![]() |
Israelische fascisten slaan weer toe
Kolonisten bij een illegale Westbankse buitenpost hebben op dinsdag een ambulance verhinderd om bij een Palestijnse tiener te komen, die vlak daarvoor was neergeschoten door de "security officer" van de illegale buitenpost, door de plaatselijke opperterrorist zeg maar. De tiener overleed voor de ambulance hem kon bereiken. De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. De kolonist die de 18-jarige Salman Yussuf Safadi neerschoot beweerde eerst dat de Palestijn probeerde zijn huis in buitenpost 725 binnen te komen, en dus schoot hij hem neer. Later beweerde hij dat Safadi niet in zijn huis was toen hij hem neerschoot. Volgens Palestijnse getuigen was hij op zoek naar weggelopen schapen, was hij ongewapend, en geen lid van een terreurorganisatie. Leest Haaretz voor het hele verhaal. Website: http://www.haaretz.com/hasen/spages/493683.html |
Re: Israelische fascisten slaan weer toe
Eum ... en wij zijn allemaal antisemieten volgens de recente media ... ??
Rare jongens, die joden ... (vooral dan deze uit israel dan wel te verstaan he) |
"B55" <[email protected]> wrote:
>De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting >Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. En zo zie je maar weer dat alle religieuze fanaten (moslim, christen, wat dan ook) levensgevaarlijk zijn. > >De kolonist die de 18-jarige Salman Yussuf Safadi neerschoot beweerde eerst >dat de Palestijn probeerde zijn huis in buitenpost 725 binnen te komen, en >dus schoot hij hem neer. Later beweerde hij dat Safadi niet in zijn huis was >toen hij hem neerschoot. Dat kan nog steeds kloppen. Hij probeerde het huis binnen te dringen; voordat het gelukt was werd hij neergeschoten. Kan kloppen, al heb ik mijn twijfels. Dat van die 'fascisten' snap ik alleen even niet. Diplomacy: the art of telling someone to go to hell in such a way that he's actually looking forward to the trip. |
"Hans" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "B55" <[email protected]> wrote: > > >De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting > >Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. > > En zo zie je maar weer dat alle religieuze fanaten (moslim, christen, > wat dan ook) levensgevaarlijk zijn. > > > >De kolonist die de 18-jarige Salman Yussuf Safadi neerschoot beweerde eerst > >dat de Palestijn probeerde zijn huis in buitenpost 725 binnen te komen, en > >dus schoot hij hem neer. Later beweerde hij dat Safadi niet in zijn huis was > >toen hij hem neerschoot. > > Dat kan nog steeds kloppen. Hij probeerde het huis binnen te dringen; > voordat het gelukt was werd hij neergeschoten. > Kan kloppen, al heb ik mijn twijfels. > > Dat van die 'fascisten' snap ik alleen even niet. Hewb jij wel eens Israelische kolonisten ontmoet ? Denk het niet..... |
On Wed, 27 Oct 2004 15:06:07 +0200, B55 wrote:
> "Hans" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> "B55" <[email protected]> wrote: >> >>>De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting >>>Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. >> >> En zo zie je maar weer dat alle religieuze fanaten (moslim, christen, >> wat dan ook) levensgevaarlijk zijn. >>> >>>De kolonist die de 18-jarige Salman Yussuf Safadi neerschoot beweerde > eerst >>>dat de Palestijn probeerde zijn huis in buitenpost 725 binnen te komen, > en >>>dus schoot hij hem neer. Later beweerde hij dat Safadi niet in zijn huis > was >>>toen hij hem neerschoot. >> >> Dat kan nog steeds kloppen. Hij probeerde het huis binnen te dringen; >> voordat het gelukt was werd hij neergeschoten. >> Kan kloppen, al heb ik mijn twijfels. >> >> Dat van die 'fascisten' snap ik alleen even niet. > > > Hewb jij wel eens Israelische kolonisten ontmoet ? Denk het niet..... Jij wel waarschijnlijk :) -- B-55's moppentrommel "een dictatoriaal regiem is altijd rechts. Links is immers tegen een dictatuur." 8 Sep 2004 http://users.pandora.be/dvg |
"B55" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Hans" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > "B55" <[email protected]> wrote: > > > > >De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting > > >Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. > > knip > > Hewb jij wel eens Israelische kolonisten ontmoet ? Denk het niet..... Ik wèl, nix mis mee, werken hard mèt succes op het eeuwen lang kale land, de eerdere palestijnen deden daar niets, zo moe hè, en nu alles groen en ontgonnen is willen ze het terug, als tafeltje dekje hè. will |
"B55" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Hans" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > "B55" <[email protected]> wrote: > > En zo zie je maar weer dat alle religieuze fanaten (moslim, christen, > > wat dan ook) levensgevaarlijk zijn. Misschien B55 ook wel in zijn rol ? will |
On Wed, 27 Oct 2004 14:13:19 +0200, "B55" <[email protected]> wrote:
>Volgens Palestijnse getuigen was hij op zoek naar weggelopen schapen, was >hij ongewapend, en geen lid van een terreurorganisatie. dat zal wel :-) |
"will" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "B55" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... > > > > "Hans" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > > > "B55" <[email protected]> wrote: > > > > > > >De bewoners van de buitenpost, in de buurt van de illegale nederzetting > > > >Yitzhar, raakten ook nog slaags met Israelische troepen. > > > > knip > > > > Hewb jij wel eens Israelische kolonisten ontmoet ? Denk het niet..... > > Ik wèl, nix mis mee, werken hard mèt succes op het eeuwen lang > kale land, de eerdere palestijnen deden daar niets Onzin. Er zijn zat Palestijnse boeren. Trouwens, een hele groep van die lui die nu op Westbank woont woonde vroeger in Jaffa en Haifa (laten we zeggen dat ze door omstandigheden moesten vertrekken.). Bovendien is iemand die hard werkt nog niet gelegitimeerd anderen neer te schieten. , zo moe hè, en nu > alles groen en ontgonnen is willen ze het terug, als tafeltje dekje hè. Nou, groen en ontgonnen... Kost wel een hoop water hoor. Maar waarom zou je je daar druk om maken? Palestijnen kunnen natuurlijk ook bier drinken Wim |
"will" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "B55" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... > > > > "Hans" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > > > "B55" <[email protected]> wrote: > > > En zo zie je maar weer dat alle religieuze fanaten (moslim, christen, > > > wat dan ook) levensgevaarlijk zijn. > > Misschien B55 ook wel in zijn rol ? > will inderdaad!! En hoe!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be