![]() |
Twee twintigers overleden door drugsmisbruik fentanylpleisters
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Best gevaarlijk dus ... :oops: p.s. Toch gepost gekregen ondanks de 504 Gateway Time-out die precies meer en meer komt opdagen de laatste tijden. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie zijn wij dan om dat tegen te spreken? Tussen haakjes: Universalia bedoelde het sarcastisch. Ik niet, kwestie van u niet in verwarring te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Darwin ! :cheer:
|
Mannen tussen 20 en 30 jaar oud zouden beter moeten weten dan dergelijk misbruik van geneesmiddelen. Anderzijds is het moeilijk tot onmogelijk te oordelen over dergelijke gevallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zal ze anders stellen. Wat is het standpunt van de Katholieke kerk ten opzichte van zelfmoord? Of als we dan toch duidelijker moeten zijn om eens een niet Another Jackiaans antwoord van U te krijgen. Welk is de straf voor zelfmoordenaars volgens de regels van het geloof dat U aanhangt en meestal met ontwijkende verve komt verdedigen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het hun bedoeling was zelfmoord te plegen wordt niet bevestigd. http://nieuws.vtm.be/binnenland/1763...ende-pleisters |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ik ben wel van mening dat mensen die van die rare tests gaan doen en er daarna het hachje bij inschieten, moet je daar respect voor opbrengen, nee toch. Ik bedoel, als ik morgen een test ga doen met 90% alcohol en ik drink daar 3 flessen van uit en ik schiet er het leven bij in dan is dat zelf gezocht zeker of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dan wel 't "juiste" gebruik van iets wat je via internet bestelt ipv op doktersvoorschrift als je 't nodig hebt, bij hevige pijn bvb na 'n operatie, verwonding, hartinfarct of koliek (lees ik op Inet). Leden ze daar toevallig beiden aan? Ik dacht ook helemaal niet aan zelfmoord. |
Citaat:
Dat de mensen die de kerk vormen soms wel eens het milde pastorale "luister naar onze woorden, maar kijk niet naar onze daden" practizeren is een ander verhaal, zoals vele "pekelzonde schandalen" bewijzen. |
Tragisch en hopelijk gevolgd door meer sensibilisering. Waar waren de ouders?
Sommige laten het aanslepen en steken daarna dan alles op het gebruik. Maar waarom gebruiken ze? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be