![]() |
Jambon moet huis-aan-huiscontroles in Molenbeek afvoeren
Bron
Detail tekst: Citaat:
Langs de andere kant was dat misschien zo slecht niet gezien van Jambon om dat eens duidelijk in kaart te brengen wie waar woont. U bent dat in het straatbeeld al wel eens tegengekomen of er getuige van geweest als u ergens in een gebouw aanbelde bij iemand dat de namen op de adresplaatjes op de bellen uit de pan swingen soms. * Jan * Jef * José * Barbara * Louis en Lisette * Jezus * Mohamed * Svetlana * Basilios ... Ook best 'leuk' voor de mensen van de postverdeling. 8O Vrij recent bracht ik een bezoekje aan vrienden die in een sociale woning woonachtig zijn en die wisten mij te vertellen dat er in verschillende gebouwen mensen waren aangevallen door figuren die er totaal niet thuishoren. Het ging uiteraard om geld en waardevolle zaken die dat soort figuren probeerde afhandig te maken. Ook wisten zij te vertellen dat er waren die in de brandgangen kwamen liggen slapen. (figuren van een andere origine) Ik zei nog: Oei, is het al zover gekomen dat je bijna gewapend moet gaan rondlopen om je eigen woonst te kunnen betreden? Trouwens, iemand die woont op de plaats waar hij/zij moet wonen en verder geen 'geheimen' heeft ligt daar niet echt van wakker denk ik dat er zo een controle zou bestaan. Ook ondergrondse parkings dienen aangepakt te worden daar er veel wagens/caravans instaan die er a) in de meeste gevallen niet hoeven te staan b) waar je duidelijk aan ziet dat daar iets inligt in de koffer wat vrij zwaar is daar de bewuste wagen door zijn vering zakt vanachter. Maar ja dat zal wel weer aan mijn paranoia liggen ... :roll: |
Jambon blies hoog van de toren dat hij Molenbeek ging opkuisen.
Is niet ver gekomen. |
Volgens mij moet de wijkagent komen kijken of je daar woont bij adresverandering.
Of is dat tegenwoordig ook niet meer nodig? |
"Onder druk van de Brusselse gemeenten moet hij daar op terugkomen".
Door wie wordt die druk uitgevoerd? |
Wie is er baas?
[ ] minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. [ ] de Brusselse gemeenten. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En de huisjesmelkers van de koterijen in Molenbeek doen niet moeilijk, zolang er maar betaald wordt. |
Citaat:
Er is daar een grote vuilhoop die eens opgekuist moet worden, want tot in Parijs en Washington spreken ze van een hellhole ... en de minister van binnenlandse zaken ondervindt: - te weinig steun bij de coalitiepartners - een te rigide wetgeving (met onder andere een onaantastbare gemeentelijke autonomie voor sommige zaken) - .... . |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Conclusie: Janbon is een machteloze marionet.
Veel beloven, maar niks uitrichten. De kracht van verandering is maar slappe koffie. Mocht die kerel een beetje zelfrespect hebben, hij trad af. Nu hoeft hij geen hol uit te richten, maar strijkt lekker toch zijn ministeriële wedde op, terwijl hij zich laffelijk verschuilt achter een burgemeester van het Brussels gehucht, Molenbeek (where the fuck ligt Molenbeek!) |
Citaat:
"WIJ wouden grote kuis houden, maar de anderen hielden ons tegen." Jambon heeft hier punten gescoord. |
Citaat:
Misschien kunnen de coalitiepartners eens beginnen regeren in plaats van aan politiek te doen. |
Citaat:
Maar met die riemen, doen wij het uitstekend. Denk ik toch. Voorlopig. Weten of het zo is, zal ik (en gij) pas doen, na de volgende verkiezingen. . |
Moest Jambon bij mij aanbellen voor een opkuis, zou ik hem nochtans de weg wijzen: eerst de slaapkamers dan de woonkamer, keuken en badkamer om te eindigen met de hal en trappen. Dank u wel meneer.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ en m na t stofzuigen van een hoog flatgebouw zwieren zeker ?!? |
Citaat:
|
Citaat:
In beide gevallen: zwaar gebuisd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be