Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Eerste Belgische Libiëstrijder gearresteerd: “Groter gevaar voor Europa” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228731)

Universalia 10 februari 2016 09:48

Eerste Belgische Libiëstrijder gearresteerd: “Groter gevaar voor Europa”

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Voor het eerst werd een Belgische Libiëstrijder gearresteerd. Dat meldt het weekblad Knack en wordt bevestigd door het gerecht. Het zou gaan om een Antwerpse ??man die onderschept werd tijdens zijn reis naar Libië. Terreurexperten vrezen dat steeds meer Europeanen de jihad zullen uitvechten in Libië, en dat het land een veel groter gevaar vormt voor Europeanen dan Irak en Syrië.
Het begint er alvast 'leuker en leuker' (<- door Sarcasmus)op te worden maar men ziet er het gevaar nog steeds niet van in. :roll:

Hallo politici, werk aan de winkel?

Peche 10 februari 2016 09:52

Wat kunnen ze dan doen Unversalia? :)
Bommen op de kop smijten? Troepen sturen? Hier aanslagen meemaken?
Wat is DE oplossing? :)
Geen. Ze bestaat niet, we're fucked either way.

Begrijpt men nu waarom ik zo radicaal gebruld, getierd en gedaan heb?

Another Jack 10 februari 2016 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7992468)
Wat kunnen ze dan doen Unversalia? :)
Bommen op de kop smijten? Troepen sturen? Hier aanslagen meemaken?
Wat is DE oplossing? :)
Geen. Ze bestaat niet, we're fucked either way.

Begrijpt men nu waarom ik zo radicaal gebruld, getierd en gedaan heb?

Nog steeds niet, nee...

Peche 10 februari 2016 09:57

Wel kijkt naar de wereld. Er is een kalifaat, massa migratie tot gevolg.
Het kalifaat stinkt van Syrië tot Irak en zo naar beneden via Libië de congo en allerlei in.
We're fucked from every direction.

Another Jack 10 februari 2016 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7992475)
Wel kijkt naar de wereld. Er is een kalifaat, massa migratie tot gevolg.
Het kalifaat stinkt van Syrië tot Irak en zo naar beneden via Libië de congo en allerlei in.
We're fucked from every direction.

Mijn kinderen kijken naar dat Kalifaat zoals ik vroeger keek naar het Oostblok.

Peche 10 februari 2016 10:01

Je snapt het niet he Jack? Het kalifaat hervormd het hele Oosten.
Nogmaals: Van Syrië tot Irak, zo naar beneden Libië in en sijpelt verder tot aan de Congo.
Dat is wereldoorlog. Eentje die we wel eens kunnen verliezen.

subocaj 10 februari 2016 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7992482)
Nogmaals: Van Syrië tot Irak, zo naar beneden Libië in en sijpelt verder tot aan de Congo.

Gelukkig behouden we de "godsdienstvrijheid" in onze grondwet, gesubsidieerde "godsdienstvrijheid" dan nog.

marie daenen 10 februari 2016 11:19

Citaat:

En hoe zien Amerika en Rusland dat??? Hewel we gaan Europa opofferen, liever oorlog daar dan bij ons en wij verrijken ons lustig verder door handel te voeren met de rest van de wereld...
De moslims zullen voor een hele tijd hun handen vol hebben met Europa te koloniseren en wij, de Amerikanen, de Russen, zullen er wel voor zorgen dat er in de nieuwe moslimwereld vele brandhaarden blijven bestaan en nieuwe zullen ontstaan waarbij ze mekaar ze zich met elkaar nog een heel tijdje verder kunnen bezighouden...

Ik zeg het al zo lang; wat op wereldniveau in de steigers staat is de Afrikanisering van Europa... De Islamieten zijn enkel het gebruikte instrument om dat te bewerkstelligen

dalibor 10 februari 2016 11:36

Nu wordt die kerel gearresteerd nog voor hij een voet aan grond zet op Libische bodem. Goed gewerkt, zou ik denken. Niet zo voor Universalia.

marie daenen 10 februari 2016 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7992557)
Gelukkig behouden we de "godsdienstvrijheid" in onze grondwet, gesubsidieerde "godsdienstvrijheid" dan nog.

Alsof 'de godsdienstvrijheid wel of niet in onze grondwet' iets zal veranderen aan het feit dat Europa alle macht verloren heeft en onder de schulden bedolven ligt en dus in feiten op de knieën zit.

En die schulden zullen afbetaald moeten worden. Niet één keer maar tien keer, gelijk Afrika heeft moeten doen, waardoor het kunstmatig arm gehouden werd voor de eigen bevolking.
Maar natuurlijk niet voor de grote machtsimperiums die zich daar schandalig zijn blijven verrijken...

Een ander feit is dat er nog maar heel weinig natuurlijke rijkdom in Europa te rapen valt en dat het dan ook het ideale strijdtoneel is om losgeslagen bendes, godsdienstig geinspireerd of niet, op mekaar los te laten en de boel te laten kapotschieten; liefst met zo veel mogelijk burgerslachtoffers tot gevolg want de overbevolking in die moslimlanden is hemeltergend. Zeker in een steeds verder gecomputeriseerde wereld waar het te veel aan mensen alleen nog goed is voor kannonnenvoer... (is de cirkel niet gesloten???)

dalibor 10 februari 2016 11:38

Citaat:

Als "naar beneden" zuidwaarts betekent, zal je vanuit Irak en Syrië niet in Libië geraken.

marie daenen 10 februari 2016 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7992584)
Nu wordt die kerel gearresteerd nog voor hij een voet aan grond zet op Libische bodem. Goed gewerkt, zou ik denken. Niet zo voor Universalia.

En wat gaan ze hem verwijten en voor wat gaan ze hem straffen??? Voor een delict dat hij (nog) niet gepleegd heeft???

dalibor 10 februari 2016 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7992591)
En wat gaan ze hem verwijten en voor wat gaan ze hem straffen??? Voor een delict dat hij (nog) niet gepleegd heeft???

Hij is aangehouden in Soedan. Afwachten wat de Soedanezen in petto hebben voor mijn stadsgenoot. Stap voor stap redeneren, Marie.

marie daenen 10 februari 2016 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7992597)
Hij is aangehouden in Soedan. Afwachten wat de Soedanezen in petto hebben voor mijn stadsgenoot. Stap voor stap redeneren, Marie.

Voor ons zou dan het beste zijn dat hij daar blijft, of niet???

subocaj 10 februari 2016 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7992585)
Alsof 'de godsdienstvrijheid wel of niet in onze grondwet' iets zal veranderen aan het feit dat Europa alle macht verloren heeft en onder de schulden bedolven ligt en dus in feiten op de knieën zit.

Met volledige scheiding van kerk en staat is een wettelijke basis geschapen om sektes en religies die ook maar een bedreiging tegen de menselijkheid uiten te verbieden op je grondgebied.
Europa heeft zijn imperialistische macht volledig zelf uit handen gegeven, door ze niet te willen delen met de plaatselijke bevolkingen op bevel van De kapitalistische multinationals.

Citaat:

En die schulden zullen afbetaald moeten worden. Niet één keer maar tien keer, gelijk Afrika heeft moeten doen, waardoor het kunstmatig arm gehouden werd voor de eigen bevolking.
Maar natuurlijk niet voor de grote machtsimperiums die zich daar schandalig zijn blijven verrijken...

Mijn antwoord hierop is hierboven al gegeven.

Citaat:

Een ander feit is dat er nog maar heel weinig natuurlijke rijkdom in Europa te rapen valt en dat het dan ook het ideale strijdtoneel is om losgeslagen bendes, godsdienstig geinspireerd of niet, op mekaar los te laten en de boel te laten kapotschieten; liefst met zo veel mogelijk burgerslachtoffers tot gevolg want de overbevolking in die moslimlanden is hemeltergend. Zeker in een steeds verder gecomputeriseerde wereld waar het te veel aan mensen alleen nog goed is voor kannonnenvoer... (is de cirkel niet gesloten???)
Geen rijkdom in Europa?

Man de natuur geeft je hier alles wat je nodig hebt. Nergens op de wereld vind je alles wat je nodig hebt, met het klimaat van hier, zoals in Europa.
De vernietigde natuurlijke rijkdom is nooit in rekening gebracht en voor de kunstmatige betaal je en jij vind dat normaal.

En religies met hun "maak zoveel mogelijk kindjes" nu nog steeds, maken de wereld tot wat hij is. Te weinig vruchtbare plaatsen voor teveel mensen.

zonbron 10 februari 2016 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7992479)
Mijn kinderen kijken naar dat Kalifaat zoals ik vroeger keek naar het Oostblok.

U geeft dus grif toe dat de grote moslimdroom een even grote pest is als het (cultureel) marxisme, communisme, sosjes en neo-libjes welken U aanhangig bent.

Genoteerd man.

Zijn Uw spruiten al naar Syrie & Libie vertrokken?

zonbron 10 februari 2016 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7992573)
En hoe zien Amerika en Rusland dat??? Hewel we gaan Europa opofferen, liever oorlog daar dan bij ons en wij verrijken ons lustig verder door handel te voeren met de rest van de wereld...
De moslims zullen voor een hele tijd hun handen vol hebben met Europa te koloniseren en wij, de Amerikanen, de Russen, zullen er wel voor zorgen dat er in de nieuwe moslimwereld vele brandhaarden blijven bestaan en nieuwe zullen ontstaan waarbij ze mekaar ze zich met elkaar nog een heel tijdje verder kunnen bezighouden...

Ik zeg het al zo lang; wat op wereldniveau in de steigers staat is de Afrikanisering van Europa... De Islamieten zijn enkel het gebruikte instrument om dat te bewerkstelligen

Klopt, Islamiten zijn reeds lang handige tools. En:

zonbron 10 februari 2016 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7992585)

Spot on!

Another Jack 10 februari 2016 15:12

Citaat:

Pfff...
Het Oostblok was veel korter, ik heb het Ijzeren Gordijn nog met mijn eigen ogen gezien...

Another Jack 10 februari 2016 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7992812)
U geeft dus grif toe dat de grote moslimdroom een even grote pest is als het (cultureel) marxisme, communisme, sosjes en neo-libjes welken U aanhangig bent.

Genoteerd man.

Zijn Uw spruiten al naar Syrie & Libie vertrokken?

Ik gun iedereen zijn dromen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be