![]() |
Geen zwembadverbod, wel Arabisch reglement voor asielzoekers
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
|
Met zo een vluchtelingen hebt ge toch uw handen vol. Hoeveel voltijdse ambtenaren hebben ze daar niet voor nodig? Een paar per vluchteling.
|
Er zou een poco oplossing komen voor het probleem: alle vrouwen een boerkini aan en in het klein zwembad; de mannen in het groot.
|
Die begeleider wordt dan waarschijnlijk weer een geradicaliseerde imam, of een van de KUL afgestudeerde radicaliseringsexpert.
|
Citaat:
|
De burgemester op zijn plaats gezet. Proficiat bende crapuul in Brussel.
Dames en kinderen die zich niet veilig voelen mogen in 't vervolg bij mij komen zwemmen. (Niet allemaal tegelijk aub);-) Hier komt er geen rapefugee in. |
Kunnen ze geen ziektes verspreiden in dat water?
Bed, bad, brood en zwembad? En internet? |
Bed zwembad en brood.
|
Theofiel Asiel Francken vindt 't niet erg wijs de hele groep te straffen voor enkel maar ene met wangedrag.
Als er iets of iemand niet erg wijs is, is't wel Francken, mijn gedacht. |
Citaat:
Geen haan die er ooit naar kraaide. Maar nu er een allochtoon bij betrokken is schreeuwt men weer moord en brand (discriminatie) zoals advokaat Van Steenbrugge daarstraks op tv. |
Citaat:
En ik citeer uit dit supercool krantje van de werkmens: De asielzoeker die er zaterdag in het zwembad van Koksijde van verdacht werd een meisje aangerand te hebben, is wellicht onschuldig. Volgens het parket van Veurne werd de Iraakse twintiger zaterdagnamiddag al vrijgelaten na verhoor. Op het schepencollege in Koksijde is beslist dat er geen zwembadverbod voor asielzoekers komt. http://www.demorgen.be/buitenland/zw...fout-bd141def/ Nog een filmpje bovenop: http://www.focus-wtv.be/video/toch-g...-van-een-maand PS Al die andere incidenten waar e burgemeester het over had zijn mee weggewassen. :roll::roll::roll: PS2 Gemmeentebestuur= VLD + CD&V coalitie + 1 zetel NVA |
Wat met de andere talen ??
bv: Russisch , Georgisch , Spaans , Portugees , Chinees , Japanees , Zuid Afrikaans , Maori , enz .... |
Citaat:
|
Vader van meisje uit zwembadincident: "Heisa is sterk overdreven"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Zoals ik al eerder schreef moet je tegenwoordig best opletten met de berichten die men de wereld instuurt, we dienen ze deftig te analyseren, zijn ze waar, was het opgezet spel, is het een doofpotaffaire (kijk ook naar de zaak van de in elkaar geslagen rechter, is het waar/is het een leugen?¿) om de gemoederen een beetje te bedaren, wie zal het 'zeggen' wat dan weer niet belet dat zo een figuur toch best met zijn poten van mijn 'kinderen' zou moeten afblijven. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be