![]() |
Welvarend ondanks, niet dankzij België
Een zeer correcte analyse van het misbaksel dat België heet:
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/we...ij-belgi%C3%AB |
Citaat:
Volgens een bepaald onderzoek zouden de "Belgen" de rijkste gezinnen ter wereld hebben. "De Belgen" best�*�*n niet ! Waarschijnlijk hebben de VLAMINGEN de rijkste gezinnen ter wereld. |
Citaat:
Zelfs dezen die van ambtswege overtuigd zijn dat ze toch alles weten. Alleen; ik vrees wel een beetje de Vlaamse ingesteldheid. Als alles goed loopt is er misschien wel iets van te maken maar dank zij onze nikker-mentaliteit kunnen er hier weinig besturen zonder een machete in de handen te hebben. Uit zelfverdediging zeker? :lol: Of zou het een gevolg zijn dat de weg door de wildernis te lang was en nooit kon afgelegd worden zonder die machete? |
Citaat:
|
Citaat:
1.In een onafhankelijk Vlaanderen gaan nooit nog compromissen moeten worden gesloten? 2.In een onafhankelijk Vlaanderen zal er nooit nog aan achterkamertjespolitiek worden gedaan? 3.In een onafhankelijk Vlaanderen gaan we allemaal welvarender worden ondanks een politieke kaste die alles in de nek schuift van de middenklasse en de armsten terwijl ze vb. de toch al belachelijk lage vennootschapsbelasting nog wat gaat verlagen? |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Dat iemand in West-Europa welvarend is, heeft niets te maken met het land of de regio waarin hij woont, maar alles met de competentie in zijn activiteiten, zijn individueel investeringsvermogen en zijn inzicht in economische/fiscale optimalisatieprocessen.
|
Citaat:
|
Citaat:
In een onafhankelijk Vlaanderen gaan de werklozen niet teren op de zak van de anderstalige hardwerkenden, maar zullen de werklozen uit hun pijp moeten komen omdat ze niet oneindig op diezelfde werkloosheid kunnen teren. In een onafhankelijk Vlaanderen kan er een beleid gevoerd worden zonder bemoeienissen van een regio/groep die zich niet te bemoeien heeft met de interne Vlaamse keuken. In een onafhankelijk Vlaanderen zal er geen complete kudde koninklijke parasieten onderhouden, gepamperd en het hand boven het hoofd gehouden moeten worden. Is dit voldoende of moet ik er nog enkele opsommen? |
Citaat:
In een onafhankelijk Vlaanderen gaan de werklozen niet teren op de zak van de anderstalige hardwerkenden, maar zullen de werklozen uit hun pijp moeten komen omdat ze niet oneindig op diezelfde werkloosheid kunnen teren. In een onafhankelijk Vlaanderen kan er een beleid gevoerd worden zonder bemoeienissen van een regio/groep die zich niet te bemoeien heeft met de interne Vlaamse keuken. In een onafhankelijk Vlaanderen zal er geen complete kudde koninklijke parasieten onderhouden, gepamperd en het hand boven het hoofd gehouden moeten worden. Is dit voldoende of moet ik er nog enkele opsommen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik ken toevallig wat Griekse Belgen; die kunnen soms héél verhelderend een tipje van de Griekse sluier oplichten en dat is niet wat hier in de pers verschijnt):oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be