Universalia |
4 februari 2016 18:26 |
Vluchtelingenponton in Gentse haven aangekomen
Bron
Detail tekst:
Citaat:
UPDATE Het vluchtelingenponton De Reno is zonet de Gentse haven binnengesleept. Het logge ponton kon niet eerder de oversteek van de Oosterschelde maken, omdat het stormde. Vandaag is met succes een nieuwe poging ondernomen.
|
Zo zie je maar men blijft ze in groten getale ontvangen die zogezegde 'oorlogsvluchtelingen' <-- geen botten van waar, infiltreren/invasie dat lijkt er eerder op maar ik stel vast dat de meeste 'wereldleiders/Politici' het nog steeds niet goed begrijpen en dat ze er volgens de laatste nieuwsuitzendingen nog miljarden tegenaan gooien om ze verder te laten infiltreren die zogezegde 'vluchtelingen'.
Stel ik mij de vraag: als het daar in hun land een beetje op orde is, waar diegenen die naar andere landen uitgeweken zijn zeker niet aan meegeholpen hebben want die hadden teveel werk met moordenaartje/diefje/verkrachtertje te spelen, gaat men die dat allemaal ook daadwerkelijk terugsturen? Yeah right!!!! :roll:
De Gentenaars zullen blij zijn met de komst van dat in Nederland gehuurde ponton. 8O
Weer maar eens dat idiote Fedasil die daar een hand in heeft.
Kunnen wij als autochtonen daar eigenlijk geen klacht tegen indienen, tegen die invasie naar ons land de EU toe?
|