![]() |
Voel jij de kracht van verandering al?
- Vlaanderen is er asocialer op geworden.
- De hardwerkende Vlaming ziet zijn zuurverdiende centen wegsmelten naar Waalse en Griekse profiteurs. - Vlaanderen wordt bestuurd zonder moreel conservatief christelijk kompas. - De de-islamisering van Vlaanderen blijft nog altijd taboe, de islamisering blijft zich doorzetten. Met alle respect, maar ik voel de kracht van verandering niet. Het is één grote teleurstelling. Daarom zal ik in 2019 stemmen voor de enige consequent rechtse partij die Vlaanderen rijk is: het Vlaams Belang. |
Citaat:
|
.. zonet een dump van 800 gram gemaakt .. moest daarvoor voor de verandering eens krachtig aan frieda brepoels denken .. en lap .. instant leegte ..
![]() |
Verandering :rofl:
|
Alles beter dan PVDA-SPa-groen, PS-Ecolo-FDF en hun stormtroepen van de rode vakbonden.
|
Citaat:
De verandering beperkt zich toch niet tot wat nieuwe benamingen + wat promo praat ? |
Citaat:
Dus zullen we het nooit meer doen, meester. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ja, inderdaad, de N-VA heeft daarover grote theorieën verkocht voor de verkiezingen, maar op dit ogenblik ligt het tekort hoger dan in 2013! In 2013 onder Di Rupo bedroeg het globale overheidstekort tekort 2,6 %. , nu 2,9%! (applaus op de oppositiebanken) |
Citaat:
Jambon vind alle kritiek op Vanovertpatattenveld ongepast. Ga dus maar wat hobbelen op de E313 of E314. |
Citaat:
![]() CD&V-voorzitter Wouter Beke: "Het is niet onze schuld dat de ideetjes van N-VA geen 24 uur standhouden." [bron] |
Citaat:
Met dank aan bo en racko:-) http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...ille-a2608119/ |
Citaat:
|
![]() ![]() de krachtig veranderende vingeraar |
Geen verandering vast gesteld. Enkel meer gezever, gezaag en hogere facturen. Geld vliegt door vensters buiten en politiekers gaan dan maar nieuwe dingen verzinnen om de burger nog meer geld uit hun zakken te halen. NVA is gewoon een partij van meelopers en zakkenvullers zoals alle anderen. De kiezers zijn er met OPEN OGEN ingetrapt.
Wat ik mij afvraag : hun nijpend tekort dat naar 2,9% gaat, is dat met de kosten van de vluchtelingencrisis gerekend of zonder? Hadden ze vanaf dag 1 de grens gesloten en geen enkele vluchteling binnen gelaten dan hadden ze volgens mij nu al een GROOT OVERSCHOT in plaats van een tekort :( |
Citaat:
![]() .. oe is 't ? |
![]() Te veel ministers zeggen meer dan ze doen. Ze zouden beter ons voorbeeld volgen. Er is maar één minister die budgettair meer doet dan jij zegt : kries ..’ bon |
Vroeger tekende ik bij de verkiezingen er een ezeltje op. Dan eens VB gestemd. Laatste keer dacht ik dat NVA iets zou kunnen veranderen dus NVA gestemd. Maar NVA heeft de burger een mes in de rug gestoken. Nu actief bij VB en zal ik dan ook VB stemmen. Ik haat SPA en CD&V. De groen zijn hippie's en O-VLD is een kleutertuin geworden. Dus buiten het VB is er niet veel meer :D
|
Citaat:
|
Citaat:
http://trends.knack.be/economie/mens...al-590813.html http://www.demorgen.be/politiek/euro...ting-b54f6e3b/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be