![]() |
naam forum 'immigratie en integratie' is een politieke stellingname : andere naam aub
Anno 2016.
Een ongekende migrantenstroom, een amalgaam van economische vluchtelingen, oorlogsvluchtelingen en IS-legers, stormt op Europa af. De grenzen zijn niet meer relevant. Bussen worden ingelegd om de veroveraars naar het hartland van Europa te brengen, naar Duitsland. De fall out krijgen wij te verduren. In zo'n tijd, waarin in onze eigenste voortbestaan niet langer zo vanzelfsprekend is, maar meer en meer in vraag wordt gesteld, is het niet meer zo logisch dat er nog steeds voor 'immigratie' en 'integratie' wordt gepleit. Dat is immers een politieke stellingname! Een stellingname die pakweg 10 jaar geleden nog door gematigde mensen werd gedeeld, maar tegenwoordig alleen nog leeft in het hoofd van politieke extremisten. 'Immigratie' en 'integratie' zijn inmiddels aangebrande begrippen en zijn helemaal niet politiek neutraal. Vele mensen pleiten intussen eerder voor 'remigratie' en 'segregatie'. 'Remigratie' is inmiddels mainstream gedachtengoed. Terwijl 'Segregatie' de alledaagse praktijk is. 'Immigratie' staat intussen gelijk aan 'invasie' ; 'integratie' is als begrip zelfs helemaal passé, want ze willen zich niet aanpassen en wij willen niet dat ze zich aanpassen (links spreekt bijvoorbeeld over multiculturalisme). Daarom stel ik voor om de naam van dit forum te veranderen naar een politiek neutrale naam. Over die naam kunnen we hier eens nadenken en dan kan de moderatie beslissen wat ze ermee doen. Mijn voorstel voor een nieuwe naam is : "Allochtonen en vreemdelingen : positieven kanten en problematiek". Dat klinkt behoorlijk neutraal. |
Citaat:
Ik stel dan ook als nieuwe naam "Mensen in beweging" voor... |
Aah, ik dacht dat al dat "volk in beweging" wel te domesticeren viel via educatie. :lol:
Euh, "geïmporteerde armoede" is wel een goede naam voor dit subforum. :lol: |
Citaat:
Als je positieve kanten vermeld moet je ook negatieve kanten vermelden. |
Citaat:
|
Stop toch met u zo in bochten te wringen en zeg gewoon wat u echt denkt
'bruin mannen' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be