![]() |
Boerenbedrog
http://nu.nl/news.jsp?n=432364&c=37
De verpakkingen kaas en ham in Nederland blijken in 7/10 gevallen minder gewicht te bevatten dan aangegeven. Zijn er zo nog mogelijkheden om de klant te bedotten? Spui ze hier in deze topic! :) |
als ik me niet vergis, heeft TestAankoop nog niet zo lang gelden gemeld dat er in veel supermarkten soms een verschil is tussen de prijs in het rayon en de prijs aan de kassa
(als ik het artikel terugvind, zal ik het posten) |
Citaat:
|
Dash wast niet witter dan wit ! :(
|
Citaat:
We zijn tot besluit gekomen om vanaf nu altijd onze volledige voorraad water mee uit België mee te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
en 't was nog geeneens bier, 't was heineken! [SIZE=1] diene fransman rolt waarschijnlijk nóg over de grond van 't lachen...[/SIZE] pakje sigaretten in een café? 8 euro! "de winkels zijn toch toe, wat gaat ge doen?" ik heb dan maar geschooid van maten... tip: eerst de prijslijst bekijken voor ge iets bestelt. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
jammer genoeg vergeten veel mensen dat :-( |
Citaat:
|
Citaat:
en die bliep is echt niet het ergste aan die job hoor. lastige en onvriendelijke klanten zijn veel erger. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mij ergerde is de hamburgerreclame van mc do en quick! Op de affiches zien er altijd zo lekker uit en in het echt krijg je een slap broodje met oude sla een beetje saus en een stuk karton ertussen! Dus neem ik nu altijd een bickyburger want dan weet je tenminste wat je besteld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enorme zakken chips die voor 3/4 met lucht gevuld zijn.
Serieus, ik overdrijf niet, ik ben er zo tegengekomen. Dat zijn natuurlijk randgevallen, de meeste bevatten een "respectabele" 1/3 lucht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be