![]() |
En voor zo'n gasten zouden wij wachtgeld en eeuwige dop moeten betalen ?
Ik wil daar weinig woorden aan vuil maken.
titel: Stagiair valt op eerste werkdag in slaap, collega’s maken geweldige foto http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...c-70bf7ff192f1 Citaat:
|
Ik vind het ook wraakroepend om wachtgeld voor een Amerikaanse stagiair te betalen.
|
Ik begrijp het niet. Daar is nu toch niks grappigs aan? En de fotoshops, saai, dom, dwaas. Een "geweldige" foto????8O8O8O
|
Citaat:
De Schoof toch... In all zijn enthousiasme alleen de titeltjes lezen... |
Mocht ik zijn werkgever zijn!
Gaf die een bolwassing en die zal het geen tweede keer meer doen. Zal een voorbeeldige werknemer zijn. Wie maakt hier een grotere fout ? Juist, de fotograaf van dienst. Die heeft een foto genomen en vliegt wegens zware fout onmiddellijk buiten. Die man of vrouw moet de bedrijfsregels eens van buiten leren. Stel dat dit expansie krijgt naar andere bedrijven: Foto's van werknemers in lachwekkende, pestende , seksuele enz;;; houdingen dan is het hek van de dam. Neen, buiten met de fotograaf ,onmiddellijk |
![]() |
![]() |
Ik heb mijn statement toch maar gemaakt. Zelfs al is het in koeien en kalveren.
. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Bij ons kwam er één op haar 1ste werkdag een uur te laat, totaal verkreukeld en helemaal niet zoals het poppetje dat ze bij de sollicitatie was.
Ze mocht meteen naar huis.... om de dag erna wel op tijd als een mannequin te verschijnen. Ontslagen, ontslagen, da's allemaal niet zo gemakkelijk, zenne. En ze zou toch geen recht op dop gehad hebben (verblijfsvergunning gekoppeld aan de arbeidskaart is nog niet helemaal rond) |
Citaat:
Of bedoeld U dat de 2de echtgenote na de huwelijksnacht nogal gekreukt de woonkamer instrompelde? |
Citaat:
|
De gemiddelde forummer is nog niet op een unief binnengewandeld. De gemiddelde chinees die hier zijn doctoraat komt halen ligt ook regelmatig met zijn kop op het toetsenbord te maffen.
|
Citaat:
Een beetje minder wereldvreemdheid mag wel. Vrouwen multitasken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be