Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   boek over depressie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228261)

bembem 26 januari 2016 03:58

boek over depressie

hey coco'tjes :-) bij deze laat ik alvast weten dat m'n roman (over depressie, eenzaamheid, Korea & nog wat andere zaken lol..) bijna af is, ik ga het zelf uitgeven (cf. self-publishing dat momenteel in de lift zit) en hoop dat het wat wordt! (is in het frans maar hoop op termijn vertalingen naar oa het Engels xd), ook zal het naast paperback in e-book formaat verschijnen & ik zal het ook in een blog posten (voor zij die het gratis willen lezen) lol, nou spannend allemaal, al zeg ik het zelf XD!

bembem 26 januari 2016 04:03

ook ben ik intussen bezig aan een 2de roman, maar ik verklap nog niet waar het over gaat, lol

bembem 26 januari 2016 04:06

ah en moesten jullie het lezen zou ik graag weten wat jullie er 'echt' van vinden want ik zou oa die richting verder uit willen gaan XD

Eduard Khil 26 januari 2016 08:43

ik dacht dat je een doe-boek ging schrijven: "hoe licht ik de overheid op zodat ik een uitkering krijg en niet meer hoef te werken"

bembem 24 februari 2016 11:19

update: de topic titel is wat misleidend, identiteitscrisis is het eigenlijk lol

platform heb ik inmiddels gevonden, het wordt wss l'imprimeur.be :-):-)

Peche 24 februari 2016 12:48

Right on. Ge hebt hier aan inspiratie teveel :)

Bobke 24 februari 2016 13:00

Laat weten als hij af is.

Eduard Khil 24 februari 2016 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8006129)
Laat weten als hij af is.

dan heb je weer iets om de stoof aan te steken of uw bureau effen te zetten :rofl:

Xenophon 24 februari 2016 16:01

Het leven is te kort om Franse boeken te lezen meisje.

Eduard Khil 24 februari 2016 20:33

Pandareus 24 februari 2016 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7975040)
hey coco'tjes :-) bij deze laat ik alvast weten dat m'n roman (over depressie, eenzaamheid, Korea & nog wat andere zaken lol..) bijna af is, ik ga het zelf uitgeven (cf. self-publishing dat momenteel in de lift zit) en hoop dat het wat wordt! (is in het frans maar hoop op termijn vertalingen naar oa het Engels xd), ook zal het naast paperback in e-book formaat verschijnen & ik zal het ook in een blog posten (voor zij die het gratis willen lezen) lol, nou spannend allemaal, al zeg ik het zelf XD!

Niemand gaat geld uitgeven voor saai gelul over losers met depressie, oeverloos gezeik over eenzaamheid en al zeker niet over een land waar ze hondenvlees eten.

Eduard Khil 24 februari 2016 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8006573)
Niemand gaat geld uitgeven voor saai gelul over losers met depressie, oeverloos gemem over eenzaamheid en al zeker niet over een land waar ze hondenvlees eten.

inderdaad

bembem 24 februari 2016 21:06

Bobke & Peche thx for the positive messages :-) ik zal het posten wanneer het uitkomt ihihihi

Tavek 24 februari 2016 21:13

Of een andere depressie ?

bembem 24 februari 2016 21:16

lol Tavek, het klinkt indeed niet zo optimistisch, doch heb ik een catchy titel (wat zeker mensen zal lokken) + dat er een publiek is voor dat soort verhalen ehehehehe xd

Eduard Khil 24 februari 2016 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8006605)

Of een andere depressie ?

een scheet in een netzak zoals we in W-VL zeggen :lol:

bembem 24 februari 2016 21:18

yep en eenmaal dat het vertaald zal zijn naar het Engels, ga ik worldwide kunnen gaan, en ik schat/wed dat ik dan toch minstens aan een >1000 exemplaren zal zitten, yep bembem famous :-):-):-):-):-)

bembem 24 februari 2016 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8006608)
een scheet in een netzak zoals we in W-VL zeggen :lol:

je bent weer jaloers zie ik ....

Eduard Khil 24 februari 2016 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8006610)
je bent weer jaloers zie ik ....

:rofl:

ik zou,wederom, niet weten waarom of waarop. Je bent onaantrekkelijk, lui, geen werk, geen geld, niet blank etc etc

Al de zaken waar je mij mogelijks kan jaloers door krijgen, heb of ben je totaal niet :lol: Au contrair: je zit op al die zaken aan de volledige, verre uiterste loserkant van het spectrum.
:rofl:

Bobke 24 februari 2016 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8006609)
yep en eenmaal dat het vertaald zal zijn naar het Engels, ga ik worldwide kunnen gaan, en ik schat/wed dat ik dan toch minstens aan een >1000 exemplaren zal zitten, yep bembem famous :-):-):-):-):-)

Ge hebt er toch al twee.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be