![]() |
Acteurs klagen in de gazetten en krijgen lik op stuk van het commentariat
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...etgeving.dhtml
Citaat:
Citaat:
|
Ze kunnen misschien een deel van de reclame incasseren.
Geen tekort aan reclamebeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al mijn lange jaren in verschillende industrietakken (veelal kompleet afwijkend van mijn studies electronica van lang geleden) ontmoette ik afgestudeerde kappers,boekhouders,tuiniers,landbouwingenieurs... etc die ,met plezier veelal,jobs deden die nog MEER afweken van hun studies dan in mijn geval..... Geen enkel van hen verwachtte dat "de Staat" zich daarmee zou bemoeien,of hen zou "garanderen" altijd en overal "hun gestudeerde job" uit te oefenen. . Ik heb begrepen dat dit zelfs in het vroegere Warchau-pact niet het geval was. Die "Acteurs" moeten dat ook maar leren.Er is zelfs in de VS en in India geen gegarandeerde 100% volledige tewerkstelling voor "het Gilde",laat staan in ons taalgebied.... |
Seffens gaan de kaloten nog durven vragen om de kerkkoren full time te benoemen als zingende ambtenaren ...
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever dit dan kranten die alleen publiceren wat hun aanstaat, of nog leuker, die zelf lezersbrieven schrijven. |
Nog triestige acteurs in de gazet:
Vic De Wachter: "Ik leef van 1.200 euro stempelgeld" http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...dhtml?show=art Ja, ga dan werken he, als je niet van den dop rondkomt. |
Citaat:
Ik heb dat geleerd in 't lager schoolke, waar de meester zei: "Wel wat krijgen we nu, ik heb al 100 keer uitgelegd dat twee helften gelijk zijn aan mekaar, maar de grootste helft van de klas schijnt dat nog altijd niet te snappen !" . |
Wat wil je, onder links bewind kreeg die acteursbende veel gehoor bij de overheid, veel acteurs en actrices zijn dan ook pro Belgicistische linkse vriendjes. Ze werden zwaar gesponsord voor hun beïnvloeding van de publieke opinie en nu daar zwaar in gesnoeid is klagen ze steen en been.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, de Tax-Shelter at work ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Acteren kan je toch bezwaarlijk serieus werk noemen? Eerder een overgewaardeerde hobby.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be