Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat moet een crimineel doen voor een uitkering van het OCMW? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228260)

Eurosceptic 25 januari 2016 22:50

Wat moet een crimineel doen voor een uitkering van het OCMW?

Zonet keek ik naar een aflevering van "De recherche". Alles speelt zich af in Gent. De laatste 4 keer dat ik keek hadden alle daders Marokkaanse roots. Of ze hier geboren zijn weet ik niet.

Zo net weer een geval dat mijn bloed deed koken. 2 Marokkanen van onderaan in de 20 stappen een tram op, spotten een bejaarde vrouw en besluiten haar te overvallen. Met een flinke portie geweld erbij, want Westerse vrouwen zijn in hun cultuur minder waard dan schapen.

Er waren videobeelden en ze worden gearresteerd. Bij de ondervraging wordt alles ontkend, zoals elke keer het geval is.

De rechercheur vraagt naar hun dagindeling. Die bestaat enerzijds uit lang slapen en de hele dag gamen. Verder naar het OCMW gaan en agressietherapie volgen.

Ik kan de zapper wel kapot slaan, en mijn familie kijkt gewoon de andere kant op.

Wat krijgt dit uitschot van het OCMW? Zijn er voorwaarden waarbij ze hun uitkering kunnen verliezen? En als ze in Belgie geboren zijn, kunnen we hun nationaliteit op geen enkele manier afpakken?

Ik erger me rot aan het systeem, maar evenzeer aan de tamme Vlaming die het allemaal best vindt en rustig verder de uitkering financiert. Van het minste greintje zelfrespect is geen sprake

The Paulus Experience 25 januari 2016 22:57

beetje zwaar voor k&k

kan dit niet naar een bovengelegen vuilbak?

Eurosceptic 25 januari 2016 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7974871)
beetje zwaar voor k&k

kan dit niet naar een bovengelegen vuilbak?

Want die vraag mag niet gesteld worden en goed nieuws is veel leuker.

Herkenbaar

The Paulus Experience 25 januari 2016 23:04

hier nog een echte septicus

grijns

Xenophon 26 januari 2016 02:07

Voor criminelen geen genade!

bembem 26 januari 2016 03:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7974854)
Zonet keek ik naar een aflevering van "De recherche". Alles speelt zich af in Gent. De laatste 4 keer dat ik keek hadden alle daders Marokkaanse roots. Of ze hier geboren zijn weet ik niet.

Zo net weer een geval dat mijn bloed deed koken. 2 Marokkanen van onderaan in de 20 stappen een tram op, spotten een bejaarde vrouw en besluiten haar te overvallen. Met een flinke portie geweld erbij, want Westerse vrouwen zijn in hun cultuur minder waard dan schapen.

Er waren videobeelden en ze worden gearresteerd. Bij de ondervraging wordt alles ontkend, zoals elke keer het geval is.

De rechercheur vraagt naar hun dagindeling. Die bestaat enerzijds uit lang slapen en de hele dag gamen. Verder naar het OCMW gaan en agressietherapie volgen.

Ik kan de zapper wel kapot slaan, en mijn familie kijkt gewoon de andere kant op.

Wat krijgt dit uitschot van het OCMW? Zijn er voorwaarden waarbij ze hun uitkering kunnen verliezen? En als ze in Belgie geboren zijn, kunnen we hun nationaliteit op geen enkele manier afpakken?

Ik erger me rot aan het systeem, maar evenzeer aan de tamme Vlaming die het allemaal best vindt en rustig verder de uitkering financiert. Van het minste greintje zelfrespect is geen sprake

ipv je blind te staren mss even het bestaan van andere soorten criminaliteit opmerken -> Cosa Nostra, Georgische mafia, Albanese bendes, Chinese & Joodse mafia, of wat zeg je van white-collar btw-carrousels die miljoenen achterover slaan .. ik zeg maar wat ...

Bad Attila 26 januari 2016 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 7974880)
Want die vraag mag niet gesteld worden en goed nieuws is veel leuker.

Herkenbaar

Oh neen, ge moogt de vraag stellen, hoor...
Maar K&K is daar nu niet bepaald de beste plaats voor. Hier wordt evenveel gezeverd als in de andere subfora, maar niet over zware onderwerpen.

Of we kunnen uw vraag op K&K-wijze beantwoorden, maar daar ga je niet gelukkig mee zijn... :-P

Boduo 26 januari 2016 13:39

Als alternatieve straf: bij de arme mensen sceptische putten uitkuisen.

dewanand 26 januari 2016 14:11

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ach gewoon deze nietsnutten verplicht deporteren naar open, luxueuze neuk en werkkampen in Frans Guyana met behoud van uitkering en een zak vol condooms om daar die hete, grote, zwarte negerkutjes vol te spuiten in de jungle. ze behouden hun europees paspoort maar zijn dan lekker opgerot, 13.000 km ver. Je kan hen dan zelfs een zak geld geven als extraatje en ze kosten dan zeker al 60 procent minder geld.

moraal

JE KAN EEN KWATTA KOELIE AAP UIT DE JUNGLE VAN KWATTA HALEN MAAR JE KAN DIE KWATTA JUNGLE NOOIT UIT DIE KWATTA KOELIE AAP HALEN.

vb
denk aan zekere, beruchte, schizofrene Dewanand, viesbruin, kwatta koelie aapje, met afgehakte staart sedert sept 1986 toen hij uit de bomen van kwatta in Suriname klom om in Nederland verder te evolueren. :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Demper 26 januari 2016 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7975024)
Voor criminelen geen genade!

sla ze met een zware stok!

Xenophon 26 januari 2016 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7975660)
sla ze met een zware stok!

Mijn gedacht!

Hypochonder 26 januari 2016 18:03

Dat is net de reden waarom veel van dat gespuis naar hier komt: ganse dagen lui en tam zijn, criminele feiten plegen en er niet voor gestraft worden en daarbovenop nog gratis geld ook... Je zou voor minder denken dat je in luilekkerland bent.

Xenophon 26 januari 2016 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7975714)
Dat is net de reden waarom veel van dat gespuis naar hier komt: ganse dagen lui en tam zijn, criminele feiten plegen en er niet voor gestraft worden en daarbovenop nog gratis geld ook... Je zou voor minder denken dat je in luilekkerland bent.

Je spreekt uw eigen tegen.

Criminele feiten plegen heeft heel slechte uren.

Hypochonder 26 januari 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7975755)
Je spreekt uw eigen tegen.

Criminele feiten plegen heeft heel slechte uren.

Ja, zoals in dit geval lang uitslapen, dan de tram nemen om een oud weerloos vrouwtje te zoeken en haar dan te overvallen...

Xenophon 26 januari 2016 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7975763)
Ja, zoals in dit geval lang uitslapen, dan de tram nemen om een oud weerloos vrouwtje te zoeken en haar dan te overvallen...

Je moet u ook niet blind staren op een enkel geval.

Tenslotte, die jongens maken onkosten om dan uiteindelijk de portemonnee te schoepen van een gepensioneerd vrouwke dat waarschijnlijk het laagste pensioen van Europa trekt.

Het is niet eens gezegd dat ze daar winst op maken.

Eduard Khil 26 januari 2016 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7975039)
ipv je blind te staren mss even het bestaan van andere soorten criminaliteit opmerken -> Cosa Nostra, Georgische mafia, Albanese bendes, Chinese & Joodse mafia, of wat zeg je van white-collar btw-carrousels die miljoenen achterover slaan .. ik zeg maar wat ...

of die horden mensen die te lui zijn om te werken en dan maar iets faken om toch maar geld te kunnen stelen van de belastingsbetaler

Henri1 26 januari 2016 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7975785)
of die horden mensen die te lui zijn om te werken en dan maar iets faken om toch maar geld te kunnen stelen van de belastingsbetaler

Dus de huidige regering is ook lui, want ze steelt geld van de werkende mens.

Karel Martel B 26 januari 2016 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7975924)

bij de niet werkende mens valt er nu eenmaal niks te stelen.

Bad Attila 26 januari 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7975927)
bij de niet werkende mens valt er nu eenmaal niks te stelen.

Dat zou ik niet durven zeggen...
Een gast die veel oudjes op den tram beroofd, daar zal zeker geld mee te rapen vallen. Tenminste als hij voldoende succesvol is.

Hypochonder 26 januari 2016 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7975924)

Die werkende mens verdient niet beter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be