![]() |
totale afgang van de voorzitter der vuile sossen
http://www.demorgen.be/buitenland/sp...uren-bf6efe9e/
trooolololololo :lol: Gisteren nog in vol ornaat het plan van de Nederlanders zitten steunen, vandaag al de kak ingetrokken. Teruggefloten door zijn eigen achterban, de afgang voor de kroonprins van Oostende is compleet :lol: :rofl: |
Ik heb de tekst van "De Morgen" gelezen.
Ik onthou: Volgens Timmermans: een plafond van 250.000 vluchtelingen per jaar. De SPA zal "concrete plannen grondig overwegen". "Het is belangrijk dat de vluchtelingen opgevangen worden in de regio". Et alors ??? |
Citaat:
|
Crombez zit vast tussen enerzijds een sprankeltje realiteitszin, en anderzijds de dogma's van zijn al maar krimpende achterban
|
"Verschillende leden willen hun partijkaart al terugsturen" :lol:
Crombez dacht even wat potentiële kiezers te scoren op de rechterflank... |
Citaat:
Het draagvlak voor de opvang van asielzoekers in de EU is nu bijna herleid tot 0,0. Zelfs Mutti Merkel krabbelt volledig achteruit, vooral na "Keulen". Haar oogjes zijn (eindelijk) open gegaan. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met andere woorden: de sossen van Nederland zijn volgens de sossen van Vlaanderen, vuile fascistische racisten.
Afijn, ruzie in de familie ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De "John" zit duidelijk teveel aan de lijm te snuiven en weet niet meer wat hij allemaal verkondigt. Sossen = zoals de groen een bende hippies en lijmsnuivers :D
|
Citaat:
Proficiat Porsche |
Afgang van de zuiverste soort voor kontendraaier Crombez. Ik lach mijn tanden bloot bij zoveel overduidelijke incompetentie. Ze schieten ieder plan om die vluchtelingen terug te sturen af maar ze komen zelf niet met werkbare oplossingen, het is duidelijk diepe crisis bij de sossen. Ze weten niet meer van welk hout pijlen maken.
|
Citaat:
|
Is toch een goed plan? Eigenlijk nog veel te braaf maar het is een begin. Beter zou zijn om ze allemaal gewoon terug de zee in te sturen. Maar owee dat mag niet want dan laten ze weer kleine verdronken kindjes zien :D
|
Citaat:
|
Bij de sossen is het blijkbaar dus wel mogelijk om het oneens te zijn met de partijvoorzitter.
dat is iets ondenkbaar voor de nva, dat bewijst dit topic, dat is blijkbaar wereldnieuws voor de rechtsen.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be