Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Moeten onze leiders binnenkort hun neus snuiten in toiletpapier? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228278)

Hoomer 26 januari 2016 15:02

Moeten onze leiders binnenkort hun neus snuiten in toiletpapier?

Door het vele kontlikken wordt aan onze bestuurders nu gratis toiletpapier uitgereikt om hun neus te snuiten.

Rome bedekt naakte beelden om Iraanse president Rohani toch maar niet te schofferen

Uit “respect” voor de Iraanse cultuur en het geloof van de Iraanse president Hassan Rohani, hebben ze in Rome verscheidene naakte beelden bedekt in de Capitolijnse Musea. De Iraanse president Hassan Rouhani is deze week voor het eerst in zijn ambtsperiode op Europees grondgebied. Nu een deel van de sancties tegen het land zijn opgeheven, willen Europese ondernemingen zo snel mogelijk voor vele miljarden euro's zaken doen met Iran.

Lees hier verder

Eyjafjallajökull 26 januari 2016 15:12

Nee.

Hoomer 26 januari 2016 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7975541)
Nee.

Dus u vindt het normaal dat alle standbeelden die enigszins naakt zijn bedekt worden omdat er een moslim van een beetje hogere rangorde op bezoek komt?
Wat als nu door deze binnenkort al onze verrijkers gaan eisen dat alle beelden bedekt worden?

Libro 26 januari 2016 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7975531)
Door het vele kontlikken wordt aan onze bestuurders nu gratis toiletpapier uitgereikt om hun neus te snuiten.

Rome bedekt naakte beelden om Iraanse president Rohani toch maar niet te schofferen

Uit “respect” voor de Iraanse cultuur en het geloof van de Iraanse president Hassan Rohani, hebben ze in Rome verscheidene naakte beelden bedekt in de Capitolijnse Musea. De Iraanse president Hassan Rouhani is deze week voor het eerst in zijn ambtsperiode op Europees grondgebied. Nu een deel van de sancties tegen het land zijn opgeheven, willen Europese ondernemingen zo snel mogelijk voor vele miljarden euro's zaken doen met Iran.

Lees hier verder

Dit veronderstelt dat wij leiders hebben...

Hoomer 26 januari 2016 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7975573)
Dit veronderstelt dat wij leiders hebben...

Nee hoor ik spreek hier over onze bestuurders, zij die den boel besturen, echte leiders zullen pas opstaan na hetgeen op ons afkomt.

Maar bon ik zal de vraag anders formuleren voor diegenen die het allemaal niet zo goed snappen.
Wat vinden jullie ervan dat ze beelden afdekken omdat een of andere pipo op bezoek komt?

Libro 26 januari 2016 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7975578)
Nee hoor ik spreek hier over onze bestuurders, zij die den boel besturen, echte leiders zullen pas opstaan na hetgeen op ons afkomt.

Maar bon ik zal de vraag anders formuleren voor diegenen die het allemaal niet zo goed snappen.
Wat vinden jullie ervan dat ze beelden afdekken omdat een of andere pipo op bezoek komt?

Van de pot gerukt, meer heb ik daar niet op te zeggen.

Universalia 26 januari 2016 16:01

Ook best handig, geen papier nodig. :lol:

Odol 26 januari 2016 19:07

Doet er mij aan denken dat ik is naar Rome moet, om al die pracht te aanschouwen, voordat de moslisms overal de baas zijn. Dan worden die beelden geheid stukgeslagen.

The Paulus Experience 26 januari 2016 19:50

Dat die moslim schoft niet het fatsoen had zijn hoofdeksel af te zetten uit respect voor onze cultuur.

Wij moeten meer kerncentrales zetten, als noodoplossing in het begin van de grote omschakeling van fossiele brandstoffen naar elektriciteit.

Dan kunnen ze ginds in Arabië verrekken, af en toe zullen we eens voedsel droppen.

Wapper 26 januari 2016 22:10

Hier gaat het om:

Citaat:

Voor geld danst de beer

Regeringsbronnen in Rome schatten dat er deals zullen worden gesloten ten waarde van 17 miljard euro, onder meer met Italiaanse olie- en staalbedrijven. Donderdag reist de delegatie naar Frankrijk, om ook daar megadeals te sluiten, zoals die met vliegtuigmaker Airbus.

cookie monster 28 januari 2016 04:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7976133)
Hier gaat het om:

Money talks :(

cookie monster 28 januari 2016 04:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7975578)

Ik kots van politieke overcorrectie !!!!!!!!

cookie monster 3 februari 2016 04:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7976133)
Hier gaat het om:

- all 'bout the money !!
So , Money talks and that's all that matters !! :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be