Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zweedse patriotten vegen station Stockholm schoon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228411)

Thuleander 30 januari 2016 19:07

Zweedse patriotten vegen station Stockholm schoon

Tribal spirit at work in Zweden.
Een groep in het zwart geklede patriotten heeft grote kuis gehouden in en om het station van Stockholm.

Huilie huilie in de regimemedia.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...-migranten-aan

De toekomst is aan degenen die erin slagen zich te verenigen en in tribaal verband te opereren.
Individualisten zal niets anders resten dan wegduiken en schuilen.

Thuleander 30 januari 2016 19:12

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=N5WVI73chpk

Bhairav 30 januari 2016 19:51

Tot gij zelf eens klop krijgt van iemand.

Jan van den Berghe 30 januari 2016 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7980358)

De kans dat u in deze dagen klop krijgt van een "vluchteling" lijkt groter te zijn dan van een autochtoon.

Wat zal u dan denken?

Bobke 30 januari 2016 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7980358)

o
Echte venten krijgen geen klop.

Odol 30 januari 2016 20:20

Zorgelijk, maar dat is het gevolg van de massale import, de politieke correctheid en de ontkenning van de problemen.

Bhairav 30 januari 2016 20:49

Ik lees zonet dat het kinderen waren.

Knights Templar 30 januari 2016 21:17

Wacht tot donderdag op Karnaval Keulen.

Bhairav 30 januari 2016 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7980467)

Gaat ge meedoen?

Johan Bollen 30 januari 2016 21:37

Louter op basis van huidskleur iemand in elkaar kloppen... Verwerpelijk. Kunnen de Vikings niets beters bedenken?

Johan Bollen 30 januari 2016 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7980467)

Daar durft geen moslim zich te laten zien denk ik. Dit keer is men gewaarschuwd.

AnarchoChristophe 30 januari 2016 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7980481)
Louter op basis van huidskleur iemand in elkaar kloppen... Verwerpelijk. Kunnen de Vikings niets beters bedenken?

Kunnen zich beter louter op basis van huidskleur anaal laten nemen, zoals goede cucks betaamt.

Waarom zou dat trouwens slecht zijn? De laatste tijd nog in stations in Europese grootsteden geweest rond middernacht? Huidskleur is daar allesbehalve een slecht selectiecriterium om de boel op te kuisen. Het zou niet het einde zijn van de grote kuis rond de stations maar alleszins een heel mooi begin.

Nietzsche 30 januari 2016 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7980487)
Kunnen zich beter louter op basis van huidskleur anaal laten nemen, zoals goede cucks betaamt.

Waarom zou dat trouwens slecht zijn? De laatste tijd nog in stations in Europese grootsteden geweest rond middernacht? Huidskleur is daar allesbehalve een slecht selectiecriterium om de boel op te kuisen. Het zou niet het einde zijn van de grote kuis rond de stations maar alleszins een heel mooi begin.

Wees iets subtieler. Je zoektocht naar aandacht is wat irritant.

Nietzsche 30 januari 2016 21:53

Maar goed, even alle gekheid op een stokje. Dit is een reactie als de overheid faalt de autochtone bevolking te beschermen tegen Arabische/Noord Afrikaanse ratten.

Dit neemt uiteraard niet weg dat dit niet de correcte manier is.

AnarchoChristophe 30 januari 2016 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7980495)
Wees iets subtieler. Je zoektocht naar aandacht is wat irritant.

Dat boeit mij. Ik ga daar vanavond diep over nadenken.

AnarchoChristophe 30 januari 2016 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7980501)
Dit neemt uiteraard niet weg dat dit niet de correcte manier is.

Het is nog betrekkelijk correct.

De rechtstaat dient in essentie om geweld ordelijk te laten verlopen. Als ze dat niet meer doet, ontstaat er onordelijk, chaotisch geweld, van iedereen tegen iedereen. Dat doen die Zweden niet, er zit orde in hun geweld. Het kon erger dus.

Nietzsche 30 januari 2016 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7980525)
Het is nog betrekkelijk correct.

De rechtstaat dient in essentie om geweld ordelijk te laten verlopen. Als ze dat niet meer doet, ontstaat er onordelijk, chaotisch geweld, van iedereen tegen iedereen. Dat doen die Zweden niet, er zit orde in hun geweld. Het kon erger dus.

Geweld =/= niet correct.

Nietzsche 30 januari 2016 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7980519)
Dat boeit mij. Ik ga daar vanavond diep over nadenken.

Hoeft niet. Zorg er alleen voor dat je je anonimiteit op dit forum goed waarborgt .

Odol 30 januari 2016 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7980484)
Daar durft geen moslim zich te laten zien denk ik.

Tenzij het is om zijn ingewanden en ledematen te verdelen.

Johan Bollen 30 januari 2016 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7980487)

Ik denk nu Bv aan een vriend van me die twee kindjes uit Ecuador adopteerde. Of aan die andere vriend, een pure West Vlaming die in La Paz woont maar donker haar heeft en een baard en verschillende keren problemen had in Europa omdat men hem verwarde met een moslim.

Adopties maar verbieden dan en baarden maar afscheren? Dat is exact hetzelfde effect als de leuke meid die haar zomerjurkje niet meer durft aantrekken. Dat soort van idioterieën speelt in de kaart van degenen die onze verworvenheden willen kapot maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be