![]() |
Mop van de week!
Citaat:
|
Dit vind ik ook een goeie:
Onze vrienden de flaminganten zijn weer eens goe bezig. Enerzijds verwijten ze ons, goede Belgen, dat we tweedracht in de eigen beweging hebben. Dat is geen tweedracht, dat is pluralisme. NU maakt deel uit van de Belgische Beweging, alleen willen we er geen kartel mee. Ons standpunt is en blijft: wie op politiek vlak (is de BUB ook op andere vlakken bezig???) met ons wil samenwerken mag 10/20 euro storten met de mededeling 'betaling lidgeld 2004/2005'. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds ongeveer 1.000.000 keer liever op de barricaden sta met een NU-militant, dan met een flamingant. Tot daar dus onze zogenaamde tweedracht. Lees ook eens dit, Belgische vrienden uit alle partijen, en lach maar eens goed met de wereld"verbeteraars" die denken te moeten lachen met onze zogezegde 'verdeeldheid' http://forum.politics.be/showthread.php?t=20811 :lol: :lol: :lol: :lol: |
Woehaha :D
@tantist: hoe zit dat met die procedure om Patriot! officieel zot te laten verklaren? :) |
Voor de avond vernietigd hebben....
De dag dat Vlaanderen onafhankelijk wordt is dat per definitie de dag dat een of andere Vlaams nationalistische partij of beweging de verkiezingen gewonnen heeft en door het volk net het parlement in wordt gestuurd. Wanneer Vlaanderen onafhankelijk wordt is dat dus simpelweg omdat het volk dat vraagt. Nu, ik heb nog nooit een volk tegen zichzelf zien betogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gene zwans, Patriot is echt gek volgens mij. Hopelijk geen gevaarlijke ;-) |
En Kim en Hans lijken mij ook niet helemaal mentaal gezond:
Citaat:
Citaat:
|
Nog iets om te schuddebuiken:
[font=Garamond][size=6]Flamingantisch complot tegen het fritkot!!![/size][/font] Vanop de -geweldige- site: http://belgicist.web-log.nl/ (wel niet letten op de .nl) Frieten zijn iets typisch Belgisch en telkens je friet eet, toon je dat je Belg bent. Dat is iets wat de Vlaamse nationalisten niet kunnen verdragen. Vandaar dat er steeds meer frietkoten verdwijnen uit het straatbeeld. Aan al de mensen die zich Belg voelen, zou ik daarom willen oproepen dat ze zich actief inzetten om het "frietkot" te promoten, opdat we Belg zijn en kunnen blijven! :rofl: :rofl: :rofl: |
In Amsterdam eet je trouwens "Vlaamse frietjes" ....
|
Citaat:
frieten lekker vlaams |
De mop van deze week mag er ook zijn :
http://forum.politics.be/showthread....d=1#post754585 :lolabove: :lolabove: :lolabove: :lolabove: :lolabove: :lolabove: :lolabove: :lolabove: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwestie van zich bezig te houden met de échte problemen van de mensen! Goe bezig, mannen!
Werkgelegenheid, sociale zekerheid, verkeersbeleid, gezondheidszorg,... D�*t zijn thema's die de mensen interesseren, en waar Vlamingen en Walen dag en nacht in van mening verschillen... |
Citaat:
Citaat:
|
Top Secret!
![]() Het is kontlikkerij! Forza in het Italiaans voor Paolatje en Bélgica in het Spaans voor Fabiolatje.;-) 2) Een vuist! Agressief vind ik en bovendien ergens gejat....bij de communisten!!!!! ![]() Ik begrijp er niet meer van, wat hebben de BUBbers nu te maken met Karl Marx???? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be