![]() |
Islamitische Staat verklaart de oorlog aan Front National
Islamitische Staat richt zijn pijlen op FN: "Vraag niet of het zal gebeuren, vraag wanneer arme gekken."
http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...t-national.php Booslims will be booslims. Neemt U dit serieus? |
Zou het establishment goed uitkomen. Dan moeten de sossen niet paniekerig de conservatieven gaan steunen als "extreem-rechts" dreigt vooruitgang te boeken, en dat is beter voor de illusie van keuze in onze Westerse democratie.
|
Citaat:
|
Toch goed? Gespuis tegen gespuis. Best wel op 'n eilandje apart of in een of ander reservaat. En camera's!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen gespuis. Ik ben lang, slank en nobel. |
Extremisten tegen extremisten ?
Opgekuist staat netjes. |
Citaat:
Links-progressieven, dat zijn pas extremisten. Vergelijk hun doelen 50 jaar geleden maar eens met die van 40, 30, 20, 10 jaar geleden en nu. Al maar linkser, wat 50 jaar geleden nog waanzin leek en afgedaan werd als "slippery slope", is de realiteit vandaag, en ze drukken immer verder. Dat lijkt me toch een definitie van "extremistisch". Ik zie FN zo iets niet doen. |
Citaat:
FN is extremistisch. Punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En omdat iets extremistisch is moogt ge er op beginnen knallen?
|
Citaat:
|
Ik kan die reacties niet vatten. Het is de waanzin voorbij en het getuigt van een slechte filter. Ik begin hoe langer hoe meer "de andere kant" te begrijpen.
|
Citaat:
En wees er maar zeker van dat als er mensen van het FN zouden geliquideerd worden dat er snel openbaar zou gemaakt worden dat de moordenaars "brave vluchtelingen" waren. En op dat moment gelooft de ganse bevolking dat en keren ze zich tegen de vluchtelingen. Dus al bij al : een paar Fransen van het FN opofferen zou wel eens een HEEL GOEDE zaak kunnen zijn :D ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be