![]() |
Wat moet een crimineel doen voor een uitkering van het OCMW?
Zonet keek ik naar een aflevering van "De recherche". Alles speelt zich af in Gent. De laatste 4 keer dat ik keek hadden alle daders Marokkaanse roots. Of ze hier geboren zijn weet ik niet.
Zo net weer een geval dat mijn bloed deed koken. 2 Marokkanen van onderaan in de 20 stappen een tram op, spotten een bejaarde vrouw en besluiten haar te overvallen. Met een flinke portie geweld erbij, want Westerse vrouwen zijn in hun cultuur minder waard dan schapen. Er waren videobeelden en ze worden gearresteerd. Bij de ondervraging wordt alles ontkend, zoals elke keer het geval is. De rechercheur vraagt naar hun dagindeling. Die bestaat enerzijds uit lang slapen en de hele dag gamen. Verder naar het OCMW gaan en agressietherapie volgen. Ik kan de zapper wel kapot slaan, en mijn familie kijkt gewoon de andere kant op. Wat krijgt dit uitschot van het OCMW? Zijn er voorwaarden waarbij ze hun uitkering kunnen verliezen? En als ze in Belgie geboren zijn, kunnen we hun nationaliteit op geen enkele manier afpakken? Ik erger me rot aan het systeem, maar evenzeer aan de tamme Vlaming die het allemaal best vindt en rustig verder de uitkering financiert. Van het minste greintje zelfrespect is geen sprake |
beetje zwaar voor k&k
kan dit niet naar een bovengelegen vuilbak? |
Citaat:
Herkenbaar |
hier nog een echte septicus
grijns |
Voor criminelen geen genade!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar K&K is daar nu niet bepaald de beste plaats voor. Hier wordt evenveel gezeverd als in de andere subfora, maar niet over zware onderwerpen. Of we kunnen uw vraag op K&K-wijze beantwoorden, maar daar ga je niet gelukkig mee zijn... :-P |
Als alternatieve straf: bij de arme mensen sceptische putten uitkuisen.
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ach gewoon deze nietsnutten verplicht deporteren naar open, luxueuze neuk en werkkampen in Frans Guyana met behoud van uitkering en een zak vol condooms om daar die hete, grote, zwarte negerkutjes vol te spuiten in de jungle. ze behouden hun europees paspoort maar zijn dan lekker opgerot, 13.000 km ver. Je kan hen dan zelfs een zak geld geven als extraatje en ze kosten dan zeker al 60 procent minder geld.
moraal JE KAN EEN KWATTA KOELIE AAP UIT DE JUNGLE VAN KWATTA HALEN MAAR JE KAN DIE KWATTA JUNGLE NOOIT UIT DIE KWATTA KOELIE AAP HALEN. vb denk aan zekere, beruchte, schizofrene Dewanand, viesbruin, kwatta koelie aapje, met afgehakte staart sedert sept 1986 toen hij uit de bomen van kwatta in Suriname klom om in Nederland verder te evolueren. :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is net de reden waarom veel van dat gespuis naar hier komt: ganse dagen lui en tam zijn, criminele feiten plegen en er niet voor gestraft worden en daarbovenop nog gratis geld ook... Je zou voor minder denken dat je in luilekkerland bent.
|
Citaat:
Criminele feiten plegen heeft heel slechte uren. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenslotte, die jongens maken onkosten om dan uiteindelijk de portemonnee te schoepen van een gepensioneerd vrouwke dat waarschijnlijk het laagste pensioen van Europa trekt. Het is niet eens gezegd dat ze daar winst op maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een gast die veel oudjes op den tram beroofd, daar zal zeker geld mee te rapen vallen. Tenminste als hij voldoende succesvol is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be