![]() |
carnaval Rio versus Aalst
Zoek de verschillen;-):lol:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160206_02113254 http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...aval-a2607440/ |
... nultolerantie op alle velden .
'Meest geschifte match' van het jaar stopgezet nadat fans Aalst ref Acha Bilal viseren |
Citaat:
|
Eigenlijk spreekt het carnaval in Rio me niet zo aan. Moet wel de moeite zijn om eens mee te maken, maar het lijkt me vooral een combinatie van glitter en al dan niet bewerkte halfnaakte vrouwenlichamen.
Het Aalsters carnaval daarentegen is een echt volksfeest met humor op de eerste plaats. |
Carnaval in Rio is 'n keiharde competitie tussen verscheidene sambascholen.
En vooral 'n witwasfestijn. |
San Lorenzo carnaval beats them both mijns inziens (juist meegemaakt). En dat is niet eens een bekend carnaval. Rio is opgepept en commercieel. Aalst is niet slecht mi, maar allebij te veel gedirigeerd. Carnaval dient van onderuit te komen. Bij carnaval horen geen dranghekken en politie. Dat besef ik nu.
|
Citaat:
Wat politie betreft, vind je het onlogisch dat die daar rondlopen ? Zeker de dag van vandaag ? |
Citaat:
Die dames voor de puriteine prutlekkertjes van het forum. |
KA-KARNAVAL AALST (uit het artikel):
Wildplassen? GAS-boete tot 375 euro Vechtpartij? Tot 375 euro Sterke drank drinken als -18 jarige? Tot 375 euro Sterke drank verkopen aan minderjarigen? Tot 375 euro Tot vijf gram cannabis op zak? 100 euro Tot vijf gram cocaïne op zak? 350 euro Tot vijf pillen XTC? 250 euro Vijf tot twintig pillen XTC op zak? 500 euro Tot vijf gram speed op zak? 250 euro Tot vijf trips LSD? 250 euro Van vijf tot twintig trips LSD op zak? 500 euro Tot vijf flesjes MDMA, GHB of Ketamine op zak? 250 euro (TVP) Kan er iemand kop of staart krijgen aan die boetes? Pissen en vechten zijn duurder dan 5(!) gram wiet of coke :lol: De kracht van verkrachting! Dat staat wel niet op de lijst. Dat is gratis. |
Citaat:
Ik denk dat die madammen uit Rio (nu rond 30°c) bij 4°C ook wat anders gekleed zouden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be