![]() |
Honderdduizenden Italianen de straat op om marxistische vuiligheid te bestrijden
BRON
Respect voor onze katholieke broeders en zusters. Moge God hen zegenen. Nooit mogen we ophouden met het bestrijden van dit verwerpelijke marxistische gedachtegoed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het u concreet maken: Ik ben voorstander van de traditionele samenlevingsvorm: papa, mama getrouwd, kindjes. Wel, niemand heeft mij belet die keuze te maken en zo hoort het ook. Niemand dwingt mij met een man te trouwen, kinderen te adopteren, noem maar op. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs al ben ik het eens met de boodschap van deze katholieken, omdat het van katholieken kom ga ik het er toch mee oneens zijn.
Pedoseksuelen moeten niet het lef hebben om te doen alsof ze de morele-waarheid omtrent seksualiteit, huwelijk en allerlei andere zaken hebben. Nee, pedoseksuelen moeten hangen aan de hoogste boom. |
Citaat:
Het huwelijk is slechts "een simpel contract". Weet u eigenlijk waarom er nog huurcontracten, leasingscontracten, arbeidscontracten... bestaan? Als er niets speciaal is aan het huwelijkscontract, dan toch ook niet aan die andere contracten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be