![]() |
Vluchtelingenwerk Vlaanderen: 'Vluchtelingen zijn hier niet voor soep en een deken'
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ze komen om uw werk af te pakken en om de vrouwen te verkrachten en de gang van zaken in de EU overhoop te gooien. Snappen die Politici dat nu nog steeds niet of verdienen die daar echt zoveel aan? :roll: Ik ben ze meer dan beu die zogenaamde 'vluchtelingen' <- twijfelachtige zaak. :evil: |
Citaat:
|
Volgens Theo Francken komen ze naar hier voor die 3000 euro per maand, een wagen en een huis. En dat zijn netto bedrage eh.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal ken ik ook de mensen die ik persoonlijk ken en gesproken heb niet zo goed. Mensen maken u vanalles wijs. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien komt dat omdat ik van die héle vluchtelingen heisa niets geloof en ik van mening ben dat het in scene gezet is door een bepaalde groep figuren die er hun voordeel (lees: geldgewin) weten uit te halen, zijn het de mensenhandelaars, de Amerikanen ... andere? |
Citaat:
Denkt ge dat verhaaltjes slikken van sterkte getuigd? |
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke mensen hebben we dringend nodig bij de dienst asiel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze willen geen soep en een deken.
Ze willen ficki ficki. ![]() |
Citaat:
Zeg je op 1 vraag neen dan ben je niet meer dan een hypocriet die veel zevert maar zelf niets doet. Iedereen die voor vluchtelingen is zouden ze verplicht 5 jaar loon moeten afpakken. Want wees er maar van overtuigd dat als er niets aan die massale vluchtelingenstroom gaat gedaan worden dat je veel meer dan dat zal kwijt geraken. Of ben je zelf zo een allochtoon die in zijn gouden hangmat ligt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Waal :D Ik noem die kakkerlakken :)
|
Citaat:
|
Vluchtelingenwerk Vlaanderen wil van Vlaanderen liefst één grote opvangzone maken voor vluchtelingen en de autochtone bevolking volledig pluimen om dit te financieren. Dergelijke organisaties hebben de voeling met de realiteit volledig verloren en sturen aan op een ondergang van onze cultuur, democratie en alles wat we hebben. Is er eens één gouverneur die durft zeggen hoe het er voor staat dan krijgt hij de hele links progressieve kerk over zich heen..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be