![]() |
Moeten onze leiders binnenkort hun neus snuiten in toiletpapier?
Door het vele kontlikken wordt aan onze bestuurders nu gratis toiletpapier uitgereikt om hun neus te snuiten.
Rome bedekt naakte beelden om Iraanse president Rohani toch maar niet te schofferen Uit “respect” voor de Iraanse cultuur en het geloof van de Iraanse president Hassan Rohani, hebben ze in Rome verscheidene naakte beelden bedekt in de Capitolijnse Musea. De Iraanse president Hassan Rouhani is deze week voor het eerst in zijn ambtsperiode op Europees grondgebied. Nu een deel van de sancties tegen het land zijn opgeheven, willen Europese ondernemingen zo snel mogelijk voor vele miljarden euro's zaken doen met Iran. Lees hier verder |
Nee.
|
Citaat:
Wat als nu door deze binnenkort al onze verrijkers gaan eisen dat alle beelden bedekt worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bon ik zal de vraag anders formuleren voor diegenen die het allemaal niet zo goed snappen. Wat vinden jullie ervan dat ze beelden afdekken omdat een of andere pipo op bezoek komt? |
Citaat:
|
Ook best handig, geen papier nodig. :lol: ![]() |
Doet er mij aan denken dat ik is naar Rome moet, om al die pracht te aanschouwen, voordat de moslisms overal de baas zijn. Dan worden die beelden geheid stukgeslagen.
|
Dat die moslim schoft niet het fatsoen had zijn hoofdeksel af te zetten uit respect voor onze cultuur.
Wij moeten meer kerncentrales zetten, als noodoplossing in het begin van de grote omschakeling van fossiele brandstoffen naar elektriciteit. Dan kunnen ze ginds in Arabië verrekken, af en toe zullen we eens voedsel droppen. |
Hier gaat het om:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
So , Money talks and that's all that matters !! :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be