![]() |
Asielzoekers kakken in de douches
![]() Best helemaal heropvoeden, wat denken jullie ervan? Laten we ze een pamper aandoen en borstvoeding geven... |
![]() |
Niemand schijnt die prachtige staaltjes van multiculturele excrementen naar behoren te willen respecteren. Rasjiesjmeueueueueu! Islamofobie!
|
Moet dat niet "scheissen" zijn? Mijn Duits is wat roestig, moet ik toegeven.
|
Hoogopgeleiden kakken toch allemaal in de douche??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prachtig. |
Citaat:
|
Kacken und scheissen in de douche en iemand anders het laten opruimen.
En de schoonmaaktsters die hunne nest komen opruimen worden dan nog lastig gevallen en aangerand. |
Citaat:
|
Ik ben ooit eens langs zo'n asielcentrum gepasseerd. Men had daar een spoor van na elkaar gescheten drollen van de slaapzaal naar de douches gelegd. En dat pratende pocos zomaar goed. Ies koeltoer menier.
|
Muzels krijgen nu een exclusief baantje in de pool, maximaal in groepjes van 15...
Integratie en opvoeding. lol http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tegelijk.dhtml Niets aan de hand... Het parket van Veurne *onderzoekt opnieuw twee 'incidenten' met asiel*zoekers in het zwembad van Koksijde - volgens onze bronnen opnieuw niks al te ernstigs. Nadat ook in Eeklo een klacht *binnenliep van een meisje dat begin deze maand werd lastiggevallen, nemen steeds meer zwembaden maatregelen om het zwemmen in goede banen te leiden: van extra begeleiding en een limiet op vluchtelingen tot aparte baantjes voor asielzoekers. |
Citaat:
vang dit water op , en geef het hun voortaan als drinken !! :D |
t is nu wachten op den eerste die in t zwembad kakt zeker ?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be