Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Honderdduizenden Italianen de straat op om marxistische vuiligheid te bestrijden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228402)

Drukazz 30 januari 2016 15:11

Honderdduizenden Italianen de straat op om marxistische vuiligheid te bestrijden

BRON

Respect voor onze katholieke broeders en zusters. Moge God hen zegenen.

Nooit mogen we ophouden met het bestrijden van dit verwerpelijke marxistische gedachtegoed.

Another Jack 30 januari 2016 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7980088)
BRON

Nooit mogen we ophouden met het bestrijden van dit verwerpelijke marxistische gedachtegoed.

Onze katholieke broeders en zusters zijn de strijd aan het verliezen...

Drukazz 30 januari 2016 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7980091)

De verdwazing is slechts een tijdelijk fenomeen.

subocaj 30 januari 2016 15:18

Citaat:

BRON

Kruip terug in je grot en bid tot je God dat je sommige van zijn schepsels het licht in hun ogen niet gunt en zeg hem dat hij een eikel is, omdat hij ze geschapen heeft.

Another Jack 30 januari 2016 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7980095)

De verdwazing bestaat er volgens mij in dat die mensen precies doen alsof er hen iets opgedrongen wordt.

Ik zal het u concreet maken:
Ik ben voorstander van de traditionele samenlevingsvorm: papa, mama getrouwd, kindjes.
Wel, niemand heeft mij belet die keuze te maken en zo hoort het ook.

Niemand dwingt mij met een man te trouwen, kinderen te adopteren, noem maar op.

Another Jack 30 januari 2016 15:20

Citaat:

2x

Wapper 30 januari 2016 15:45

Citaat:

Jaja... :lol:

Citaat:

Italy is the only Western European nation that doesn't recognize same-sex civil unions or gay marriage, in part because of the heavy influence of the Catholic Church on government and public opinion.

Drukazz 30 januari 2016 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7980101)
De verdwazing bestaat er volgens mij in dat die mensen precies doen alsof er hen iets opgedrongen wordt.

Ik zal het u concreet maken:
Ik ben voorstander van de traditionele samenlevingsvorm: papa, mama getrouwd, kindjes.
Wel, niemand heeft mij belet die keuze te maken en zo hoort het ook.

Niemand dwingt mij met een man te trouwen, kinderen te adopteren, noem maar op.

Het huwelijk is meer dan 2 of meer mensen die elkaar graag zien. De uitholling van de term huwelijk is een kwalijke zaak.

Drukazz 30 januari 2016 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7980123)
Jaja... :lol:

De verdwazing is maar een tijdelijk fenomeen. Dat weet jij. ;)

Another Jack 30 januari 2016 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7980129)
Het huwelijk is meer dan 2 of meer mensen die elkaar graag zien. De uitholling van de term huwelijk is een kwalijke zaak.

Kan jij vrij je huwelijk invullen?

Zipper 30 januari 2016 16:15

Citaat:

het huwelijk is een simpel contract tussen twee mensen, dat "any time" kan opgezegd worden, indien gewenst. Niet meer en niet minder.

Wapper 30 januari 2016 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7980131)
De verdwazing is maar een tijdelijk fenomeen. Dat weet jij. ;)

Vermits de verdwazing geheel bij u zit, is dat een positief gegeven.

Garry 31 januari 2016 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7980098)
Kruip terug in je grot en bid tot je God dat je sommige van zijn schepsels het licht in hun ogen niet gunt en zeg hem dat hij een eikel is, omdat hij ze geschapen heeft.

2

Nietzsche 31 januari 2016 01:22

Zelfs al ben ik het eens met de boodschap van deze katholieken, omdat het van katholieken kom ga ik het er toch mee oneens zijn.

Pedoseksuelen moeten niet het lef hebben om te doen alsof ze de morele-waarheid omtrent seksualiteit, huwelijk en allerlei andere zaken hebben. Nee, pedoseksuelen moeten hangen aan de hoogste boom.

Jan van den Berghe 31 januari 2016 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7980161)
het huwelijk is een simpel contract tussen twee mensen, dat "any time" kan opgezegd worden, indien gewenst. Niet meer en niet minder.

Dan staat het huwelijk dus voor iedereen open: voor twee samenwonende zussen, voor een broer en een zus die het familiepatrimonium om een of andere reden bij elkaar willen houden, enz. Allemaal zonder dat er enige vorm van wederzijdse amoureuze affectie komt bij kijken.

Het huwelijk is slechts "een simpel contract".

Weet u eigenlijk waarom er nog huurcontracten, leasingscontracten, arbeidscontracten... bestaan? Als er niets speciaal is aan het huwelijkscontract, dan toch ook niet aan die andere contracten?

Den Duisteren Duikboot 31 januari 2016 15:30

Citaat:

Het gaat in Italië zelfs niet over een huwelijk.

Den Duisteren Duikboot 31 januari 2016 15:33

Citaat:

Wat heeft Marx dan zoal geschreven over homoseksualiteit?

Garry 31 januari 2016 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7980091)

Natuurlijk dat, die zijn nog maar met vijf en een paardenkop per gemeente. En dan moet ge er de koster en de pastoor nog bij tellen of ge komt er niet eens meer aan vijf. Natuurlijk dat die het gaan moeten afleggen tegen al die aangespoelde islamieten.

Garry 31 januari 2016 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7980628)
Zelfs al ben ik het eens met de boodschap van deze katholieken, omdat het van katholieken kom ga ik het er toch mee oneens zijn.

Pedoseksuelen moeten niet het lef hebben om te doen alsof ze de morele-waarheid omtrent seksualiteit, huwelijk en allerlei andere zaken hebben. Nee, pedoseksuelen moeten hangen aan de hoogste boom.

Als dat zo nog lang verder gaat staan er hier geen bomen meer maar dan hebben al die vluchtelingen die afgedaan om dat hier in een zandbak te veranderen want alles en iedereen moet zich hier aan HUN aanpassen.

praha 31 januari 2016 21:53

Citaat:

Ergens heb je gelijk... dringend tijd dat het huwelijk terug wordt wat het geweest is en niet wat de kerk ervan maakte

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be