Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   “IS wilde toeslaan in grote Belgische stad” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228728)

Universalia 10 februari 2016 04:44

“IS wilde toeslaan in grote Belgische stad”

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Europese spionagediensten wisten al vòòr de aanslagen in Parijs dat tientallen strijders van terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) zich in Europa bevonden.
Ah, goed dat men daar weet van had. :roll:

zonbron 10 februari 2016 04:59

We wisten toch reeds dat ze dat wisten.

De kans dat er zich in Europa een tiental IS-terroristen bevinden is idd redelijk hoog.

Verder zegt het artikel niets in feite, enkel dit:
De bron benadrukt wel dat de onderschepte inlichtingen erg vaag en bijzonder moeilijk te controleren waren.

Bhairav 10 februari 2016 05:04

Juist genoeg om angst in te boezemen. Typisch.

Gamla 10 februari 2016 05:29

Zonbron, volgens mij is dat ISIS-gedoe te vergelijken met 9/11.
Waar komt dat ineens vandaan. Toch zomaar niet.

zonbron 10 februari 2016 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 7992291)
Zonbron, volgens mij is dat ISIS-gedoe te vergelijken met 9/11.
Waar komt dat ineens vandaan. Toch zomaar niet.

In beide gevallen observeren we ook een stand down, men houdt ze niet tegen.

PORSCHE 10 februari 2016 16:06

Brussel? Dus eigenlijk een gemiste kans

:( of :) mag je zelf kiezen!

Universalia 12 februari 2016 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7992943)

Op een dag ontwaken en luisteren naar een radio nieuwsuitzending en te horen krijgen dat het Atomium of de O! Lieve Vrouwentoren er niet meer staan, dan weet je genoeg zeker? :roll:

Snerror 12 februari 2016 16:39

Alsof IS dat nu niet meer zou willen...

TREBRON 13 februari 2016 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7992943)

Zeker Brussel niet om de simpele reden dat geen enkel dier zijn eigen nest bevuild.

Gipsy 14 februari 2016 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7992283)
Bron

Detail tekst:

Is er in Belgie een grote stad? In China is een stad van 3-4 miljoen mensen "a small city".

PORSCHE 15 februari 2016 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 7995920)
Zeker Brussel niet om de simpele reden dat geen enkel dier zijn eigen nest bevuild.

Luik? Chareloi? Eender welke grote Waalse stad? Als Di Rupo aanwezig is? Of Magnette? Dan zeg ik dank u IS :D

Nierika 15 februari 2016 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7992289)
Juist genoeg om angst in te boezemen. Typisch.

Wat is het nut van bovenstaande ridicule opmerking?
Bedoel je dat er geen aanslagen gepleegd zouden worden?
Bedoel je dat Parijs nooit gebeurd is?
Wat zit jij toch te kletsen man!

PORSCHE 15 februari 2016 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7997288)
Wat is het nut van bovenstaande ridicule opmerking?
Bedoel je dat er geen aanslagen gepleegd zouden worden?
Bedoel je dat Parijs nooit gebeurd is?
Wat zit jij toch te kletsen man!

Parijs is wel gebeurd. Maar nu niet om daar een wereld voor op zijn kop te zetten. Het is nu niet dat we opeens een boterham minder moeten eten of bloed moeten afstaan. Elke aanslag geeft een aantal slachtoffers. Van enkelen tot een paar honderden. En dit op een bevolking van miljoenen. Dus zolang het mij zelf niet treft is er in mijn ogen niets aan de hand. En trouwens goed voor de flikken en de militairen. Nu hebben ze iets te doen en verdienen ze nog wat extra aan overuren en premies ;)

fox 15 februari 2016 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7997749)
Parijs is wel gebeurd. Maar nu niet om daar een wereld voor op zijn kop te zetten. Het is nu niet dat we opeens een boterham minder moeten eten of bloed moeten afstaan. Elke aanslag geeft een aantal slachtoffers. Van enkelen tot een paar honderden. En dit op een bevolking van miljoenen. Dus zolang het mij zelf niet treft is er in mijn ogen niets aan de hand. En trouwens goed voor de flikken en de militairen. Nu hebben ze iets te doen en verdienen ze nog wat extra aan overuren en premies ;)

Zo lang het u niet treft is er niets aan de hand. Los van hoe wansmakelijk en egoistisch uw reactie is, is ze daarenboven ook nog eens onwaarschijnlijk kortzichtig. En dat voor een zogenaamd gevierd ondernemer.

Eyjafjallajökull 15 februari 2016 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7997768)
Zo lang het u niet treft is er niets aan de hand. Los van hoe wansmakelijk en egoistisch uw reactie is, is ze daarenboven ook nog eens onwaarschijnlijk kortzichtig. En dat voor een zelfverklaard gevierd ondernemer.

Verbeterd ;-)

TheFourHorsemen 15 februari 2016 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7997030)
Is er in Belgie een grote stad? In China is een stad van 3-4 miljoen mensen "a small city".

Weinig relevant.

PORSCHE 17 februari 2016 03:14

Citaat:

Zo lang het u niet treft is er niets aan de hand. Los van hoe wansmakelijk en egoistisch uw reactie is, is ze daarenboven ook nog eens onwaarschijnlijk kortzichtig. En dat voor een zogenaamd gevierd ondernemer.

Correctie ik ben geen gevierd ondernemer. Ik wil zelfs niet gevierd worden. Ik voel mij beter in mijn anonimiteit en als klein ondernemerke die rond de spreekwoordelijke kerktoren werkt. En noem mijn reactie hoe jij wilt maar zo denk ik er over (en veel anderen).

dewanand 20 februari 2016 01:28

in islam is het elke dag oudjaars avond dus moet je gezellig knallen. Leuk geloof is islam. Net stelletje kleuters die nog onder mama's grote poes schuilen uit angst voor de grote boze wereld van lange, grootgeschapen blanke mannen met superieure, levensgrote, onbesneden piemels.

kan er een legale vuurwerkshow plek komen in Nederland waar Isis er lekker legaal op los kan knallen??? Wadden gebied is groot genoeg hiervoor. Belgie heeft ook genoeg plaatsen waar je raketten en bommen kan laten knallen als je besmet bent met het gekke moslim virus.

Wieroe en ik zijn besmet door het gekke koelie virus, zie onze site dan zie je hoe ziek wij zijn in onze KUT koelie kopjes.

Sukkelaar 20 februari 2016 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7992283)
Bron

Detail tekst:

En wat hebben zij met die kennis gedaan?

Sukkelaar 20 februari 2016 10:32

Citaat:

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be