijf kidnappen, ...?

Je doet weer niet meer dan je dada's opsommen, zonder link naar het onderwerp van de draad.
Dat is wel draadvervuiling, dus vervelend.

.

De schoofzak 25 januari 2016 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7973870)

Dat is dan wel een procentje minder voor de andere linkse jongens.
I do care ! Ik vind dat zeer positief.

.

demonen 25 januari 2016 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7974006)
Je doet weer niet meer dan je dada's opsommen, zonder link naar het onderwerp van de draad.
Dat is wel draadvervuiling, dus vervelend.

De laatste 15 jaar is elke traditionele partij de grootste partij geweest.
AL deze partijen zitten nu tussen de 10-15%, dwergen!
Uw partij is hetzelfde lot beschoren.
Jullie kunnen NIETS voorleggen van verwezenlijkingen.
Om te beginnen : jobs, jobs, jobs. Show me the jobs! Al die wereldreizen van uw N-VA toplui naar NY, Singapore, Davos, Saoudi-Arabië, etc hebben NIETS opgebracht.
Het enige bedrijf dat Boer Geois mocht openen was in Texas, USA.
Onze belastingsdruk is toegenomen, de schulden blijven dramatisch toenemen, een begroting in evenwicht is niet realiseerbaar, de Vlaamse schuld is de snelst stijgende vd wereld, het overheidsbeslag is nog groter geworden, de concurrentiepositie van onze bedrijven is nog steeds dramatisch ...
Belangrijke dossiers worden doorgeschoven naar de toekomst zoals pensioenmaatregelen die pas van kracht gaan vanaf 2030.
Uw partij zal afgerekend worden door de kiezers op de niet nagekomen beloftes en de andere partijen zullen haar onder de mat duwen.
Het zal Becaus, Bracke, Boer Geois, Puemans en vele andere niks maken want zij zullen in riant pensioen gaan.

de vuile muilekoek 25 januari 2016 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7974006)
Dat is wel draadvervuiling,
Citaat:

dus vervelend
.

.

T'is gelijk je het ziet ... de waarhied ketst:roll:

Bartjeuh 25 januari 2016 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7974162)
T'is gelijk je het ziet ... de waarhied ketst:roll:

De waarhied ketst???
Ketst op het water of wa?

subocaj 25 januari 2016 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh (Bericht 7974223)
De waarhied ketst???
Ketst op het water of wa?

Bij ons is dat op maandag 25 januari.

reservespeler 25 januari 2016 12:25

Citaat:

Spannend !!

.

Vandaag maandag is het de vijfentwintigste.

Sukkelaar 25 januari 2016 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7973649)

Voor u misschien niet maar voor anderen dan wel. Maar misschien hoop je toch op een voor u gunstige uitslag? ;-)

fox 25 januari 2016 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7974268)
Voor u misschien niet maar voor anderen dan wel. Maar misschien hoop je toch op een voor u gunstige uitslag? ;-)

Paar procentjes verlies voor N-VA ten voordele van VB. Rest zal wat ter plaatse blijven trappelen. Redelijk irrelevante peiling zo lang voor de verkiezingen.

werkman 25 januari 2016 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de werklul (Bericht 7974217)
Laat je verzorgen, demonen, nu het (misschien) nog helpt.:-)

Demonen, troost U. Je bent al de tweede vandaag die volgens de lul zich moet laten verzorgen. Dat is nu eenmaal de eigenschap van zotten. Die denken dat alle anderen zot zijn als ze maar een zweempje normaliteit tonen.
Lul gaf mij vroeger ook reeds het advies dat ik beter ging werken.
Ik heb hem vandaag geantwoord dat ik in 1942 geboren ben; dus ik ben op rust. Hopelijk kan hij tellen.
Zou de lul ook op rust zijn?
Of behoort hij ook tot het werkschuw tuig?
Misschien noemt hij de spielerij op de PC van zijn baas een vorm van werken?
Ge hebt er hier nog op dit forum die steeds te koop lopen met persoonlijke aanvallen. Alle sossen zijn fraudeurs. Maar rijden met een leasing-wagen van de baas is dan weer geen fraude. Wat is het anders wel soms?
Het is een uitbetaalde niet belastbare vorm van loon onder natura-voordeel.
Maar fraude is het dus.....absoluut niet. De regering heeft het goedgekeurd.
En als de regering het goedkeurt dan mag je zelfs in je broek schijten en kan de stank nooit uit uw broek komen. :lol:
Van moraliteit gesproken!

Sukkelaar 25 januari 2016 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7973804)

En ken je ook de antwoorden op al die vragen?

Henri1 25 januari 2016 18:51

Opnieuw PATATTEN, dus geen winst voor N-VA.

BWarrior 25 januari 2016 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7974561)
Opnieuw PATATTEN, dus geen winst voor N-VA.

?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be