Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Arno over Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228353)

fred vanhove 28 januari 2016 18:57

Arno over Brussel

Nu op zich kan ik Brussel ook wel smaken. Echter is er wel een klein verschil tussen de sjieke peperdure Dansaertwijk waar Arno woont en vertoeft dan sommige wijken in Molenbeek Anderlecht Sint Gillis enz....

Dus op zich vindt ik hetgeen hij verteld niet echt relevant .....ik heb de man nog nooit ontmoet aan de zwarte vijvers.

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verki...gevallen.dhtml

dalibor 28 januari 2016 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7978056)
Nu op zich kan ik Brussel ook wel smaken. Echter is er wel een klein verschil tussen de sjieke peperdure Dansaertwijk waar Arno woont en vertoeft dan sommige wijken in Molenbeek Anderlecht Sint Gillis enz....

Dus op zich vindt ik hetgeen hij verteld niet echt relevant .....ik heb de man nog nooit ontmoet aan de zwarte vijvers.

Zou Trump dan wel een wandeling aan Etangs Noirs of in Kuregem zijn gaan doen?

Xenophon 28 januari 2016 19:09

Arno :lol: :lol: :lol:

fred vanhove 28 januari 2016 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7978065)
Zou Trump dan wel een wandeling aan Etangs Noirs of in Kuregem zijn gaan doen?

Als je hem bezig hoorde was het precies toch eerder daar dan in de Dansaert wijk.

Snerror 28 januari 2016 19:29

Er lopen in Groot-Brussel honderden, zoniet duizenden, nieuwe Belgen rond die oude Belgen dood wensen. Dat komt toch al dichtbij "de hel".

Wapper 28 januari 2016 21:43

Arno en Trump: beide zijn zot van glorie.

DucDEnghien 29 januari 2016 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7978056)

Alleen is de Dansaertwijk noch sjiek, noch peperduur. Het is vooral middle-class. Je kent duidelijk Brussel niet.

Wapper 29 januari 2016 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7978388)
Alleen is de Dansaertwijk noch sjiek, noch peperduur. Het is vooral middle-class. Je kent duidelijk Brussel niet.

DucDEnghien 29 januari 2016 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7978390)

De Dansaertstraat heeft gewoon een inhaalbeweging gemaakt. Ik woonde in de buurt begin jaren tachtig toen de winkel Stijl nog niet bestond. De Dansaertstraat was toen vooral leeg ... en goedkoop als je iets wou huren. Nu hebben ze gewoon de prijzen ingehaald, maar het is verre van de duurste wijk van Brussel.

DucDEnghien 29 januari 2016 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7978390)

De Dansaertstraat heeft gewoon een inhaalbeweging gemaakt. Ik woonde in de buurt begin jaren tachtig toen de winkel Stijl nog niet bestond. De Dansaertstraat was toen vooral leeg ... en goedkoop als je iets wou huren. Nu hebben ze gewoon de prijzen ingehaald, maar het is verre van de duurste wijk van Brussel.

Diego Raga 29 januari 2016 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7978396)

Zoiets als 't Eilandje in Antwerpen, in de jaren '80 ook een vervallen buurt en nu zijn de huur/koopprijzen daar ook ferm 'ingehaald'.
Niet de duurste wijk van Antwerpen, maar je moet toch maar een Arno-inkomen hebben, om je daar 'n stek te kunnen veroorloven.

DucDEnghien 29 januari 2016 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 7978402)
Zoiets als 't Eilandje in Antwerpen, in de jaren '80 ook een vervallen buurt en nu zijn de huur/koopprijzen daar ook ferm 'ingehaald'.
Niet de duurste wijk van Antwerpen, maar je moet toch maar een Arno-inkomen hebben, om je daar 'n stek te kunnen veroorloven.

Wat is een Arno-inkomen?

Snerror 29 januari 2016 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7978396)

Cool.

Diego Raga 29 januari 2016 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7978404)
Wat is een Arno-inkomen?

Een inkomen dat boven het modale arbeider/bediendeloon ligt:

http://www.logic-immo.be/nl/immobili...-dansaert.html

fred vanhove 29 januari 2016 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7978395)

Heb ik geschreven dat het de duurste wijk van Brussel is ? Maar gaan beweren dat het een goedkope wijk is bewijst dat eerder jij dan ik niks over Brussel weet.
Ga anders eens vragen hoeveel de appartementen kosten in het complex waar Arno woont:roll:

En naar mijn bescheiden mening is het er wel iets sjieker dan aan de zwarte vijvers in St J Molenbeek.

Je woonde misschien wel even in de Dansaertwijk maar zoals de meeste ingeweken would be artiesten die er rondlopen ken je eigenlijk niks van Brussel.

Universalia 29 januari 2016 08:41

Wie is Arno?

Bad Attila 29 januari 2016 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7978460)
Heb ik geschreven dat het de duurste wijk van Brussel is ? Maar gaan beweren dat het een goedkope wijk is bewijst dat eerder jij dan ik niks over Brussel weet.
Ga anders eens vragen hoeveel de appartementen kosten in het complex waar Arno woont:roll:

En naar mijn bescheiden mening is het er wel iets sjieker dan aan de zwarte vijvers in St J Molenbeek.

Je woonde misschien wel even in de Dansaertwijk maar zoals de meeste ingeweken would be artiesten die er rondlopen ken je eigenlijk niks van Brussel.

Vergeleken met de Zwarte Vijvers zijn er niet zoveel Brusselse buurten die minder sjiek, zijn, hé. ;-)
Al heb je er wel, die weliswaar minder gekend zijn.

de vuile muilekoek 29 januari 2016 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7978260)
Arno en Trump: beide zijn zot van glorie.

Trump is misschien slimmer dan men denkt hij wil aandacht trekken ! om te winnen moet ge zotte kuren uithalen ....opvallen ... enzo,, saaie mensen worden niet gehoord of gezien op een podium ....:roll:

de vuile muilekoek 29 januari 2016 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7978068)

Enkele jaren geleden deed Arno een uitspraak ; dat hij persoonlijk gelukkig man was en dat hij de eerste generatie was die nog geen oorlog had meegemaakt ,,,,toen was hij 60 ,,, ik dacht ok maar ge kan nog altijd die oorlog tegoed hebben hé vent ,, t'leven gaat verder .... we zijn nog niet dood hé Arno:roll::roll: Arno is een optimist vandaar .:lol:

quercus 29 januari 2016 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7978068)

Tegenwoordig een van de belangrijkste referentiepunten voor alle Vlaamse "Ware Belgen"... :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be