![]() |
2.403 niet-opgedaagde bijzitters gedagvaard voor rechtbank
Bron
Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed voor de werkgelegenheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een ridicuul overheidsbeslag dat bij de hoogste ter wereld hoort, en dan als staat nog niet eens in staat zijn om zo'n schertsvertoning te organiseren zonder zijn eigen burgers tot dwangarbeid te dwingen. En dan nog verbaasd zijn dat Belgie als failed state beschouwd wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Steek je grens in het noorden eens over en ga kijken hoe ze daar met stembureauleden werken. |
Citaat:
|
Mensen die elke dag bij een dagpost werken en nooit in het week-end moeten werken of nooit op een feestdag werken, die kunnen ze gerust aanstellen als bijzitter bij een verkiezing.
Maar laat mensen die in het 3 ploegenstelsel werken en zaterdag, zondag en feestdagen werken niet oproepen als bijzitter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Demonen en Schoof tevreden, eindelijk rust op dit forum. |
Citaat:
Of enkel die van N-VA niet? |
We moeten vaststellen dat een oproep tot bijzitter (hetgeen ondergetekende ook al een keer heeft verkregen ...en uitgevoerd) al heel lang niet meer als een eer,maar als een pestmaatregel beschouwd wordt door zovele mensen. :-(
|
Citaat:
|
We hebben daar in de kiesperiode al veel over gepalaberd.
Mijn voorstel even herhalen: vergoed die voorzitters en bijzitters zodat het echt aantrekkelijk wordt, mits een paar randvoorwaarden: - je kan je kandidaat stellen, maar er wordt voorrang gegeven aan wie nog niet zetelde, zodat iedereen kans heeft op die extra cent (behalve voor voorzitters, die wel een of twee keers ervaring moeten hebben als bijzitter - ... bla bla ... Maar voor nu vandaag, kan er geen compromis zijn. De wet is de wet. Durex sex, sed sex. Een boete aan hun lui gat. . |
Citaat:
Waarom dan belastingen heffen? Een voordeel heb ik. Als PVDA-er word ik nooit opgeroepen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be