Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   3 nationaliteiten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228381)

Guinevere 30 januari 2016 07:26

3 nationaliteiten

Binnenkooooooort is het zover.

Kan ik reizen met een Belgische id kaart en paspoort van ander EU land? Want die laatste heeft me een duit gekost en is nog 10 jaar geldig.

dpg 30 januari 2016 07:47

Niet goed wakker waarschijnlijk, probeer het nog eens op facebook.

bembem 30 januari 2016 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7979666)

Kan ik reizen met een Belgische id kaart en paspoort van ander EU land? Want die laatste heeft me een duit gekost en is nog 10 jaar geldig.

oulala :-) super :-):-)

ja dat kan hoor, voor zover ik via deze link lees stelt dat geen probleem

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...tionaliteiten/

Citaat:

Als u nu vrijwillig een vreemde nationaliteit verkrijgt verliest u niet meer de Belgische nationaliteit. Meer inlichtingen hierover vindt u onder de rubriek Verlies van de Belgische nationaliteit.

Als u Belg bent en automatisch (dit is zonder zelf enige daad hiervoor te hebben gesteld) een andere nationaliteit krijgt (bv. door geboorte omdat uw ouders een verschillende nationaliteit bezitten), verliest u daardoor de Belgische nationaliteit niet en kunt u bipatride zijn of meerdere nationaliteiten bezitten.
ikzelf ben aan het uitkijken om in de toekomst de Koreaanse nationaliteit te verkrijgen, voor adoptees heeft de kr regering namelijk recent een speciale regeling getroffen, zo kan ik dan bvb voor langere tijd naar daar zonder met visum-toestanden geconfronteerd te worden enz. :-)

DewareJakob 30 januari 2016 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7980526)
ikzelf ben aan het uitkijken om in de toekomst de Koreaanse nationaliteit te verkrijgen, voor adoptees heeft de kr regering namelijk recent een speciale regeling getroffen, zo kan ik dan bvb voor langere tijd naar daar zonder met visum-toestanden geconfronteerd te worden enz. :-)

Is er geen beperking in tijd? De periode dat je geadopteerd bent?

bembem 30 januari 2016 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7980536)
Is er geen beperking in tijd? De periode dat je geadopteerd bent?

van wat ik er over lees op hun website niet nee ..

http://www.hikorea.go.kr/pt/InfoDeta...showMenuId=377

Citaat:

Restore nationality

Foreigners that had Korean nationality in the past

•Those that lost Korean nationality through reasons stated to Nationality Act (A Korean Foreigner)
•Those that renounced their nationality as a person with dual nationality
•Foreigners that acquired Korean nationality under the permission of Nationalship or married a Korean national before June 14, 1998, but the forfeited Korean nationality due to the fact that did not give up their original nationality within 6 months of acquiring Korean nationality, and have held onto that original nationality for more than a year after forfeiting Korean nationality.

Eduard Khil 30 januari 2016 23:39

Citaat:

Wie is die baardaap terrorist in uw avatar?

Eduard Khil 30 januari 2016 23:42

Citaat:

goed zo! Ga dan maar naar ginder en blijf er maar. Return to sender, dan zijn we van u vanaf

bembem 30 januari 2016 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7980582)
goed zo! Ga dan maar naar ginder en blijf er maar. Return to sender, dan zijn we van u vanaf

pas maar op straks blijf ik nog hehehehe :-P:-P

Eduard Khil 30 januari 2016 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7980591)
pas maar op straks blijf ik nog hehehehe :-P:-P

Dat is zeker dat je dat zal doen. Want uiteindelijk verschijn je hier om de zoveel tijd met nieuwe grootse plannen waar toch niets van komt. De enige zekerheid is dat je zal blijven belastingsgeld aftroggelen onder een vals voorwendsel van gehandicapt te zijn

bembem 30 januari 2016 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7980597)
Dat is zeker dat je dat zal doen. Want uiteindelijk verschijn je hier om de zoveel tijd met nieuwe grootse plannen waar toch niets van komt. De enige zekerheid is dat je zal blijven belastingsgeld aftroggelen onder een vals voorwendsel van gehandicapt te zijn

grootse plannen? euh nee hoor, alhoewel .. m'n boek dat binnenkort uitkomt -> me hope dat het succes zal hebben of toch op z'n minst goede kritieken, 'en wie weet maken ze er op termijn een film van' .. teehee!

DewareJakob 31 januari 2016 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7980579)

Hijzelf, nooit gelooft dat het een vrouw was.

Guinevere 1 februari 2016 11:08

Citaat:

oulala :-) super :-):-)

ja dat kan hoor, voor zover ik via deze link lees stelt dat geen probleem

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...tionaliteiten/

Doen!!! :thumbsup:
Hoe meer nationaliteiten, hoe meer vluchthavens per vliegtuig in 1ste klasse :lol:

Ik denk dat je best begint met alvast informatie in te winnen.

http://www.belgische-ambassade.com/A...rea-in-Brussel
"Consulaire Diensten - De consulaire afdeling van de Ambassade van Zuid Korea in Brussel verleent consulaire bijstand. In het algemeen biedt de consulaire afdeling diensten aan lokale mensen in België die van plan zijn om Zuid Korea te bezoeken evenals aan Zuid Koreaanse burgers die in België wonen. In het algemeen bestaan de diensten van de Zuid Koreaanse Ambassade in Brussel uit het behandelen van aanvragen van Zuid Koreaanse visums of paspoorten, huwelijk registratie, legalisatie van documenten, de geboorte van een kind, Zuid Koreaanse nationaliteit aanvragen en nog veel meer. U kunt contact opnemen met de consulaire afdeling van de Zuid Koreaanse Ambassade in Brussel via telefoon (+32) 2.675.57.77 of per email [email protected]"

Officiële website: http://bel.mofa.go.kr/english/eu/bel...tion/index.jsp

Guinevere 1 februari 2016 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7980579)

8O

Sheikh Khalid Al Ghamdi is één van de zeer gerespecteerde imams van de Grote Moskee in Mekka. ("Judge of Da'awah and Usool Ad-Deen Faculty at Umm al-Qura University". Appointed after Hajj 2008.)
Hij spreekt als islamgeleerde vaak voor een moslimpubliek. Ik zag hem op de islamitische kanaal Peace tv, indrukwekkend. Heel wat anders dan de valse noten op uw zang!

Thuleander 1 februari 2016 11:42

Top.
Nu nog 3 uitkeringen.

Stormram 1 februari 2016 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7981843)
8O

Sheikh Khalid Al Ghamdi is één van de zeer gerespecteerde imams van de Grote Moskee in Mekka. ("Judge of Da'awah and Usool Ad-Deen Faculty at Umm al-Qura University". Appointed after Hajj 2008.)
Hij spreekt als islamgeleerde vaak voor een moslimpubliek. Ik zag hem op de islamitische kanaal Peace tv, indrukwekkend. Heel wat anders dan de valse noten op uw zang!

Is dat de mafte moefti die bij de eerste sneeuwval sinds 80 jaar in Sadisti-Arabië kinderen streng verbood om sneeuwmannen te maken? :lol:

Wat houdt je nog tegen om gelijk met je driedubbele nationaliteit Sheigghhghgh Chhchchalid Al Chchchcamdi te gaan vervoegen in Mekka, hypocriete lellebel? :lol:

Doe ons een plezier en vertrek naar het Mekka van euh ... Mekka :lol:

Een wijf met zo'n stout bakkens, daar maken ze ginder in een handomdraai korte metten mee. Dat voelt dat erwtenbrein van jou zelfs aan.

maddox 1 februari 2016 12:08

Citaat:

Als ik er van uit ga dat u geen trol bent, dan bent U gewoon dom.

Binnen de EU kan U reizen met de Belgische identiteitskaart, en da's alles wat U nodig hebt.
Wil U per se uw zandbakkistanees of afvalkanistaans paspoort gebruiken, dan kan U wel enige issues verwachten, want dan kan er een visumverplichting aan vasthangen.

cookie monster 3 februari 2016 04:00

Citaat:

Waarom 3 ??

cookie monster 3 februari 2016 04:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7981843)
Peace tv

Ik wis zenders uit mijn satellietzenderlijst welke mij niet interesseren !!

bembem 3 februari 2016 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7981825)
Doen!!! :thumbsup:
Hoe meer nationaliteiten, hoe meer vluchthavens per vliegtuig in 1ste klasse :lol:

Ik denk dat je best begint met alvast informatie in te winnen.

http://www.belgische-ambassade.com/A...rea-in-Brussel
"Consulaire Diensten - De consulaire afdeling van de Ambassade van Zuid Korea in Brussel verleent consulaire bijstand. In het algemeen biedt de consulaire afdeling diensten aan lokale mensen in België die van plan zijn om Zuid Korea te bezoeken evenals aan Zuid Koreaanse burgers die in België wonen. In het algemeen bestaan de diensten van de Zuid Koreaanse Ambassade in Brussel uit het behandelen van aanvragen van Zuid Koreaanse visums of paspoorten, huwelijk registratie, legalisatie van documenten, de geboorte van een kind, Zuid Koreaanse nationaliteit aanvragen en nog veel meer. U kunt contact opnemen met de consulaire afdeling van de Zuid Koreaanse Ambassade in Brussel via telefoon (+32) 2.675.57.77 of per email [email protected]"

Officiële website: http://bel.mofa.go.kr/english/eu/bel...tion/index.jsp

thx Guinestar ^^ sowieso is het nog niet voor direct dus ik heb nog wat tijd om me voor te bereiden ihihihi

Wapper 4 februari 2016 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7985029)
thx Guinestar ^^ sowieso is het nog niet voor direct dus ik heb nog wat tijd om me voor te bereiden ihihihi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be